«تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱» در راستای معرفی توانمندی های صنعتی فناوری نانو و دانش بنیان کشور، ۶ الی ۱۳ اسفندماه برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقد باید منصفانه و همراه با ارائه راهکار باشد تا دولت بداند برای حل مشکل چه اقدامی باید انجام دهد اما اینکه صرفا از پشت تریبون حرف بزنیم و راهکاری نیز نداشته باشیم مشکلی را حل نخواهد کرد.
مرحوم هاشمی رفسنجانی در تریبون نماز جمعه قبل از ساخت متروی تهران شروع به توصیف از مترو کرد.
وقتی میترا برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: من بی‌گناهم اگر چند سال بعد قاتل شوهرم پیدا شد چه پاسخی به من می‌دهید؟
دامنه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حدی نیست که یک نماینده را از حق قانونی اش که استفاده از تریبون مجلس است محروم کنند.
غضنفرآبادی در مورد اینکه بستن تریبون نمایندگان اولین بار است که اتفاق است و قبل از این ما شاهد چنین اتفاقی نبودیم، گفت: شما اولین بار ندیدید، ولی بعدش می‌بینید. این اقدام، قانونی است.
سودان تریبون در این باره گزارش داد که پس از گذشت چند ساعت از اجرای آتش‌بس در سودان، درگیری‌های پراکنده‌ای در خارطوم و ام درمان آغاز شده است.
مواضع گرفته‌شده توسط برخی از صاحبان تریبون نشان می‌دهد که آن‌ها در برخورد با دولت‌ها رفتار متفاوتی داشته‌اند.
اعضای حزب مخالف دولت آفریقای جنوبی با به راه انداختن هرج و مرج، مانع سخنرانی رئیس جمهور این کشور در پارلمان شدند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکار‌های تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد، موافقت کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکارهای تعیین هزینه های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد موافقت کردند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما تریبون هیچ نماینده‌ای را قطع نکرده‌ایم. پس از پایان وقت مقرر و ۱۵ ثانیه اخطار، میکروفن به صورت خودکار قطع می‌شود.
بررسی فیلم تذکر سعیدی نشان می‌دهد که او تنها یک دقیقه و ۲۷ ثانیه صحبت کرده و در واقع زمان «دو دقیقه‌ای« هنوز به پایان نرسیده بوده که میکروفنش قطع شده است.
محمدتقی نقدعلی گفت: می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود شما هر هفته پشت تریبون نمی‌رفتید تا هرچه که دلتان بخواهد مطرح کنید و هر جمعه شاهد یک فتنه باشیم.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تریبون آن نماینده قطع نشده بود، وقت تذکر دو دقیقه‌ای بود که این زمان تمام شد.
تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «زن، زندگی، آزادی» با حضور فاطمه قاسم‌پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون زنان مجلس، دوشنبه ۱۶ آبان با حضور جمعی از دانشجویان و فعالان دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
نشست آب و هوایی که در حال حاضر در شرم الشیخ مصر در حال برگزاری است به تریبونی برای انتقاد از السیسی تبدیل شد و شرکت کنندگان خواستار آزادی منتقد معروف مصری شدند.
گفته می‌شود پس از برگزاری جلسه تریبون آزاد دانشجویان شریف با رئیس و معاونین این دانشگاه، از ورود محمد ملانوری، دانشجوی دکتری اقتصاد این دانشگاه ممانعت شد.
جبلی گفت: رسانه ملی روابط عمومی هیچ دستگاهی نیست؛ ولی تریبون نظام است و این جایگاه را باید با افتخار اعلام کرد. همواره فرهنگ نخبگانی و برخی مسئولان نظام توقع دیگری از ما داشته‌اند؛ اما از این پس همه باید به صداوسیمای خلاق عادت کنند که پیشرو و فعال است و منفعل نیست که زمان را از دست بدهد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید ظرفیت های اصل ۲۷ قانون اساسی برای بیان اعتراضات مردمی را به رسمیت شمرد، بیان کرد: ارائه نسخه های غیرکارشناسانه در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریختن است و تنها دستاورد آن دمیدن در نارضایتی های اجتماعی است.
کاظم موسوی گفت: کرباسچی ۲۵ سال قبل از ریل خارج شده است، اما صدا و سیما به عنوان یک نهاد مقدس و مربوط به نهاد رهبری از وی دعوت می‌کند.
رئیس‌جمهور سابق این روزها تریبون به دست گرفته و به دنبال آن است تا به هر قیمتی عملکرد دولتش را تطهیر کند، این در حالی است که کارنامه دولت تدبیر و امید پیش روی ملت است.
شعارهای انقلاب به‌ نفع کشور است، بر خلاف کسانی که می خواهند وانمود کنند که آقا انقلاب دردسرِ برای کشور است، نه برعکس انقلاب و شعارهای انقلابی و آرمان های انقلابی ـ که البته هنوز به آرمان ها نرسیدیم ـ توجه به این آرمانها و رفتن به سمت این آرمان ها، دوای درمان دردهای کشور است؛ دردسر نیست، رفع دردسر است.
رضایی کوچی گفت: با ورود تجهیزات جدید به آبادان، کار آواربرداری سرعت خواهد گرفت ضمن اینکه گزارش نحوه امدادرسانی دستگاه‌ها در خصوص سانحه متروپل در صحن مجلس قرائت و متخلفین به مردم و دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.
شما که گرانی ها را امتحان الهی می دانید، قبلا چیزهای دیگری می گفتید که ثبت و ضبط است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ