شکست نوشاد عالمیان مقابل بازیکن ۱۶ ساله سنگاپوری از اتفاقات غیرمنتظره مسابقات تنیس روی میز قطر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریبل‌های عجیب بازیکن فوتسال را در ادامه مشاهده می نمایید.
«زنوزی» مالک باشگاه تراکتور: ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم، ولی سپاهان به او پیشنهاد قرارداد ۵۳ میلیاردی برای فصل اول داد که منجر به عقد قرارداد شد.
دو مجری صدا و سیما روی آنتن زنده تلویزیون، لوکادیا، بازیکن سابق پرسپولیس، ماجرای شکایتش از این باشگاه و پستی که در فضای مجازی منتشر کرد را به باد تمسخر و استهزا گرفتند.
با ارزش ترین بازیکنان در سال 2023 اعلام شدند که طبق این لیست ، ارلینگ هالند در صدر قرار دارد و امباپه و وینیسیوس در رتبه های بعدی هستند
مصدومیت علی حاجی پور، بازیکن والیبال در بازی با آرژانتین شوکه کننده بود. تصاویر دیده نشده این اتفاق را ببینید.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
در نیمه اول دیدار ازبکستان و ایران سردار آزمون شروع به شوخی با شومورودوف کرد.
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس و پیروزی مقابل منچسترسیتی، خداحافظی باشکوهی با هم‌تیمی‌هایش داشت.
وحید امیری بازیکن پرسپولیس از علیرضا بیرانوند انتقاد کرد.
مهرداد محمدی بازیکن السیلیه قطر بعد از گلزنی به دلیل ایام شهادت علی ابن ابی‌طالب (ع) شادی بعد از گل انجام نداد.
گل اول اسپورتینگ برابر آرسنال توسط پدرو گونسالوس در دقیقه ۶۲ زده شد.
شب گذشته در برنامه فوتبال برتر لحظه برخورد منجر به مصدومیت علی نوبخت، بازیکن درگذشته تیم احسان ری، منتشر شد.
سوپر گل نساجی از روی ضربه استگاهی به اسقلال توسط ایوب کلانتری در دقیقه ۶۸ را مشاهده کنید.
شادی پس از گل بازیکن مس رفسنجان مقابل هوادار در رقابت‌های لیگ برتر حسابی خبرساز شد.
بازیکن ایرانی فاینورد مقابل فورتونا سیتارد پاس گل داد.
صحنه برخورد نیمار و بازیکن لیل که با مصدومیت نیمار همراه شد
بیهوشی سید محمد حسینی! مسابقه تراکتور - ذوب آهن متوقف شد. برخورد شدید و بسیار خطرناک سید محمد حسینی و امیرحسین صدقی که به دلیل وخامت حال هر دو بازیکنان مخصوصا بازیکن تراکتور سریعا آمبولانس وارد زمین شد. برخی بازیکنان به دلیل شدت مصدومیت، توان نگاه کردن به بازیکنان را نداشتند و شوکه شده بودند.
بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، یکی از بهترین گل‌های فصل لیگ استرالیا را به ثمر رساند.
حدود یک‌سال قبل در پی سرقت خودروی مهرداد محمدپور عضو تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز معلولان در منطقه سیدی مشهد، هاشم دائمی عضو شورای ششم این شهر با انتشار ویدئویی از اهدای یک دستگاه خودروی پراید به ملی‌پوش جوان کشورمان خبر داد.
مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
مجری: بهترین بازیکن کیست؟ خودت را از لیست بیرون بگذار مسی:‌ نیمار، امباپه، هازارد، سوارز، آگوئرو مجری: بازیکنی را جا ننداختی؟ کسی که «شماره ۷» می‌پوشه.
احمد موسوی بازیکن اسبق استقلال در یک مصاحبه به اتفاقات اخیر کشور از دلار افسارگریخته گرفته تا توهین‌های بی سابقه صدا و سیما به پیشکسوتان از جمله یحیی گل‌محمدی گلایه کرد.
یلیچ شکایتی نکرده یا حداقل تا امروز شکایتی به دست باشگاه استقلال نرسیده است. این بازیکن چند ماه پیش در نامه‌ای به استقلال اعلام کرد فیش واریزی آن‌ها واقعی نیست
در بازی فولاد و تراکتور در هفته سوم لیگ برتر هادی محمدی در دقیقه ۵۳ به زیبایی گل اول تراکتور را به ثمر رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ