شاگردان داریوش هرمرزی برد ارزشمند در راه بقا در لیگ یک مقابل دریا بابل به دست آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با رسیدن دمای آب دریا به ۳۰ درجه سلسیوس، منطقه خلیج فارس با وجود دما و رطوبت بسیار بالای خود به محیطی تبدیل شده است که زندگی در آن کم‌کم غیرقابل تحمل می‌شود. شاخص دما در سواحل این منطقه در ایران ظاهراً در روز سه‌شنبه هفته گذشته به حدود ۷۰ درجه سلسیوس رسیده بود که انسان‌ها نمی‌توانند برای مدت طولانی در آن دوام بیاورند.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق رگولاتوری از انجام درایو تست نوار مرزی در حاشیه خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن خبر یک مقام سازمان محیط زیست درباره ورود فاضلاب به دریای خزر و خلیج فارس را سوژه‌ی کاریکاتور خود کرده است.
اگر این آخر هفته، دلتان هوای دریا و قدم زدن در ساحل را کرده و ترافیک‌های جاده‌های منتهی به شمال و دوری و گرمای جنوب منصرفتان، می‌توانید در تهران بمانید و در پهنه دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قدم بزنید و حظ ببرید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: با اتمام عملیات زیرسازی این پروژه تا دو ماه آینده و بهره‌برداری از آن، اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر محقق می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از وزش باد شدید و مواج شدن دریا و افزایش ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر از بعد از ظهر دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) در مناطق مرکزی و شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان خبر داد.
بسترهای حقوقی و تامین مالی و برخی موانع اجرایی طرح های انتقال آب دریا در چهاردهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
سیزدهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی در دفتر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
بالگردهای نیروی دریایی سپاه، براساس راهبرد نبر ناهمتراز و برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.
به دلیل حضور بیش از 150 هزار هوادار عراقی در محل برگزاری دیدار فینال جام خلیج فارس، برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کارشناس مسائل مهاجرت گفت: بسیاری از فعالان حوزه آی تی نیز با توجه به مسایل پیش آمده در ماه‌های گذشته و اختلالات حوزه اینترنت نیز در حال مهاجرت هستند و با توجه به بازار بزرگی که این حوزه در سطح دنیا دارد و انگیزه لازم برای این کار نیز وجود دارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آن چیزی‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم. / ما امروز موشک‌هایی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند./ هیچ کشوری نتوانسته روی قایق‌های ۶ و ۸ متری موشک نصب کند؛ اما ما توانستیم./ ۲ بار آمریکایی‌ها و ۲ با انگلیسی‌ها در خلیج فارس مقابل اسلام به زانو در آمدند. /بیش از ۵۰ نفر از آمریکایی‌ها در دریا کشته گرفته‌ایم، اما نمی‌گویند، تا امروز ۹ تا سیلی در دریا به آن‌ها ها زدیم.
سرلشکر باقری گفت: منطقه خلیج فارس از یک سمت از تنگه راهبردی هرمز آغاز می‌شود که گلوگاه صادرات و واردات کشور است، سمت دیگر آن خوزستان منبع انرژی فسیلی نفتی است و بین این منطقه استان بوشهر در خشکی، ساحل و دریا قرار گرفته است و منبع اصلی گاز کشور، بخشی نفت، محل مبدأ صادراتی نفتی و صنایع راهبردی کشور است.
بزرگترین عملیات تعمیرات اساسی خطوط ارتباطی آب دریا و تعویض ولوهای عظیم واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس با صرف ۱۶۰ هزار نفر ساعت کار مداوم و شبانه روزی و بدون حادثه با موفقیت پایان یافت.
همزمان با افزایش برگزاری رزمایش ها در منطقه، منابع عمانی هم از رزمایش ارتش این کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس با هند خبر دادند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به برخی استان‌ها خبر داد و گفت: اقدامات جهت بهبود وضعیت تالاب انزلی در حال انجام است.
قم- معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت موضوع پنج خط انتقال آب را از خلیج فارس و دریای عمان در دست اقدام دارد تا بتوان در استان هایی که با مشکل آب مواجه هستند، مسائل را برطرف کنیم.
قائمشهر- فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به همت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه، با اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیتی که ما امروز در خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و حفاظت از منافع ملت ایران داریم از همه ادوار تاریخی گذشته بهتر است و خدای نعیم را به این جهت خاضعانه شاکر هستیم.
دکتر مهدی زارع گفت: تعیین کانون زلزله می‌تواند به علاوه و منهای ۵ تا ۱۰ کیلومتر خطا داشته باشد، بنابراین کانون زلزله‌هایی که در دریا اتفاق می‌افتد، ممکن است ساحل باشد. اما زلزله در دریا هم می‌تواند اتفاق بیفتد، به دلیل شکستگی‌ها و گسل‌هایی که کف دریا وجود دارد. در نزدیکی سواحل دریای عمان و خلیج فارس در ایران هم گسل وجود دارد. مثلا در ۳۰ کیلومتری ساحل ایران در دریای عمان، مرز فرورانش ورقه اقیانوس هند و دریای عربی به زیر فلات ایران قرار دارد
روزنامه کمرسانت روسیه امروز پنجشنبه نوشت: فولکس‌واگن به کارمندان یکی از دو کارخانه این شرکت در روسیه در صورت موافقت داوطلبانه با ترک کار، حقوق پرداخت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ