اگر این پول حق من باشد خدا در جای دیگری به من برمی‌گرداند. تمام تلاش من این است که روزی حلال برای خانواده‌ام ببرم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیچ و تیم همکاران اش در مطالعه ای که نتیجه آن اخیرا در مجله Physiology and Behavior منتشر شد نشان دادند که ترجیح مواد غذایی شیرین‌ تر با افزایش فعالیت هیپوتالاموس بخشی از مغز که در کنترل اشتها نقش دارد در پاسخ به گلوکز مرتبط است.
گسترش روابط با همسایگان، دستاورد‌های علمی، وضعیت مسکن یا حتی گرانی مرغ و گوشت، موضوعات بهتری برای صحبت هستند، تا حجاب که سخن گفتن درباره آن در شرایط کنونی، نیازمند تدقیق بیش از پیش است. اصلاً مگر قرار است وضعیت حجاب، با سخنرانی‌های غیرکارشناسی به صورت متکلم وحده حل شود؟! ناهنجاری اجتماعی یک دغدغه مردمی است و با رویکرد‌های مردمی هم در کنار اقدامات عملی حاکمیت، و نه صحبت‌های یک طرفه، حل می‌شود.
بر خلاف تصور برخی از افراد در تیم استقلال از اینکه علی بیرو آبی پوش نشد، خوشحال هستند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم توضیحاتی درباره آخرین شرایط این تیم ارائه کرد.
اولین گام جمهوری اسلامی برای به رسمیت شناختن «آزادی‌های مشروع» یا همان آزادی‌های قانونی شهروندان، به رسمیت شناختن حق مردم بر اینترنت و فضای مجازی است. الآن دنیا با سرعت‌های خیره کننده اینترنت روبرو شده و جهان دارد توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود، اما جوانان و شهروندان مظلوم ایران با اینترنت کلنگی و صد‌ها بار فیلتر شده روبرو هستند و شب را به روز و روز را به شب می‌رسانند.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید از حضور برخی افراد غیرمرتبط با باشگاه استقلال در کنار زمین بی اطلاع بوده است.
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد: اولین جلسه‌ی تمرینی پیش‌فصل تیم فوتبال استقلال برای حضوری قدرتمند در لیگ آتی در شرایطی برگزار شد که اتفاقاتی تلخ، ایجاد شده توسط برخی از افراد معلوم‌الحال کام هواداران باشگاه بزرگ استقلال را تلخ کرد.
صفحه یکی از بازیکنان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.
صفحه دروازه‌بان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.
معرفی ورزشگاه فولادشهر اصفهان به عنوان ورزشگاه میزبان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از موارد ایراد در کسب مجوز حرفه‌ای است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
اکثریت مردم نگران افزایش وزن خود هستند، اما در برخی افراد این نگرانی حالتی وسواس‌گونه می‌شود و در نتیجه اختلالی به نام بی‌اشت‌هایی عصبی ایجاد می‌گردد. آنورکسیا یک اختلال خوردن است که می‌تواند منجر به کاهش وزن شدید شود.
در حالی که حواشی حضور زنان کم‌حجاب و مردان کراواتی از پارلمان ارمنستان در جلسه اخیر مجلس همچنان خبرساز است، انتشار تصاویر جدید در خبرگزاری ایرنا از واکنش عجیب برخی نمایندگان به حضور این افراد در مجلس در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده. کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند / خبرآنلاین
تغییر لهجه افراد ممکن است به دلیل نیاز یا تمایل به درک واضح‌تر و پذیرفته شدن در یک جامعه جدید باشد. هم چنین، آنان ممکن است بخواهند از مورد تمسخر قرار گرفتن برای نحوه صحبت کردن شان جلوگیری کنند.
دادستان کل کشور، ضمن گزارش تخلفات مالی انجام شده توسط برخی از افراد دارای سمت در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، از دادستان کل کشور خواست تا با ورود به موضوع نسبت به محکومیت متخلفان و جبران خسارات وارده به بیت المال اقدامات لازم صورت گیرد.
عبدی نوشت: این که امامان جمعه یکصدا و از موضع قدرت علیه وضع پوشش زنان سخنرانی و تهدید کنند نشان می‌دهد تاکنون کسی آنان را آگاه نکرده که همین رویکرد‌ها منجر به این وضع شده و هر چه بیشتر ادامه دهید اثرات بدتری دارد.
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان که با ایراد سخنان حساسیت برانگیز همچنان مورد استقبال رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرد، در آخرین ادعای خود که در توئیتر منتشر کرد، مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»
وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در مراسم گرامیداشت «سیزدهم آبان» در دانشگاه شریف گفت :یک بار یک مرزبندی توسط رهبر انقلاب اعلام شد، سلطنت طلب، تجزیه طلب و ضدانقلاب مشخص هستند کسی با آنها نیست خودشان را می کشند ولی خبری نیست./دانشجو
وزیر امور خارجه آلمان امروز در بیانیه‌ای گفت که این کشور قرار است در پاسخ به وضعیت حقوق بشر در ایران، محدودیت‌هایی فراتر از بسته تحریمی اتحادیه اروپا برای برخی افراد ایرانی جهت ورود به این کشور ایجاد کند.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، گفت:در این شرایط سکوت خیلی‌ها بهترین کمک هم برای آرام شدن فضا و هم برای کمک به مردم و هم برای کمک به نظام است.‌ای کاش به برخی از افراد مرخصی اجباری می‌دادند تا به خانه‌های خود رفته و پس از آرام شدن فضا مجددا اظهار نظر می‌کردند.
اکثر ما در اطراف خود حداقل یک فرد مبتلانشده به کووید یا اصطلاحاً «نُووید» را سراغ داریم؛ کسی که به طرز عجیبی در برابر تمام سویه‌های کرونا ایمن بوده و به نحوی از دست این ویروس، قِسِر در رفته است!
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی و استاد دانشگاه نوشت: «برخی افراد با خون دماغ، تغییر فشار خون، تغییر خلق و خو، و تغییرات پوستی به به استقبال پاییز می‌روند، زیرا طبیعت پاییز سرد و خشک است! این فصل خصوص برای آن‌هایی که مزاج گرم و‌تر دارند، مناسب‌تر و خوشایندتر است.»
موضوع پیوستن اسکوچیچ به استقلال البته تازه نیست و برخی افراد که با این مربی در ارتباط هستند در سال‌های گذشته نیز تلاش فزاینده‌ای داشتند تا این مربی به نیمکت استقلال برسد که تلاش آن‌ها نتیجه نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ