رقابت های جهانی مستریونیورس، در رشته های مچ‌اندازی و قوی ترین مردان جهان عصر شنبه ( ۲۹ بهمن ۱۴۰۱) با حضور رافائل سانتونخا رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام در رامسر برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
در ادامه هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی جهان به میزبانی شهر برن کشور سوئیس و در مرحله مقدماتی ماده بولدرینگ زنان که با حضور ۱۰۹ ورزشکار برگزار شد، الناز رکابی با کسب رتبه ۱۳ به مرحله نیمه نهایی ماده بولدرینگ راه یافت.
مالک از این بیتل سفارشی در طول مسابقات رالی، مهمانی‌ها و فستیوال‌های باشگاه آلپاین استفاده می‌کرد. این «کمپر سوسکی» به عنوان دفتر فروش بلیت در مسابقات رالی به کار گرفته شده بود. فروشنده این بیتل کمپر کلبه‌ای شکل، خاطرنشان می‌کند که موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر  این خودرو خیلی خوب کار می‌کند. البته ماشین نیاز به معاینه فنی دارد.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
۳۱ خرداد ۱۳۶۹ در نزدیکی شهر رودبار زلزله‌ ای به بزرگی ۷/۴ رخ داد. شبی که خیلی‌ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ بیدار بودند. این زلزله هزاران کشته و مجروح داشت و خسارت مالی و آوارگان بسیاری برجا گذاشت.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
تینا آخوندتبار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون که چند سالی است به ورزش بوکس روی آورده و به طور حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کند، در جدیدترین مسابقه‌ی خود موفق توانسته با شکست حریف هندی خود در مسابقات بوکس زنان جهان، کمربند قهرمانى جهان (سازمان UBC) را از آن خود کند.
سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار بولتن رسمی مسابقات کاراته قهرمانی جهان، تابلو روز شمار این رقابتها را به تصویر کشید.
سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار بولتن رسمی مسابقات کاراته قهرمانی جهان، تابلو روز شمار این رقابتها را به تصویر کشید.
سارا خادم‌‌الشریعه، شطرنج‌باز ۲۵ ساله ایرانی در مسابقات جهانی شطرنج سریع در آلماتی قزاقستان بدون روسری حاضر شد و پس از ‌آن مسابقات به اسپانیا نقل مکان کرد اما گفت تابعیت خود را تغییر نداده است.
صحنه‌هایی از رالی داکار در عربستان سعودی، یکی از معروف‌ترین مسابقات آفرود در جهان را مشاهده کنید.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول شطرنج زنان ایران بدون حجاب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول شطرنج زنان ایران بدون حجاب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است.
در پایان رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان تیم ملی اعزامی ایران موفق شد با کسب ۲۳ مدال طلا، نقره و برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
مسابقات جام‌جهانی در چین از تلویزیون دولتی این کشور ـ CCTV Sports ـ پخش می‌شود و در سانسور برخی صحنه‌ها، نما‌های نزدیک از هواداران بدون ماسک، با تصاویر و فیلم‌هایی از بازیکنان و مربیان تیم‌ها یا تصویری از راه دور از استادیوم جایگزین می‌شود.
به مناسبت مسابقات جام جهانی فوتبال در سحرگاه سه‌شنبه اول آذرماه دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
قطری ها توانستند رویای خود برای میزبانی جام جهانی را تحقق بخشند و از دقایقی دیگر سوت افتتاحیه این مسابقات به صدا در خواهد آمد.
توپ نیز مانند جام جهانی راه زیادی را طی کرده است. در این گزارش به تاریخچه توپ مسابقات جام جهانی پرداخته شده، از اولین توپ در جام جهانی ۱۹۳۰ اروگوئه تا توپی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استفاده خواهد شد.
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
در جریان وقت دوم مسابقه فینال وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان بود که تلاش جیدون کاکس تنومند برای امتیاز گرفتن از کامران قاسم‌پور به مصدومیت این کشتی‌گیر مواجه شد و او مجبور شد تقریبا دو دقیقه آخر را با بانداژ به کار ادامه بدهد و درنهایت هم توانست ۲ امتیاز خود را حفظ کند و اولین طلایی مسابقات قهرمانی جام جهانی کشتی را به نام خودش بزند.
محمد نخودی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
گزارش تصویری معین کوهستانی از مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام ایران اعزامی به رقابت های جهانی اسپانیا که طی روزهای 23 لغایت 25 شهریورماه به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود
فیفا از یک شهر چادری رونمایی کرده که قصد دارد زمستان امسال میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه "دهکده هواداران" در این مسابقات باشد.
در این روش، فرد کلاهبردار با جعل عنوان مجری یک برنامه رادیویی با شاکی تماس برقرار و عنوان می‌کند که شما برنده مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد شده اید، شماره کارت بانکی و کدی که در پیامک برای شما ارسال می‌شود را اعلام تا هدیه را برای شما واریز کنیم که پس از بازگو کردن شماره کارت و کد پیامکی توسط شاکی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی کسر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ