الهلال قصد دارد تا برای جذب روبرتو فیرمینو، پیشنهاد دستمزد سالانه 30 میلیون یورویی را به این بازیکن ارائه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو بازی افتتاحیه تیمش در فصل جدید لیگ عربستان را از دست داد.
شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات خود را آغاز کردند.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
طبق اطلاعات آمریکا، مشخص نبوده یوگنی پریگوژین، موسس گروه نظامی واگنر چه زمانی حرکت خود را انجام خواهد داد؛ اما به نظر می‌رسید که وی تصمیم خود را پس از اعلام وزارت دفاع روسیه در ۱۰ ژوئن مبنی بر اینکه شرکت‌های نظامی باید تا یک ژوئیه با آن‌ها قرارداد ببندند، اتخاذ کرده است.
روز شنبه یوگنی پریگوژین رئیس گروه واگنر بر طبق توافقی که با واسطه گری آلکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس حاصل شد، قبول کرد روز شنبه روسیه را به مقصد بلاروس ترک کند.
سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی مطابق سنوات گذشته و مقارن با هفته بانکداری اسلامی در تاریخ ۸ و ۹ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در تابستان امسال ایلکای گوندوگان، ستاره فصل گذشته منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
مهدی طارمی با دبل در نیمه اول بازی قرقیزستان سی و پنجمین گل ملی خود را به ثمر رساند.
به تازگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس، تصویب کردند تا در صورت تایید و اجرای این مصوبه، انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تناسبی ـ اکثریتی برگزار شود که در این گزارش با نحوه تقسیم سی کرسی تهران آشنا می‌شویم.
یکی از ناگوارترین اتفاقات تاریخ ورزش در مسابقات تنیس هامبورگ آلمان رقم خورد.
اوکراین اعلام کرده که آمادگی برای تقابل تهاجمی علیه روسیه را تقریبا کامل کرده است و زمانی که این عملیات (در جنوب اوکراین) آغاز شود نقطه عطفی در این جنگ به شمار خواهد رفت.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: بدون کروکی پلیس، شرکت بیمه تا سی میلیون تومان خسارت را قبول می‌کند.
در بازرسی بدنی از متهم یک عدد دستبند و مقدار سی میلیون ریال پول نقد کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
دادرس گفت: به علت برودت هوا۲۰ تا ۳۰ درصد جایگاه های سی ان جی ها تعطیل هستند که علت این امر افت فشار در پایانه‌های گاز رسانی مناطق شمالی و مناطق سردسیر کشور است.
گوگل باید ۹.۵ میلیون دلار برای تسویه شکایت دادستانی کل واشنگتن دی سی پرداخت کند.
طبق ادعای سی بی اس، باشگاه النصر عربستان حاضر است برای جذب رونالدو 250 میلیون یورو هزینه کند.
با ورود دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی از هفته گذشته، بهای سکه نیز با روند افزایشی مواجه شد و به کانال کم سابقه ۱۶ میلیون تومان رسید. در نتیجه سیاست گذار برای ممانعت از تداوم این روند، از بسته جدید با دو محور رونمایی کرد.
دیرینه شناسان اخیراً دایناسور غول پیکر شترمرغ مانندی را پیدا کردند که ۸۵ میلیون سال پیش در منطقه می‌سی سی پی در قاره آمریکا زندگی می‌کرده است.
آقاتهرانی با بیان اینکه ۲ هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای فرهنگ خود پول خرج می‌کنند.
آقاتهرانی با بیان اینکه ۲ هزارم درصد بودجه فرهنگی برای امور دینی است بیان کرد: بودجه بی بی سی ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار است و چند برابر بودجه فرهنگی ایران و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای فرهنگ خود پول خرج می‌کنند.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا از شبکه تلویزیونی CNN به علت ادعای افترا و تلاش این شبکه برای بی اعتبار کردنش شکایت کرد و غرامت ۴۷۵ میلیون دلاری را خواستار شد.
نخست وزیر انگلیس با اعلام حمایت ۷۰۰ میلیون پوندی لندن از توسعه نیروگاه هسته ای «سایزول سی» به بهانه تأمین انرژی، خواستار گسترش نیروگاه‌های اتمی در کشورش شد.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ