زانیولو که برای تستهای پزشکی باشگاه گالاتاسرای در استانبول به سر می‌برد با این باشگاه برای انتقالی دائمی و چهار سال و نیمه به ارزش 20 میلیون یورو به توافق رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه سان انگلیس جزئیات عجیبی را از شروط نیمار برای پیوستن به الهلال بیان کرده‌ که باعث حیرت همگان شده است.
باشگاه پرپسولیس با انتشار جزئیات توافق با لئاندرو پریرا شفاف سازی کرد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد یکطرفه علیرضا بیرانوند با سرخپوشان را غیرممکن تلقی کرد.
قوانین جدید نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال مانع فسخ قرارداد دروازه بان تیم ملی با پرسپولیس می‌شود.
چند رسانه اسپانیایی اعلام کردند انتقال ایلکای گوندوگان به بارسا قطعی شده و او با امضای قراردادی دو ساله با بند تمدید اتوماتیک به بلوگرانا می‌پیوندد.
روسونری برای عقد قرارداد با مارکوس تورام دستمزد سالیانه 4.5 میلیون یورویی به این مهاجم فرانسوی پیشنهاد کرده است.
رسانه‌های آلمانی جزئیات قرارداد جود بلینگام با رئال مادرید را منتشر کردند. بر اساس این گزارشها ستاره انگلیسی از باشگاه اسپانیایی در هر فصل 10 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.
مهاجم برزیلی پرسپولیس با شرایط متفاوتی نسبت به دوران بازی در ژاپن به ایران سفر کرد.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. این در حالی است که او با پورتو قرارداد دارد و سرمربی این تیم مخالف جدایی این بازیکن است.
دیاریو اسپورت امروز خبر از جدی‌تر شدن گفت‌وگوهای بارسلونا با لیونل مسی داد و جزئیاتی از قرارداد پیشنهادی باشگاه کاتالان را نیز منتشر کرد.
به گفته مقامات داخلی، چین قرار است ۴۰۰ میلیارد دلار در ایران سرمایه‌گذاری کند. براساس گزارش نشریه فارن پالیسی آمریکا ۲۸۰ میلیارد دلار این سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز و ۱۲۰ میلیارد دلار در صنعت حمل و نقل است. بخش مهم دیگر این سرمایه‌گذاری به صنعت خودرو مربوط می‌شود و قرار است سهم خودرو‌های چینی در بازار ایران بیشتر شود.
در روزهایی که سیاوش یزدانی خود را برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان آماده می کند، او به دنبال پیگیری مطالباتش از استقلال است.
نشریه اتلتیک برای اولین بار جزئیات دقیق قرارداد باشگاه چلسی با میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که اخیرا به آبی‌های لندن پیوست را منتشر کرد.
شهردار تهران گفت: همواره گفته‌ام باید با گردن کلفت‌ها و قوی‌ترین‌ها برخورد کرد اما اینکه بخواهیم اسم بیاورم را نمی‌توانم، از من لیست و اسامی افراد بزرگ را بخواهید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از این که به لیگ عربستان پیوسته هیجان زده است!
لوئیس سوارز با گرمیو، باشگاهی که رونالدینیو را به دنیای فوتبال معرفی کرد، به توافق رسیده و جزئیات قراردادش نیز توسط رسانه های برزیلی فاش شد.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان را اعلام کرد.
جزئیات منتشر شده از تمدید قرارداد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، با پاری سن ژرمن نشان از هزینه هنگفت این باشگاه برای حفظ او دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی جدید تیم ملی ایران و دستیارانش مشخص شد.
منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی گفت: مبلغ ۹۰۰ هزار یورو صحت ندارد. حقوق کی روش ماهانه ۵۰ هزار یورو و در مجموع دو ماه و نیم است.
جزئیات انتقال پیام نیازمند دروازه‌بان ایرانی از تیم پورتیموننزه پرتغال به تیم سپاهان مشخص شد.
نشریه اسپورت جزئیاتی جدید از قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ