رسانه‌های ترکیه از وقوع یک آتش‌سوزی در کارخانه مواد شیمیایی در «پاموق قلعه« استان «دنیزلی» ترکیه در نزدیکی یک بزرگراه شلوغ خبر داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادامه آتش سوزی در جزایر قناری باعث شد تا مقام‌های محلی از ۴ نفر دیگر از ساکنان تنریفه بخواهند خانه‌های خود را ترک کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت تگزاس آمریکا، باعث انتشار گازهای شیمیایی خطرناک شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
طبق گزارش آتش نشان ارشد فرانسه، ۹ جسد در ویرانه های آتش گرفته یک خانه تعطیلات برای افراد معلول در شرق فرانسه، پیدا شده است.
رسانه‌ها از قوع حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی در منطقه «چرکزکیو» در «تکیرداغ» ترکیه خبر می‌دهند.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بروز آتش سوزی روز گذشته، سه شنبه در شبه جزیره میانکاله گفت که آتش سوزی منشاء انسانی دارد، اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن در دست بررسی است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جزییات حادثه آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف را تشریح کرد.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش به قسمت حیاط این کارخانه سرایت کرد، افزود: آتش‌نشانان مشغول مهار این آتش‌سوزی گسترده هستند و به نظر می‌رسد عملیات مهار آتش ساعت‌ها طول بکشد.
ستون‌های دود سیاه و سمی ناشی از آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت پلاستیک در شرق ایندیانا در روز چهارشنبه باعث دستور به تخلیه حدود ۲۰۰۰ نفر از این منطقه شد.
صبح سه‌شنبه ۱۵ فروردین، سه انبار کارخانه تولید لوازم خانگی الکترواستیل مشهد، واقع در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) دچار آتش‌سوزی مهیب شد و ۱۰۰ نیروی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و در به اطفای حریق پرداختند.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب در انبار یک کارخانه تولید لوازم فلزی در جاده قدیم قوچان در حال انجام است.
رسانه‌های آمریکا با انتشار تصاویری از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در یک کارخانه متالوژی در ایالت اوهایو خبر می‌دهند.
آتش سوزی گسترده بامداد پنجشنبه در کارخانه ای در مرکز فلوریدا شعله های آتش و دود غلیظ و سیاه را به هوا فرستاد.
محمدباقر هنربر، در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی کارخانه روغن موتور در شهرک شهید سلیمی آذرشهر گفت: خوشبختانه با تلاش آتش نشانان و تیم‌های امدادی مستقر در محل این آتش سوزی به طور کامل اطفا شد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه مواد شیمیایی در استان دنیزلی این کشور خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ