در پی تظاهرات و اعتصابات ادامه‌دار در فرانسه، مقامات هواپیمایی این کشور اعلام کردند شماری از پروازهای این کشور لغو خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تداوم بن بست سیاسی، بحران اقتصادی و اعتراضات گسترده در سرزمین‌های اشغالی، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که اصلاحات قضایی نتانیاهو برای یک سال آینده متوقف می‌شود.
کیهان نوشت: اظهارات خاتمی، مبنی بر این که چالش اصلاح‌طلبان را میدان ندادن نظام وانمود می‌کند، نشانه تداوم بی‌صداقتی است و گرنه او بهتر از هر کس می‌داند چالش این طیف، یکی اختلافات جدی در درون آنهاست مبنی بر این که بالاخره می‌خواهند زیر چتر نظام باشند یا بیگاری به آمریکا و انگلیس و اسرائیل بدهند؛ و دوم، آسیب بزرگی که کارنامه آن‌ها به اعتماد مردم زده است.
منابع رسانه ای از تداوم اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در بحرین برای سومین روز متوالی و بیهوش شدن شماری از آنها به علت تشدید شکنجه های روحی و جسمی خبر دادند.
به رغم صدور فرمان منع رفت و آمد از سوی جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه، خیابان های این کشور دیشب در چهارمین شب اعتراضات شاهد شعله های خشم و خشونت بود.
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و... با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی مجدد «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهور ترکیه، آن را نشانگر تداوم اعتماد ارزشمند ملت ترکیه به وی دانست.
تداوم حضور نیروهای خارجی در یمن برای اجرای پروژه تجزیه این کشور در کنار طرح رژیم صهیونیستی برای نفوذ در بافت‌های فلسطینی نشین با هدف سرکوب کردن اعتراضات،مورد توجه روزنامه های عربی بوده است.
این لیدر‌ها در منطقه پارس جنوبی از طریق فضای مجازی و حقیقی برای تداوم اعتصاب کارگری آن را مدیریت می‌کردند.
گروهی از سپرده گذاران لبنانی در اعتراض به سیاست های مالی دولت و بازپس گیری سپرده های خود، تجمعی در اطراف شهرداری بیروت برگزار کردند.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز سه شنبه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان ارشد مسائل ترکیه، به بررسی وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و روندهای کلان خواهد پرداخت.
رئیسی با تاکید بر اهمیت تامین مالی و تخصیص به موقع اعتبارات گفت: نگاه دستگاه‌های مسئول در زمینه تامین مالی نیز صرفا نباید به بانک‌ها معطوف باشد، بلکه باید زمینه مشارکت مردم با تضمین سود و سرمایه در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
ده‌ها اسیر فلسطینی اعلام کردند که اعتصاب آنان در زندان های رژیم صهیونیستی وارد سی و سومین روز خود شده و همچنان تداوم خواهد داشت.
تظاهرات علیه اصلاحات قضایی کابینه تندروی رژیم صهیونیستی به خشونت بین تظاهرکنندگان صهیونیست و پلیس این رژیم کشیده شد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بر این باور است که جنگ اوکراین، تنها به تضعیف واشنگتن برابر پکن منجر می‌شود.
در ادامه اعتراض‌های ضددولتی در کشور پرو، مقامات این کشور اعلام کردند نیروهای پلیس بیش از ۲۰۰ نفر از معترضان را بازداشت کرده‌اند.
اعتراضات ضددولتی در پرو باوجود اعلام وضعیت اضطراری ۳۰ روزه در این کشور، همچنان ادامه دارد.
ساکنان حومه غربی دیرالزور سوریه به اعتراضات خود علیه شبه نظامیان قسد مرتبط به آمریکا ادامه دادند.
کارشناس سیاسی اردنی ضمن اشاره به چارچوب کلی مطالبات معترضان و تلاش امان برای کنترل نا آرامی ها در این کشور گفت که هیچ طرف خارجی جز رژیم صهیونیستی نفعی در تغییر حکومت اردن ندارد.
در پی برکناری رئیس جمهور پرو و بروز ناآرامی و اعتراضات در این کشور، شمار دیگری از معترضان پرویی جان خود را از دست دادند.
با تداوم اعتراضات در کشور پرو، چند تن کشته و دهها نفر نیز مجروح شدند.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
در میان چهار سناریوی محتمل، در شرایط فعلی محتمل‌ترین آن تداوم کنترل دموکرات‌ها بر مجلس سنا و پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.
۳۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای خود برای یازدهمین روز متوالی، ادامه دادند.
معترضان بحرینی با برگزاری تظاهراتی خواستار آزادی روحانی شیعی بحرینی شدند. جزیره ستره به عنوان مرکز این تظاهرات صحنه حضور گسترده نیروهای امنیتی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ