برگزار آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب آموزگار با رقابت ۵۳۴ هزار داوطلب امروز آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی دبیری پنجشنبه برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر جذب خواهند شد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی دبیری فردا برگزار می‌شود و ۱۸ هزار نفر جذب خواهند شد
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
زمان انتشار کارت و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز اعلام شد.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر سازمان امور اداری و استخدامی این مجوز را به ما بدهد از طریق ماده ۲۸ نیروی مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد.
اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند استخدام اعلام شد.
آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش برای جذب دبیر و هنرآموز از 27 خرداد آغاز شد و تا 31 خرداد ادامه دارد.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور از انتشار دفترچه استخدامی هنرآموز و دبیری تا هفته آینده خبر داد.
رئیس امور جذب، به‌کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش نیز ابتدای تیر‌ امسال منتشر خواهد شد و افرادی که به بخش ارزیابی تکمیلی رسیدند، معرفی می‌شوند.
وزارت آموزش و پرورش، در راستای برگزاری آزمون استخدامی آموزگاری، اطلاعیه ای صادر کرد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: شاهد رقابت ۵۳۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی ماده ۲۸ برای ورود به آموزش و پرورش هستیم که از این تعداد، ۲۸ هزار آموزگار در کشور استخدام می‌شوند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم از طریق ۲ آزمون استخدامی در سال جاری و بسترسازی برای جذب دانشجومعلم از طریق دانشگاه های مادر کشور خبر داد.
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رسته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا، هشتم اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می شود.
همزمان با برگزاری آزمون استخدامی، عدم تعهد وزارت آموزش و پرورش به جذب نیروهای خرید خدماتی و ندادن حقوق‌ معوقه این دسته از فرهنگیان، نیروهای خرید خدماتی را به شدت ناراحت کرده است.
ستاری‌فرد،معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش گفت:دانش آموختگان علوم پایه، در ۶۰ رشته، طلاب حوزه علمیه، معلمان مدارس غیردولتی و نهضت سوادآموزی، مربیان مهدهای کودک در این آزمون شرکت کنند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: پیشنهاد ما برای آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار سهمیه است. به دنبال آن هستیم همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شده بود و در تلاشیم با موافقت سازمان اداری استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری بگیریم.
رئیس دانشگاه فرهنگیان به برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار ابتدایی که قرار است در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار شود گفت: طبق قانون پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی باید یک سال دوره مهارت آموزی معلمی در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و سپس وارد چرخه تعلیم و تربیت شوند اما از آنجا که به آموزش و پرورش دیر مجوز برگزاری آزمون می‌دهند، دوباره همان حکایت سال گذشته تکرار می‌شود و پذیرفته شدگان همزمان با ورود به کلاس درس، در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند.
اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در آزمون اسفندماه سال جاری بالغ بر ۲۵ هزار آموزگار به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۶ اسفند سال جاری خبر داد.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سؤالاتی دارند می‌توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق بخش پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ در ساعات اداری در میان بگذارند.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ