عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه این کمیسیون، وزارت اقتصاد مکلف می‌شود که در سال آینده هر اعتباری را که برای پروژه‌ها و حقوق و مزایا می‌پردازد، به صورت برخط به مجلس گزارش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مصوبه این کمیسیون برای انحلال نهضت سوادآموزی خبر داد و گفت: با تصویب کمیسیون، نهضت سوادآموزی به شکل سابق ادامه کار نمی‌دهد.
بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، هرگونه «مسدودسازی» یا «پالایش» پلتفرم‌های فضای مجازی‌را به عهده «مرکز ملی فضای مجازی» گذاشته است. محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق بررسی‌کننده لایحه برنامه هفتم توسعه که این موضوع را توضیح داده، می‌گوید: هدف از این مصوبه این بوده که «دیگر شاهد نباشیم که دستگاه‌های مختلف بخواهند تصمیماتی را خلاف این سند بگیرند.»
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون ستاد ملی ترانزیت به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود و میزان ترانزیت بار تا انتهای برنامه هفتم توسعه ۵۰ میلیون تن خواهد بود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کلیه چاه‌های آب دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی غیردولتی و نیروهای نظامی به کنتور هوشمند مجهز می‌شوند.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه پنج ساله هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه کمیسیون، باید به مرور و طی ۵ سال آینده شناسنامه‌ها حذف شده و کارت ملی جایگزین شناسنامه‌ها شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ایجاد هر گونه درآمد اختصاصی برای دستگاه های اجرایی ممنوع شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون دولت مکلف شد تا کلیه پرداختی‌ها به دستگاه‌ها به صورت اعتباری باشد و پول نقدی به حساب آنان واریز نشود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان برنامه و بودجه مکلف به تایید صلاحیت موسسات و شرکت‌های تسهیل‌گر ارائه‌دهنده خدمات توسعه کسب‌وکار شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق و جلسه علنی علنی مجلس تصویب شد، شورای نگهبان هم ایراد نگرفت اما هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت به آن ایراد گرفت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق و جلسه علنی علنی مجلس تصویب شد، شورای نگهبان هم ایراد نگرفت اما هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت به آن ایراد گرفت.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه مجلس واردات خودروهای سواری کارکرده با عمر کمتر از 5 سال را از بودجه 1402 حذف کرده، تصریح کرد: موضوع واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 و صحن علنی مجلس تصویب شد؛ مجلس موضوعی را که به نفع مردم است و برای آن وقت گذاشته را بدون جهت حذف نمی کند.
این مصوبه بحث‌برانگیز مورد اعتراض نمایندگان دولت در صحن علنی مجلس قرار گرفت و با تذکراتی که به هیات رئیسه داده شد، این مصوبه برای بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد لذا انتظار می‌رود در کمیسیون تلفیق، مصوبات مجلس که منجر به بازگشت حقوق‌های نجومی می‌شود، اصلاح شود.
با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی و مؤسسات رسانه‌ای از پرداخت مالیات معاف باشند.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد که در این کمیسیون حداقل حقوق در سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و بیشترین حقوق خالص دریافتی ۵۵ میلیون تومان تعیین شد.
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت که حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود؛ لذا در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کم‌تر از ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت که حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود؛ لذا در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کم‌تر از ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون گمرک مکلف شد تا در سال ۱۴۰۲ نسبت به تجهیز کردن گمرکات مرزی با اولویت استان سیستان و بلوچستان به دستگاه ایکس ری اقدام کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰٢ از مصوبه این کمیسیون درباره تعیین نحوه هزینه‌کرد مواد اولیه قیر در سال آینده خبر داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون خودروسازان مکلف شدند تمام خودروها را در بورس کالا عرضه کنند و قیمت خودرو را هم شورای رقابت تعیین می‌کند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از مصوبه کمیسیون تلفیق برای عرضه تمامی خودروها در بورس کالا خبر داد و گفت: تصمیم گیری عرضه خودرو در بورس کالا از شورای رقابت اخذ می‌شود و به بورس کالا سپرده خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه این کمیسیون منابع تأمین قیر از ۱۹ هزار میلیارد تومان به ۲۵ هزار میلیارد  تومان افزایش پیدا کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، به ازای هدر رفت هر متر مکعب گاز مشعل (فلر) معادل ۵,۰۰۰ ریال عوارض آلایندگی باید به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شود.
فدراسیون تیراندازی به دنبال اعزام یک نماینده دیگر در مسابقات اهداف پروازی به بازیهای کشورهای اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ