رضا یزدانی با در اختیار داشتن سه ستاره ملی پوش این روزهای کشتی ایران توانست جشن قهرمانی جام باشگاههای جهان را برپا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید تیلور در فاصله حدود یک ماه مانده تا مسابقات جهانی با انتشار ویدیویی اعلام کرده فقط به تکرار طلای جهان فکر می کند.
ملاقات پلنگ جویبار با حریف مکار روس در باکو
حسن یزدانی با اینکه در فینال وزن 86 کیلوگرم جام تختی کمی به دردسر افتاد، اما در نهایت مطابق انتظارات به قهرمانی رسید.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
جویبار- پیکر حجت الاسلام «ابراهیم فاضل» فرزند مرحوم آیت الله فاضل استرابادی در منطقه آب‌های ساحلی خزر در روستای گلدشت جویبار از آب بیرون کشیده شد.
حسن یزدانی با 4 برد متوالی و با دادن فقط دو امتياز به رقبا، قهرمان تورنمنت بین المللی کرواسی شد.
در مسابقات کشتی رنکینگ جهانی ، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر حریف آذربایجانی خود را شکست داده و به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کند.
با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد!
با انتخاب مدیرعامل استقلال، علی نظری جویباری به عنوان مشاور عالی باشگاه انتخاب شد.
هاجرخاتون قدمی جویباری پژوهشگر و مترجم زبان عربی درباره ویژگی این زبان می‌گوید: آنچه که باعث شده زبان عربی ماندگار باشد، وسعت واژگان است. در زبان عربی کاربرد هر کلمه برای معنا و مفهوم خاصی به کار گرفته می‌شود. یعنی نمی‌توان مفهوم آن واژه خاص را در مترادف‌های آن پیدا کرد. برای واژه فارسی نیش زدن چندین واژه عربی داریم. مثلا برای نیش زدن حیواناتی مانند زنبور و عقرب که از پایین دم‌شان نیش می‌زنند در عربی از واژه «یلسع» و برای نیش زدن مار و حیواناتی که از دهان نیش می‌زنند از واژه «یلدغ» استفاده می‌شود. همچنین برای جانورانی که درنده هستند واژه «ینهش» به کار می‌گیرند.
جویبار- یکی از مربیان پیشکسوت کشتی مازندران از بی توجهی به مربیان سازنده گلایه کرد و گفت: مربیان سازنده جایی در تیم ملی و اعزام های بین المللی ندارند.
در تصاویر مخابره شده از مدیران تیم استقلال در کرمان علی نظری جویباری هم به چشم می خورد. مدیری که در مقاطع مختلف و با عناوین گوناگون در باشگاه استقلال فعالیت کرد.
در دیدار نخست مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد، حسن یزدانی از روی سکوها نظاره گر عملکرد تیمش بود.
پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ایران برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد با تیم صنایع مازندران قرارداد امضا کرد.
طی حدود یک دهه اخیر تنها دیویدتیلور آمریکایی موفق شده از پس پهلوان جویباری برآید، اتحادیه جهانی کشتی در اقدامی بحث‌انگیز یزدانی را به رده چهارم تقليل داد
برخی القاب مثل القاب برادران گرایی از سوی اتحادیه جهانی کشتی عنوان شده است.
نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر گفت: مجلس بر روند اجرای قوانین از جمله قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران نظارت دارد و به طور مکرر به دستگاه‌های مختلف تذکرات جدی را داده است.
سید مهدی هاشمی جویباری در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مقابل ساپاروف از ترکمنستان موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یابد و فینالیست شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ