موکب‌های ایرانی، خادمان خود را پای کار دارند و توان خدمت رسانی در آنها مانده است و معمولاً تا دو روز پس از اربعین هم در کربلا می‌مانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه شناورهای یگان ویژه شهید حججی را با موشک های برد ۶۰۰ کیلومتر در خلیج فارس و به منظور حراست از حریم جزایر ایرانی از جمله جزیره بوموسی عملیاتی کرد.
نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناور‌های جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپتر‌ها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.
خبرگزاری آماج نیوز نیز به نقل از منابع محلی گزارش داده که «درگیری شدید میان مرزبانان ایرانی و طالبان در روستای مامکی، ولسوالی کنگ جریان دارد. این خبرگزاری همچنین مدعی شده است که موشک‌های ایران حتی به شهر زرنج نیز اصابت کرده است. این ادعا توسط مرزبانی ایران تکذیب شد.
رسانه‌های عبری اخیرا در گزارش‌هایی با اشاره به رونمایی از توانمندی‌های جدید موشکی جمهوری اسلامی ایران، موشک‌های بالستیک ایرانی را خطری برای امنیت رژیم صهیونیستی و آمریکا توصیف کردند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی بعثت علاوه بر اژدر به موشک‌های زیرسطح به سطح و زیر سطح به هوا تجهیز خواهد شد.
همزمان با کمپین آنجلینا جولی و درخواست او از دخترانی ایرانی برای فرستادن بریده‌ای از مو‌های شان به یک آدرس در خارج از ایران، بحث درباره بیوتروریسم و سرقت ژنتیکی از سر گرفته شده است.
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
روایتی متفاوت از انهدام ناوچه پیشرفته اسرائیلی با موشک‌های نور و کوثر در مستند سلاح ایرانی را مشاهده کنید.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و ۲۱۴۰ شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
وی گفت: «روسیه هنوز هم مایل است که پهپادها و موشک‌های فاتح و ذوالفقار از ایران دریافت کند. اینها موشک‌های بالستیک هستند. ما ابزارهای (مورد نیاز) برای شکست آنها را نداریم».
تردو با اشاره به این که این هواپیما با «موشک‌های ایرانی سرنگون شد»، گفت که «ما این‌جا به دنبال برقراری عدالت برای قربانیان و خانواده‌هایشان هستیم.»
یک شبکه تلویزیونی اسرائیل مدعی شد که تل آویو به مسکو هشدار داده است که در صورت دریافت موشک‌های بالستیک ایرانی، ممکن است موشک‌های با دقت بالای خود را در اختیار اوکراین قرار دهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: روشن است که پهپاد‌های ایرانی [در جنگ اوکراین] استفاده شده است. مستندات زادی در این زمینه وجود دارد. گمانه‌زنی‌هایی هم درباره استفاده از موشک‌های بالستیک [ایران] وجود دارد، اما هنوز مدرکی در این زمینه وجود ندارد.
در پی اصابت موشک‌های ایران به مقر یک حزب کردی-ایرانی در شهر کویه در نزدیکی اربیل، مرکز منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق، حداقل یک نفر کشته شد.
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست مدعی شد ایران آماده ارسال موشک‌های زمین به زمین به روسیه می‌شود.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
رئیس کل گمرک ایران گفت: به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین تشریفات گمرکی خروج موقت ۶ هزار و ۸۸۹ کامیون حامل تجهیزات موکب ها در مدت ۲۱ روز انجام شد.
موکب‌های ایرانی، خادمان خود را پای کار دارند و توان خدمت رسانی در آنها مانده است و معمولاً تا دو روز پس از اربعین هم در کربلا می‌مانند.
روزهای منتهی به اربعین بسیاری از مرزهای ایران حال و هوای اربعینی داشت اما مرز دوغارون، گذرگاه زائران افغانستانی، خالی از رنگ و بوی اربعین بود.
روزهای منتهی به اربعین بسیاری از مرزهای ایران حال و هوای اربعینی داشت اما مرز دوغارون، گذرگاه زائران افغانستانی، خالی از رنگ و بوی اربعین بود.
ایرانی‌های عاشق سیدو سالار شهیدان امسال موکب‌های بسیاری را برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعینی در شهرهای نجف و کربلا برپا کردند که اقدامات متفاوتی را انجام می‌دهند.
ایرانی‌های عاشق سیدو سالار شهیدان امسال موکب‌های بسیاری را برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعینی در شهرهای نجف و کربلا برپا کردند که اقدامات متفاوتی را انجام می‌دهند.
شناور شهید ناظری در سال‌های گذشته رونمایی شد و اکنون با معرفی شناور شهید سلیمانی و در آینده نزدیک شناور شهید ابومهدی، کاملا مشخص است که صنابع دفاعی کشورمان بویژه نیروی دریایی سپاه، به اشراف و تسلط کاملی روی طراحی جدید در ظاهر و بدنه دست یافته‌اند.
وضعیت اسکان در کربلا با توجه به راه نیفتادن کامل موکب‌ها و گرانی و رزرو اکثر هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، زوار ایرانی در کربلا را با مشکل روبرو کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ