رئیس اتاق ایران با بیان اینکه دهه گذشته دهه شوک اقتصادی بود، گفت: سعی کردیم وظیفه خود که همان مشاوره به رؤسای قوا است را انجام دهیم، اما نتوانستیم نقش تأثیرگذاری داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چکیده مهم‌ترین برنامه‌ها، راهکارهای اشتغال و کارآفرینی را در سه دهه گذشته منتشر کرد.
رهبرانقلاب فرمودند:دشمنان سعی کردند محرم را بی‌رونق کنند اما نقطهٔ مقابل آن اتفاق افتاد. دهه عاشورای امسال پرشورتر و پرحرکت‌تر و پرفایده‌تر بود.
به‌جز نرخ و شکاف فقر، متغیر‌های رفاهی هم کاهش رفاه خانوار در سال‌های دهه ۹۰ را نشان می‌دهد. مجموع هزینه‌های خانوار به‌عنوان یکی از معیار‌های رفاهی شناخته می‌شود. هزینه خانوار در بیشتر سال‌های دهه ۹۰ به جز سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ روند کاهشی داشته و مقدار کاهش در سه سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ بسیار شدید و قابل توجه است. یکی از مهمترین متغیر‌هایی که برای بررسی وضعیت رفاهی خانوار مورد استفاده قرار می‌گیرد، نسبت هزینه خوراک به کل هزینه خانوار است.
شب گذشته مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش ایران برگزار شد.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
طی حدود ۱۰ سال گذشته، آمریکا بیش از حد از دلار به عنوان یک ابزار و سلاح جنگی در عرصه اقتصاد بین‌الملل استفاده کرد و قطب های موجود جهان را به ‌فکر دور زدن آن انداخت.
محسن پاک‌آیین معتقد است که انتخابات پیش روی ترکیه اثرچندانی بر موضع جمهوری آذربایجان در قبال ایران نخواهد داشت. وی می‌گوید: «بعید است که نتیجه انتخابات ترکیه اثری بر مواضع الهام علی‌اف، رییس‌جمهور آذربایجان داشته‌باشد. مواضع آقای علی‌اف از اختلافات جمهوری آذربایجان با جمهوری ارمنستان منبعث می‌شود. جنگ اصلی بین آذربایجان و ارمنستان است، کشور‌ها و بازگیران دیگر می‌توانند نقشی داشته‌باشند، اما تا باکو و ایروان نخواهند مسائل خودشان را حل کنند، به‌طور طبیعی کشور‌های پیرامونی هم تحت تاثیر اختلافات آن‌ها قرار می‌گیرند.»
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: شرکت ساماندهی بالغ بر ۲۰ هزار مزاحمت شغلی را در یک دهه اخیر ساماندهی کرده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه گذشته میزبان میلیون‌ها آواره، مهاجر و پناهنده افغانستانی بوده است.
عباس عبدی درباره دهه شصتی‌ها نوشت: تنها یک راه در برابرشان وجود داشت، و آن گرفتن انتقام بود، هم از تاریخ و انقلاب و هم ساختار و هم از پدران، به ویژه ازسوی دختران این نسل. گرایش آنان به گذشته پیش از انقلاب یا حتی ناسزا‌هایی که در شعار‌ها می‌دادند بیش از آنکه محصول یک انتخاب عقلانی باشد ابزار و شیوه انتقام‌گیری آنان بود.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت حضور جوانان دهه هشتادی را پرشورتر از گذشته خواند و آنان را مایه امید و پیشرفت آینده کشور دانست
در دهه‌های گذشته، درصد سلول‌هایی که می‌توانند وارد تخمک شوند هم کاهش قابل توجهی داشته است. مواسیر رافائل رادائلی، اورولوژیست و آندرولوژیست و نایب رییس انجمن کمک باروری برزیل می‌گوید: «بارزترین نکته مشاهده شده، از دست رفتن حرکت اسپرم است. بدون این ویژگی قابلیت باروری کاهش پیدا می‌کند».
۱۰ سال از پیروزی انقلاب گذشته بود و قرار بر این بود که به‌مناسبت دهمین سالگرد پیروزی انقلاب ویژه‌نامه متفاوت از آنچه هر سال در دهه فجر منتشر می‌شد، به رشته تحریر درآید.
مشاور سابق ظریف: یکی از بزرگترین اشتباهات سه دهه گذشته، به رسمیت شناختن استقلال جمهوری آذربایجان بود
طی چندین دهه، روندهای تغییرات جمعیتی چین عمدتا نتیجه اجرای سیاست بحث‌برانگیز تک‌فرزندی بود که در سال ۱۹۷۹ برای جلوگیری از افزایش سریع جمعیت به اجرا درآمد.
پادشاه فوتبال شب گذشته درگذشت، مردی که برای چند دهه لقب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده بود.
اکنون دیگر ایران دیگر بازیگری بدون طرف در میدان بحران اوکراین نیست. حالا خواسته یا ناخواسته پای تهران به عمق بحران کشیده شده و حتی ایران را به یکی از طرف‌های اصلی میدان جنگ اوکراین تبدیل کرده‌اند
ویکرد حذف، انکار و نادیده گرفتن طی سال‌های گذشته نه تنها جواب نداده بلکه همواره موجب انباشت بیشتر مطالبات نیز شده است؛ لذا ضروری به نظر می‌رسد که اکنون نهاد‌های مسئول در مسیر تعامل با نسلی گام بردارند که بر خلاف یک زندگی کودکانه معصومانه به عمیق‌ترین حوزه سیاست یعنی اعتراض و نافرمانی ورود پیدا کرده‌اند
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به اینکه طی یک دهه گذشته رقابت‌های فیوچرز در ایران برگزار نشد، گفت: دی ماه برگزارکننده سه هفته این مسابقات هستیم.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به اینکه طی یک دهه گذشته رقابت‌های فیوچرز در ایران برگزار نشد، گفت: دی ماه برگزارکننده سه هفته این مسابقات هستیم.
آمار دهه ابتدایی محرم سال جاری نشان می‌دهد با وجود برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی، استقبال مخاطبین از سامانه تکیه، نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
چمران: دولت پول کم آورده دست در جیب شهرداری کردهب

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ