بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان علت قتل والدین در بهارستان را توهم شیشه ای فرزند دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد ۳۵ ساله که خواهر خود را به علت مشکلات فامیلی به آتش کشانده و منجر به قتل وی شده بود خبر داد.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان با بیان اینکه براساس شواهد هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی نبوده، گفت: همچنین هیچ نشانه‌ای مبنی بر وقوع قتل در محل پیدا نشد.
«حسین سبزواری» بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: «متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است. اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به‌رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.»
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
دو ماه قبل از قتل یاسمین، دیانا استوری‌ای در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته بود: «منو به خاطر سکوتم قضاوت نکن. کسی نقشه قتل رو از قبل اعلام نمیکنه!» دیانا که سال آخر دبیرستان است در بازجویی امروز وقتی در برابر ادله جنایی قرار گرفت، گفت: «من هیچ اطلاعی از علت قتل دوستم ندارم و یادم نمی‌آید که چرا چنین استوری‌ای منتشر کرده بودم.»
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدست وی را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: این افراد در تحقیقات پلیس علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کردند.
متهم در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه «اتهامات را قبول دارم» اظهار کرد: علت اصلی ارتکاب من به این جنایات تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای مجازی بوده که در آن شرایط با توجه به تبلیغات وسیع مجازی، به قصد انجام اقدامات خرابکارانه اسلحه تهیه کردم.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: متهم در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه «اتهامات را قبول دارم» اظهار کرد: علت اصلی ارتکاب من به این جنایات تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای مجازی بوده که در آن شرایط با توجه به تبلیغات وسیع مجازی، به قصد انجام اقدامات خرابکارانه اسلحه تهیه کردم.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.
متهم در تحقیقات اولیه منکر قتل شد، اما در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و علت و انگیزه این قتل را اختلاف مالی با مقتول اعلام کرد.
قاتل در بازجویی اعتراف کرد که با چوپان خود به علت گم شدن یک رأس گوسفند، مشاجره و درگیری پیدا کرده و با وارد کردن ضربه به وسیله چوب دستی وی را به قتل رسانده است.
این معاون استاندار در خصوص علت جرم توسط متهم دستگیر شده گفت: ظاهراً اختلافاتی با مجموعه کاری خودش داشته که دستور جابجایی او را از اهواز صادر کردند و ابلاغ زده بودند که کار خود را از این پس در امیدیه انجام دهد.
دلیری با اشاره به اینکه علت قتل اختلافات مالی بوده، گفت: علاوه بر قتل جوان ۲۶ ساله، دو نفر دیگر نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.
ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۳۰ آذرماه، گزارش قتل مرد برنج‌فروشی به بازپرس محمدحسین زارعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و با جسد خونین مرد ۵۰ ساله داخل مغازه‌اش مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه، متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت میله آهنی اعلام کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین پدر و پسر به علت اعتیاد اتفاق افتاده که طی آن بر اثر اصابت یک شی فلزی، پسر ۳۰ ساله جان خود را از دست داده است.
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد دو سرنشین خودرو سواری پژو ۴۰۵ از ناحیه اعضای بدن مورد اصابت گلوله قرار گرفته که هر دو نفر فوت کرده‌اند. و ضاربین هر دو نفر شناسایی و طی بررسی صورت گرفته پسر عموی مقتولین بوده و به علت اختلافات قبلی در شهرستان گلپایگان حدود هشت ماه پیش رخ داده است.
بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران : بعد از دریافت نتایج آزمایشات است که می‌توان گفت آیا او قرص و داروی خاصی مصرف کرده بوده یا سرگیجه احتمالی علت سقوط او بوده است.
پدر کودک در اقرار به ضرب‌وجرح منجر به قتل گفت: چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند، اما باز هم او بی‌اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم. البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورد و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به علت این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.
در رای صادرشده که به امضای قاضی دنیادیده (رئیس دادگاه) رسیده به دلایل قاطع و محکمه پسندی اشاره شده است که نشان می‌دهد بریدن گلوی سارا در لحظات خروج از محل جنایت، علت اصلی مرگ وی بوده و اقدام هولناک غلام رسول برای قتل وی نافرجام مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ