نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه امروز (نهم آبان ماه ۱۴۰۱) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کردند.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
رئیس مجلس ویتنام و هیئت پارلمانی همراه دقایقی قبل با استقبال رسمی نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی وارد کشور شد.
عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به مراکش گفت: بعد از انقلاب اسلامی، آزادی ادیان الهی و مذاهب در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است.
بنا به درخواست معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و با تصمیم هیئت رئیسه مجلس قرار شد جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فردا برگزار شود.
هیئت پارلمانی ایران در حاشیه نشست کمیته دائمی امور اقتصادی و توسعه پایدار APA در منامه با جورج لوکایدس، رئیس هیئت پارلمانی قبرس دیدار و گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی کشورمان به ریاست علی علیزاده عضو هیئت رئیسه کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منظور شرکت در کمیته اقتصادی و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی عازم منامه شد.
هنگام سخنرانی نماینده هیئت روسیه در سی‌امین سالگرد مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه در آنکارا، هیئت اوکراین اقدام به برافراشتن ‌پرچم کرده و شعارهایی را سرداد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تصویب لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در نشست هیئت دولت خبر داد و گفت: این لایحه در اولین فرصت جهت کاهش بار وزارت کشاورزی و وزارت صمت تقدیم مجلس خواهد شد.
عضو هیئت پارلمانی ایرانی اعزامی به بحرین با اشاره به ابراز تمایل بحرین‌ها برای سفر رئیس مجلس کشورمان به این کشور گفت: رئیس مجلس بحرین به ما گفت که قصد دارد در فرصتی مناسب به ایران سفر کند.
رئیس هیئت پارلمانی مجلس در دیدار با رئیس مجلس بحرین، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره رویکرد مثبت در همکاری با کشورهای منطقه دارد.
هیات پارلمانی ایران که به سوریه سفر کرده است با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
رئیس پارلمان مصر که به همراه هیات اتحادیه بین المجالس عربی به دمشق سفر کرده با رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور سوریه با هیئتی از اتحادیه پارلمانی عربی که به دمشق سفر کرده است، دیدار کرد.
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای هئیت کمیته برادری و دوستی پارلمان لبنان، از کمک های رسمی و مردمی این کشور به مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و گفت روابط میان طرفین برادرانه است.
هیئت پارلمانی لبنان با «بشار اسد» در دمشق دیدار کرد و قرار است با وزیر امور خارجه و رئیس پارلمان سوریه نیز دیدار و رایزنی کند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین که همراه هیئت رئیس‌جمهور به چین سفر کرده است، گفت: نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد.
هیئت عالی انتخابات تونس موعد برگزاری دور دوم انتخابات پارلمانی این کشور را اعلام کرد.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که استعفای خود از نمایندگی مجلس را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب خواهد شد.
نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه امروز (نهم آبان ماه ۱۴۰۱) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران در بدو ورود به تهران مورد استقبال گلرو و سایر اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه قرار گرفتند.
رئیس هیئت پارلمانی ایران در دیدار با رئیس IPU از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تأسیس مقر دفتر منطقه‌ای غرب آسیای این اتحادیه در تهران خبر داد.
وزارت خارجه تایوان امروز در بیانیه ای از ورود هیئت پارلمانی آلمان به این جزیره خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ