درگیری شدیدی در زمین فوتبال در یکی از مسابقات لیگ امارات رخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
مارسلو، ستاره سابق رئال مادرید، به خاطر خطای وحشتناکی که روی مدافع آرخنتینوس جونیورز داشت از زمین بازی اخراج شد.
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
البته هنوز مجلس دراین‌باره که خود مجلسی‌ها که به این طرح رای داده‌اند ساعت ۶ صبح در مجلس خواهند بود چیزی نگفته‌اند، اما طبق نظر نهایی دولت و مجلس، این طرح از روز ۱۶ خرداد عملیاتی شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
فیلمی از لحظه سقوط یک جنگنده اف ۱۶ آمریکایی در نزدیکی پایگاه هوایی آمریکا در کره جنوبی، در فضای مجازی منتشر شده است. منبع: ایرنا
دربی صدم پایتخت از ساعت ۱۶ امروز در حالی بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر برنده به پیروزی رسید.
شاگردان یورگن کلوپ با یک پیروزی پرگل خارج از خانه مقابل لیدز به ناکامی‌های چند هفته اخیر خود پایان دادند.
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
ویدیویی از شروع یک درگیری در پمپ بنزینی در برزیل که با یک تیر مستقیم به پایان رسید را ببینید.
یک بلاگر در اتفاقی ترسناک حین پخش زنده و اجرای دابسمش با یک چاقو، جراحت هولناکی را به صورت خود وارد کرد.
جت چند منظوره جی-16 محصول شرکت هواپیماسازی شنیانگ است. طراحی این هواپیما بر اساس جت جنگنده جی-11بی‌اس و سوخو-30ام‌کی‌کی صورت گرفت...
شکست نوشاد عالمیان مقابل بازیکن ۱۶ ساله سنگاپوری از اتفاقات غیرمنتظره مسابقات تنیس روی میز قطر بود.
در دقیقه ۱۶ بازی پرسپولیس و استقلال این گولسیانی، مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس بود که دروازه استقلال را باز کرد.
هام بیچاره پس از سفری ۱۶ دقیقه‌ای در فضا به باغ وحشی فرستاده شد که در آن تنها زندگی می‌کرد. او ۱۷ سال در اینجا زندگی کرد و سرانجام در سال ۱۹۸۳ درگذشت.
در جشن صعود فرانسه به فینال جام‌جهانی 2022 قطر، یک پسربچه 14 ساله کشته شد و 250 نفر در این کشور دستگیر شدند.
تیم ملی اکوادور در دیدار افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد توسط انر والنسیا در دقیقه ۱۶ گل نخست را بزند که اولین گل تورنمنت بود.
آویزان شدن کودکان از شیشه اتوموبیل‌ها یکی از تفریحات مورد علاقه آنهاست که اتفاقا خیلی هم خطرناک است. در یک کشور خارجی یک کودک از شیشه خودرو بیرون آمده و خودرو پشت چراغ قرمز است. به محض اینکه خودرو شروع به حرکت می‌کند، کودک با تکان‌های ماشین تعادلش را از دست می‌دهد و، چون زیر پایش در ماشین خالی می‌شود ناگهان از پنجره بیرون می‌افتد.
فیلمی از خفتگیری عجیب از یک خانم در اتوبان نیایش تهران با قمه در فضای مجازی منتشر شد.
مردی که در یکی از محلات تبریز، در اقدامی رعب‌آور مقدار زیادی اسید را بر روی همسایه جوان خود ریخته و پا به فرار گذاشته است، تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
بایرن مونیخ در اولین دیدار فصل جدید بوندس‌لیگا موفق شد با نتیجه ۶-۱ آینتراخت فرانکفورت را از پیش رو بردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ