آتش‌سوزی‌ در جنگل‌های جنوب مرکزی شیلی، به صدها خانه آسیب زد و زیستگاه حیوانات جنگلی را نابود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادامه آتش سوزی در جزایر قناری باعث شد تا مقام‌های محلی از ۴ نفر دیگر از ساکنان تنریفه بخواهند خانه‌های خود را ترک کنند.
شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت تگزاس آمریکا، باعث انتشار گازهای شیمیایی خطرناک شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
طبق گزارش آتش نشان ارشد فرانسه، ۹ جسد در ویرانه های آتش گرفته یک خانه تعطیلات برای افراد معلول در شرق فرانسه، پیدا شده است.
رسانه‌ها از قوع حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی در منطقه «چرکزکیو» در «تکیرداغ» ترکیه خبر می‌دهند.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بروز آتش سوزی روز گذشته، سه شنبه در شبه جزیره میانکاله گفت که آتش سوزی منشاء انسانی دارد، اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن در دست بررسی است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.
این زلزله تنها چند ثانیه به طول انجامید، ولی طبق برآورد‌های انجام شده، به شکلی مستقیم باعث مرگ ۱۰۰ هزار نفر شد و در پی آن، رانش زمین، ایجاد چاله‌های عمیق، وقوع آتش‌سوزی، مهاجرت و قحطی، در مجموع منجر به مرگ ۸۳۰ هزار نفر گردید.
ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش به قسمت حیاط این کارخانه سرایت کرد، افزود: آتش‌نشانان مشغول مهار این آتش‌سوزی گسترده هستند و به نظر می‌رسد عملیات مهار آتش ساعت‌ها طول بکشد.
ری- انبار و کارگاه یک هزار و ۵۰۰ متر مربعی مواد شیمیایی در جنوب تهران در آتش سوخت.
خروج قطار حامل مواد شیمیایی سمی از ریل در آمریکا، به وقوع آتش‌سوزی و جراحت سه کارمند راه‌آهن منجر شد.
آتش‌سوزی‌ در جنگل‌های جنوب مرکزی شیلی، به صدها خانه آسیب زد و زیستگاه حیوانات جنگلی را نابود کرد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که در جریان آتش‌بازی و شلیک هوایی به مناسبت آغاز سال نو میلادی در بغداد، ۱۵۰ نفر مصدوم شده اند.
در پی حادثه آتش‌سوزی آزمایشگاه دانشکده شیمی و درگذشت یک نفر، یکشنبه ۲۰ آذر ماه از سوی هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان عزای عمومی و تعطیل اعلام شد.
رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: انفجار ناشی از آتش‌سوزی سبب تخریب دیوار و سقف این آزمایشگاه شده اما آتش به بخش های دیگر سرایت نکرده است.
رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: انفجار ناشی از آتش‌سوزی سبب تخریب دیوار و سقف این آزمایشگاه شده اما آتش به بخش های دیگر سرایت نکرده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان از آتش‌سوزی در دانشکده شیمی این دانشگاه و فوت یک نفر بر اثر این حادثه خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع یک آتش‌سوزی در کارخانه مواد شیمیایی در «پاموق قلعه« استان «دنیزلی» ترکیه در نزدیکی یک بزرگراه شلوغ خبر داده‌اند.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در استان دنیزلی این کشور خبر دادند.
ستاره ایرانی پالما بهترین بازیکن تیمش در شب پیروزی برابر بارسلونا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ