رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی از مذاکرات مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی در یک کشور خارجی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع مهم برای واشینگتن ظاهرا در وضعیت فعلی موضوع آزادی زندانیان است. البته رابرت مالی در این خصوص هم فعالیت می‌کرد و کنار رفتنش می‌تواند به این موضوع هم آسیب برساند.
محمد عباس زاده در مذاکرات با فولاد به توافق رسیده و او را باید خرید جدید تیم منصوریان قلمداد کرد.
باشگاه پرسپولیس: طبق لیست یحیی گل‌محمدی، باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی‌توان در این زمینه اطلاع‌رسانی کرد.
باشگاه ذوب‌آهن مذاکرات خود با دو گزینه سرمربیگری را در تهران پیگیری می‌کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضع مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص مذاکرات تسلیحات هسته‌ای را مثبت ارزیابی کرد.
در جریان مذاکرات فنی اخیر میان سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پرونده یکی از مکان‌های ادعایی مطروحه آژانس (موسوم به آباده) حل‌وفصل شده است. به این ترتیب، این دومین پرونده از مکان‌های ادعایی از سوی آژانس است که بسته می‌شود.
در جریان مذاکرات فنی اخیر میان سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی، پرونده یکی از مکان‌های ادعایی مطروحه آژانس (موسوم به آباده) حل‌وفصل شده است.
در جریان مذاکرات فنی اخیر میان سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی، پرونده یکی از مکان‌های ادعایی مطروحه آژانس (موسوم به آباده) حل‌وفصل شده است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق به نقش مهم عراق در اجرای پروژه‌های ثبات‌آفرین در منطقه از جمله مذاکرات ایران و عربستان و برخی گفتگوهای دیگر اشاره کرد.
وکیل ریکاردو ساپینتو به ایران آمده تا مذاکرات برای تمدید قرارداد این سرمربی برگزار شود.
مدیران تاتنهام دور جدیدی از مذاکرات با یولیان ناگلزمان، مربی آلمانی، را آغاز کرده‌اند.
حضور ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های آنسو فاتی و لامین یامال، در شهر بارسلون به شایعات درباره آینده این دو ستاره بارسا به خصوص آنسو فاتی دامن زده است.
نظر به اتفاقات مهم سال آینده از جمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف از جمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.
پس از سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به چین مذاکرات فشرده با نمایندگی دبیر شورای امنیت ملی از طرف ایران آغاز شد و امروز توافق نهایی با صدور بیانیه‌ای سه‌جانبه اعلام شد.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی از مذاکرات مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی در یک کشور خارجی خبر داد.
نخست وزیر عراق با تأکید بر اینکه ایران کشوری مهم در منطقه است، گفت: شکست مذاکرات هسته ای به ضرر کل منطقه است و ما همه طرف ها را به ادامه مذاکره برای دستیابی به توافق تشویق می کنیم.
«مخالفان تلاش‌های دیپلماتیک جهت احیای برجام، به برخی از نواقصِ نسخه اولیه توافق برجام اشاره دارند و مخالفت‌های خود را نیز بر همین مسائل استوار می‌سازند. چشم انداز‌های پایانی/Sunset Clauses” "که به ایران اجازه می‌دهند تا استفاده از سانتریفیوژ‌های پیشرفته را از سال ۲۰۲۶ در دستورکار قرار دهد و در عین حال، غنی سازی اورانیوم را نیز در سطوحی به مراتب بالاتر تا سال ۲۰۳۱ عملیاتی کند، از جمله مهمترین این نواقصِ ادعایی است که مورد اشاره آن‌ها نیز قرار دارد.»
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات رفع تحریم ها گفت: مهم برای ایران این است که توافق احتمالی هیچ گونه نکته مبهمی نداشته باشد.
بورل ضمن قدردانی از نقش اتریش در مذاکرات اخیر گفت: ما به لحظه مهم رسیده‌ایم. این آخرین میلی متر است. (احیای برجام) باعث می‌شود جهان کمی ایمن‌تر شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوعات باقی مانده هرچند ممکن است به نسبت اندک باشند، ولی موضوعات مهمی هستند و باید در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری و توافق شود.
رسانه شورای عالی امنیت ملی به انتقادات از پنهان بودن جزئیات مذاکرات واکنش نشان داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روند مذاکرات در جلسه امروز بررسی شد و تاکید شد که ایران مسائل غیر هسته‌ای را قابل مذاکره نمی داند.
وزیر امور خارجه گفت: برای تیم مذاکره کننده انتفاع اقتصادی ایران از توافق، رعایت خطوط قرمز و حفظ توان و دانش و فناوری بومی صلح آمیز هسته‌ای مورد توجه جدی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ