به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روز یکشنبه (۳۰ بهمن) تا اواخر هفته آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش محسوس دما به‌ویژه در نوار شمالی کشور خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: زائران غیرایرانی و غیرمقیم از مرز چذابه وارد کشور عراق خواهند شد اما زائرانی که در ایران مقیم هستند می توانند از مرز شلمچه عبور کنند.
سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا، خروج آمریکا از افغانستان را فاجعه بار خواند.
گل سه امتیازی این مسابقه توسط سعید صادقی و روی اشتباه محض در خروج حسین پورحمیدی تا بیرون محوطه جریمه به ثمر رسید
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان، بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
توضیحاتی در مورد انتخاب مرز برای ورود و خروج زائران اربعین در سامانه سماح را مشاهده می‌کنید.
به گفته معاون سازمان حج و زیارت، متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه سماح تاریخ سفر و مرز خروج خود را انتخاب و روند بیمه اربعین را تکمیل کنند. همچنین متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند.
سربازان دانشجو باید با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک سازمان به نشانی sakha.epolice.ir نسبت به ثبت معافیت تحصیلی خود اقدام کنند.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
امینی رعایا گفت: خروجی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی و نشست‌های تخصصی آن که با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» برگزار شد، در قالب سند اقدامات راهبردی شامل ۱۲ اقدام ارائه شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه باید تبصره‌ها و جداول بودجه به مجلس ارائه شود، گفت: تمام دخل و خرج سالانه دولت باید در مجلس بررسی و تصویب شود.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور خواستار راه اندازی سریع سامانه جامع انبارها به منظور انضباط بخشی و نظارت بر حوزه ورود و خروح کالاها شد.
معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر وضعیت ورود و خروج ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی بالاتر از متوسط سالانه است.
دانشمند گفت: در حال حاضر رتبه شفافیت اقتصادی ایران در بین ۱۸۰ کشور ۱۴۸ است، همچنین وضعیت بهبود فضای کسب و کار نیز ایران دارای رتبه نازلی است، بر اساس آمار‌های موجود در سال ۱۰ میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج می‌شود، این درحالیست که دولت برای جذب حداکثر سالانه دو میلیارد دلار سرمایه خارجی انواع و اقسام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها صورت می‌گیرد، در صورتی که اگر واقعا اوضاع کشور ثبات داشته باشد، از فرار سرمایه جلوگیری خواهد شد، از سویی به نظر می‌رسد، خروج سرمایه در حال حاضر سالانه بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار در سال است.
متاسفانه اصلا در قاموس این دولت قناعت تعریف نشده است. البته در دولت قبول هم نبود، اما در این دولت به مراتب بیشتر است. دولت می‌تواند از منابع داخلی هم کسب درآمد کند. به عنوان مثال همین پشت هتل آزادی، شهرک سامان است که متعلق به نهاد ریاست جمهوری است و عملا یک سری رانتخوار از آن استفاده می‌کنند. یا همین سازمان برنامه در کوچه تابان خیابان جردن، ۳۴ واحد آپارتمان دارد که در حال خاک خوری هستند. همه نهاد‌ها هم از این ساختمان‌ها و شهرک‌ها دارند. خب این‌ها را می‌توان به مزائده گذاشت و کسب درآمد کرد
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: با خروج سامانه ناپایدار بارشی از استان، فردا دوشنبه غبار صبحگاهی در کلانشهر اصفهان و نواحی صنعتی استان پیش‌بینی می‌شود.
داده‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی نشان می‌دهد که در پایان شش ماه ابتدایی سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ثبت نام در سامانه سجام با رشد ۱۱۰ درصد مواجه شد.
وثیقه خروج از کشور دانشجویان علوم‌ پزشکی به سالانه ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
کلیه مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند می‌بایست در محدوده زمانی هشتم مرداد ماه تا پنجم مهرماه مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha. epolice. ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: تمام مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند باید در محدوده زمانی ۸ مرداد تا ۵ مهر مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha.epolice.ir برای ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.
رئیس پلیس راهور از رفع خطر نقاط حادثه خیز مسیر تردد زائران اربعینی خبر داد و گفت: 65 درصد از افرادی که در سامانه سماح ثبت نام کردند مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره الزامی یا اختیاری بودن ثبت نام در سامانه سلاح گفت: با توجه به لغو ویزا، برای اینکه هر شخص خودش را بیمه کند، ثبت‌نام در سامانه سماح لازم و ضروری و شرط خروج از مرز است.
فیروزکوه- فرمانده کل سپاه پاسداران به سیل زدگان گفت: به شما قول می‌دهیم، تا آخرین لحظه خروج از این گل و لای و ان شاءالله زندگی عزیزانمان سامان پیدا نکند، شما را ترک نمی‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ