هیئت پارلمانی لبنان با «بشار اسد» در دمشق دیدار کرد و قرار است با وزیر امور خارجه و رئیس پارلمان سوریه نیز دیدار و رایزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کردند.
هیات پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
رئیس مجلس صربستان که در راس هیئتی پارلمانی به تهران سفر کرده است، دقایقی پیش با رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
صبح امروز هیئت حماس به ریاست اسماعیل هنیه با سردار علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کردند.
هیئت پارلمانی ایران در حاشیه نشست کمیته دائمی امور اقتصادی و توسعه پایدار APA در منامه با جورج لوکایدس، رئیس هیئت پارلمانی قبرس دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار وزیر خارجه بحرین با یک هیئت پارلمانی اوکراینی موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رئیس هیئت پارلمانی مجلس در دیدار با رئیس مجلس بحرین، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره رویکرد مثبت در همکاری با کشورهای منطقه دارد.
رئیس پارلمان بحرین و رئیس هیئت مجلس شورای اسلامی ایران در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و ششمین اتحادیه بین المجالس عرب در منامه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
هیات پارلمانی ایران که به سوریه سفر کرده است با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
رئیس پارلمان مصر که به همراه هیات اتحادیه بین المجالس عربی به دمشق سفر کرده با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور سوریه با هیئتی از اتحادیه پارلمانی عربی که به دمشق سفر کرده است، دیدار کرد.
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای هئیت کمیته برادری و دوستی پارلمان لبنان، از کمک های رسمی و مردمی این کشور به مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و گفت روابط میان طرفین برادرانه است.
هیئت حماس به ریاست هنیه با وزیر اطلاعات مصر دیدار و گفتگو کرد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگال در دیدار وزیر زنان سنگال و هیأت همراه گفت : نقش زنان در توسعه جهانی و مشارکت‌های بین‌المللی با الگوپذیری از زنان موفق مسلمان میسر است.
هیئت عمانی که در چارچوب تلاش ها برای برقراری صلح در یمن به صنعا سفر کرده است، با مهدی المشاط دیدار کرد.
ماسیمو آپارو، معاون پادمانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در طول این سفر علاوه بر مذاکرات با هیات ایرانی مرکب از معاون بین‌الملل، حقوقی و مجلس وزارت امور خارجه و مدیر کل خلع سلاح و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
یک هیئت از رهبران حماس امروز شنبه با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه امروز (نهم آبان ماه ۱۴۰۱) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه امروز (نهم آبان ماه ۱۴۰۱) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با هیئتی از رهبران حماس در لبنان به ریاست احمد عبدالهادی دیدار کرد.
رئیس هیئت پارلمانی ایران در دیدار با رئیس IPU از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تأسیس مقر دفتر منطقه‌ای غرب آسیای این اتحادیه در تهران خبر داد.
«سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر موافقت کرده است با هیأت سه‌جانبه تشکیل شده از سوی گروه‌های سیاسی عراق شامل «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق و «نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق دیدار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ