کنفرانس امنیتی مونیخ ۲۰۲۳ در شرایطی برگزار شد که جنگ اوکراین و موضوعاتی مربوط به ایران از جمله موضوعات مهم مطرح شده در نشست بودند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
احدیان، دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با حضور در برنامه «صف اول» اظهاراتی را درباره انتخابات مجلس مطرح کرد.
نصر عبیات، فعال محیط‌زیست در خوزستان درباره پروژه سهراب گفت: امیدوارم سناریو پروژه آزادگان که باعث خشک‌شدن قسمت وسیعی از هورالعظیم شده، در پروژه سهراب تکرار نشود. در آینده نزدیک، وزارت نفت خود را برای بهره‌برداری از ۲۰ حلقه چاه نفت در پروژه سهراب آماده کرده است. من به جناب آقای سلاجقه می‌گویم اگر مجوز کوبیدن آخرین میخ بر تابوت هورالعظیم بدون استاندارد‌های محیط‌زیست زده شود، مطمئن باشند آیندگان ایران و مناطق مرزی مظلوم، کوتاهی شما را فراموش نخواهند کرد.
وزارت امورخارجه، وزارت بازرگانی، وزارت دادگستری و خزانه‌داری آمریکا به‌طور مشترک یک بیانیه به اصطلاح توصیه‌ای خطاب به جامعه بین‌الملل، بخش خصوصی و مردم منتشر کردند و در آن نسبت به خرید، توسعه و تکثیر هواپیما‌های بدون سرنشین ایران هشدار دادند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بدون محدودیت درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
سندیت این نوع گفتار همان قدر اعتبار دارد که فردی غیر متخصص در زلزله بگوید من می‌دانم زلزله‌ای برای تهران با بزرگی مثلا ۷ در سه روز آینده خواهد آمد؟ بدون تعریف تغییرات و پارامتر‌های مربوطه و بدون تخصص، حال شد زهی سعادت، نشد مثل چند ده زلزله دیگر که این فرد برای خوزستان و دیگر مناطق دنیا اعلام کرد و نشد؟ تا
کیهان نوشت: اخیراً عناصر متعددی مانند عباس عبدی در اعتماد و عباس آخوندی در شرق تلاش کردند تا کاملاً دشمنان ملت ایران را در ماجرای «مسموم‌سازی مدارس» تبرئه کنند و در عوض بدون کمترین سند و مدرک و دلیل، نیرو‌های مذهبی و نظام را متهم نمایند.
امروز نیز عیسی زارع‌پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - درباره اینکه اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها چه زمانی فعال می‌شود؟ گفت: اینترنت بدون فیلتر به اساتید، مانند اینترنت خبرنگاری است که وزارت ارتباطات به برخی خبرنگاران داده است. این اینترنت برای دسترسی اساتید به سایت‌هایی که تحریم شده‌اند و برخی از سایت‌هایی که کاربرد چندگانه دارند و احیاناً مورد پالایش (فیلتر) قرار گرفته‌اند، ارائه می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره آخرین وضعیت مصدومیت حامد حدادی صحبت کرد.
مقامات آمریکایی مدعی هستند که در اسفندماه سال گذشته برجام آماده امضا بود؛ اما طرف ایرانی با طرح درخواست‌های غیرمرتبط با برجام مانند «خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریسم» و نیز درخواست ضمانت‌های غیرعملی مانند «تعهد دولت آمریکا به عدم‌خروج دوباره از برجام»، مانع احیای توافق هسته‌ای شدند. پس از این، مذاکرات ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷تیر ۱۴۰۱) در دوحه قطر و به دنبال آن مذاکرات وین در ۱۲مرداد سال‌جاری نیز بدون نتیجه پایان یافت.
درباره حسن یزدانی حرف و حدیث زیاد است. بسیاری می‌گویند اظهارات پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر باعث شده تا رئیس فدراسیون قید حضور این کشتی‌گیر را در این رقابت‌ها بزند. البته منطق چندانی پشت این ادعا وجود ندارد و به نظر می‌رسد برای خراب‌نشدن بیشتر روحیه حسن یزدانی، او به این مسابقات فرستاده نشده است
این دو بازیکن را خیلی دوست دارم و حیف است که این دو بازیکن بزرگ بدون جام از فوتبال خداحافظی کنند
سرویس جاسوسی کانادا با دنباله‌روی کورکورانه از لندن، بدون ارائه هیچ مدرکی، از انجام تحقیقات درباره ادعاهای «موثق» تهدید به مرگ شهروندان ایرانی مقیم کانادا از جانب تهران خبر داد!
بر اساس پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپایی تهران «باید بدون تأخیرتوضیحات فنی موجهی» را درباره آثار اورانیوم کشف شده در برخی سایت‌های اعلام نشده ارائه کند و به بازرسان آژانس اجازه دهد تا از سایت‌ها و تجهیزات نمونه برداری کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد ادعاها درباره خرید هواپیماهای بدون سرنشین از ایران را دروغ دانست.
با وجود قرائت این بیانیه ضدایرانی جلسه امروز شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
میخائیل اولیانوف با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که هیچ تصمیم و قطعنامه‌ای از سوی شورای حکام صادر نشده و فقط تبادل نظر صورت گرفته است.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که نشست شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای ایران بدون صدور قطعنامه پایان یافت.
این مقام تاکید کرد که ایران بدون دریافت امتیازات اضافی از غرب، قصد ندارد به تعهدات خود در برجام بازگردد.
به عقیده صاحب‌نظران روس، کمک ایران به رفع بحران حمل‌ونقل هوایی در روسیه می‌تواند موثر باشد اما صرفاً به‌طور موقت چراکه روسیه هم‌اکنون برقراری مسیرهای وارداتی با دور زدن تحریم‌های غرب و بدون کسب مجوز تولیدکننده اصلی را آغاز کرده است.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه در یک نشست تلفنی به خبرنگاران گفت که مقامات روسی «در چند هفته گذشته» آموزش‌هایی را درباره هواپیماهای بدون سرنشین در ایران انجام داده‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ