رقابتهای تکواندو در روز دوم بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
یک مدال طلا ،دونقره و یک برنز برای ورزشکاران ایرانى در مسابقات اسكيت كاپ آزاد جهانى فرانسه به دست آ
تیم ایران با ۵ طلا، یک نقره و دو برنز قهرمان تورنمنت رنکینگ قرقیزستان شد.
تیم ملی موی تای ایران با دو مدال نقره و یک برنز به کار خود در رقابتهای قهرمانی جهان در بانکوک پایان داد.
کوراش آسیا: دو نقره و یک برنز برای ایران
روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب یک نقره و دو برنز توسط نمایندگان ایران پیگیری شد.
با کسب مدال نقره وزن سوم المپیکی توسط تکواندوکار قزوینی تیم ملی، پرونده نمایندگان کشورمان با یک طلا، دو نقره و یک برنز در رقابتهای گرنداسلم چین بسته شد.
با کسب مدال نقره وزن سوم المپیکی توسط تکواندوکار قزوینی تیم ملی، پرونده نمایندگان کشورمان با یک طلا، دو نقره و یک برنز در رقابتهای گرنداسلم چین بسته شد.
پرونده تکواندوکاران ایران در رقابت های انتخابی گرنداسلم با کسب دو طلا، ۵ نقره و یک برنز بسته شد.
دومین روز مسابقات پارادوومیدانی بین‌المللی فزاع با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز برای نمایندگان ایران همراه بود.
دومین روز مسابقات پارادوومیدانی بین‌المللی فزاع با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز برای نمایندگان ایران همراه بود.
۴ کشتی گیر اعزامی کشورمان به رقابت‌های بین المللی کشتی جام «ابراهیم مصطفی» مصر با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در این مسابقات پایان دادند.
مسابقات مقدماتی دو وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب با کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه بود.
دارنده دو نشان نقره و یک برنز در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری آسیایی بحرین با بیان این‌که هر روز رویای المپیک را با خود مرور می‌کنم، گفت: صد درصد کار سختی در این دسته دارم زیرا تمام نگاه فدراسیون به رسول معتمدی است اما من نیامده‌ام که به راحتی ببازم.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان در دسته 102 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا دو نقره و یک برنز کسب کرد و نایب قهرمان شد.
ملی پوشان دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در رقابتهای قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا به یک مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان ایران آغاز شد.
تیم ملی کشتی فرنگی در حالی با دو نقره و یک برنز و کسب عنوان چهارمی تیمی به کار خود پایان داد که بار دیگر صدای اعتراض مخالفان بنا بلند شده است.
نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
کاراته کاهای قم در مسابقات برترین برترین های ایران، به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.
وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی ایران با کسب یک مدال برنز در حرکت یک ضرب و دو مدال نقره در حرکت دو ضرب و مجموع به کار خود پایان داد.
پاراکمانداران ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز به دست آوردند.
در بخش دختران کره جنوبی با کسب ۵ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و مجموع ۷۱۸ امتیاز قهرمان شد. دختران ایران دو طلا و دو نقره کسب کردند
یک شرکت تجاری پس از سال‌ها ارائه خدمات کمپینگ، آشپزخانه و شارژ همراه در نقاط دورافتاده، با جدیدترین راه‌حل‌های پشتیبان تامین برق خود در بازار حضور یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ