تظاهرات علیه اصلاحات قضایی کابینه تندروی رژیم صهیونیستی به خشونت بین تظاهرکنندگان صهیونیست و پلیس این رژیم کشیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تداوم جستجو برای پسر ۱۷ ساله غرق شده در رودخانه کارون خبر داد.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
با تداوم بن بست سیاسی، بحران اقتصادی و اعتراضات گسترده در سرزمین‌های اشغالی، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که اصلاحات قضایی نتانیاهو برای یک سال آینده متوقف می‌شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تحریم اقدامی غیردوستانه در روابط جمهوری اسلامی ایران و اروپا است و بدانید تداوم این وضعیت به نفع اروپا نیست‌.
به رغم صدور فرمان منع رفت و آمد از سوی جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه، خیابان های این کشور دیشب در چهارمین شب اعتراضات شاهد شعله های خشم و خشونت بود.
تداوم حضور نیروهای خارجی در یمن برای اجرای پروژه تجزیه این کشور در کنار طرح رژیم صهیونیستی برای نفوذ در بافت‌های فلسطینی نشین با هدف سرکوب کردن اعتراضات،مورد توجه روزنامه های عربی بوده است.
گروهی از سپرده گذاران لبنانی در اعتراض به سیاست های مالی دولت و بازپس گیری سپرده های خود، تجمعی در اطراف شهرداری بیروت برگزار کردند.
اعتراض و دوری مردم اروپا از راهبرد تداومِ جنگ در اوکراین و اعتراض آشکار برخی از مقامات اروپایی به وابستگی بروکسل به آمریکا از نشانه‌های اصلی تضعیف موقعیت واشنگتن در عرصه بین‌المللی است.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
رئیسی با تاکید بر اهمیت تامین مالی و تخصیص به موقع اعتبارات گفت: نگاه دستگاه‌های مسئول در زمینه تامین مالی نیز صرفا نباید به بانک‌ها معطوف باشد، بلکه باید زمینه مشارکت مردم با تضمین سود و سرمایه در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
ده‌ها اسیر فلسطینی اعلام کردند که اعتصاب آنان در زندان های رژیم صهیونیستی وارد سی و سومین روز خود شده و همچنان تداوم خواهد داشت.
در پی تظاهرات و اعتصابات ادامه‌دار در فرانسه، مقامات هواپیمایی این کشور اعلام کردند شماری از پروازهای این کشور لغو خواهد شد.
علی ربیعی نوشت: به نظرم این ناآرامی‌ها و تداوم تحریم‌ها، فقر را عمیق‌تر خواهد کرد. بیکاران رانده شده از فضای مجازی، عدم ایجاد طرح‌های توسعه‌ای و فقدان سرمایه‌گذاری جدید، ورود سالانه بیش از ۷۰۰ هزار نفر - عمدتا دارای تحصیلات دانشگاهی- به بازار کار با ظرفیت محدود ایجاد اشتغال، فقدان سیاست و توان کمک به صنعتگران و احتمال کوچک شدن بنگاه‌ها، به خصوص بنگاه‌های زیر ۵۰ نفر و... چشم‌اندازی از ظرفیت‌های ناشی از فقر اعتراضی را نشان می‌دهند.
در ادامه اعتراض‌های ضددولتی در کشور پرو، مقامات این کشور اعلام کردند نیروهای پلیس بیش از ۲۰۰ نفر از معترضان را بازداشت کرده‌اند.
اعتراضات ضددولتی در پرو باوجود اعلام وضعیت اضطراری ۳۰ روزه در این کشور، همچنان ادامه دارد.
ساکنان حومه غربی دیرالزور سوریه به اعتراضات خود علیه شبه نظامیان قسد مرتبط به آمریکا ادامه دادند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم حمایت از ناآرامی های ایران ادامه داد: به گفته سازمان‌های معتبر حقوق بشر، مقامات ایرانی از سه ماه پیش که اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز ش،٫ صدها معترض از جمله ده‌ها کودک را کشته‌اند و بیش از ۱۸۰۰۰ نفر را دستگیر کرده‌اند.
کارشناس سیاسی اردنی ضمن اشاره به چارچوب کلی مطالبات معترضان و تلاش امان برای کنترل نا آرامی ها در این کشور گفت که هیچ طرف خارجی جز رژیم صهیونیستی نفعی در تغییر حکومت اردن ندارد.
در پی برکناری رئیس جمهور پرو و بروز ناآرامی و اعتراضات در این کشور، شمار دیگری از معترضان پرویی جان خود را از دست دادند.
با تداوم اعتراضات در کشور پرو، چند تن کشته و دهها نفر نیز مجروح شدند.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
معترضان بحرینی با برگزاری تظاهراتی خواستار آزادی روحانی شیعی بحرینی شدند. جزیره ستره به عنوان مرکز این تظاهرات صحنه حضور گسترده نیروهای امنیتی بود.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که مانع تراشی در روند فعالیت نهادهای مهم و حساس حکومت عراق به دلیل تداوم اعتراضات در بغداد، امری نگران کننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ