گزارش جدید حاکی از آن است که اسپری بینی جدید در انتظار تایید سازمان غذا و دارو آمریکا ممکن است جایگزینی برای افرادی که میگرن دارند باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دانشگاه صنعتی مونیخ (TUM) یک ترکیب حاوی RNA را برای اسپری ریه ارائه کرده‌اند که فعالیت این سلول‌ها را که ماکروفاژ نامیده می‌شوند، کند می‌کند.
«کمیکال» که کانابینوئید سنتزی، ماده‌ای شیمیایی، روانگردان و مصنوعی است یا روی گیاهان خشک و خرد شده اسپری می‌شود تا بتوان این گیاهان را کشید و یا اینکه مایع آن فروخته می‌شود تا به صورت بخوری یا با استفاده از سیگار الکترونیکی و وسایل دیگر استنشاق شود حال آنکه در بازار، این فرآورده‌ها بخور مایع یا گیاهی هم نامیده می‌شوند.
جالب است بدانید که پودر بچه یک عرق‌گیر و بوگیر قوی برای بدن محسوب می‌شود. زمانی که بدن شما تعریق زیادی داشته است و در منزل اسپری یا مام و بوگیر بدن ندارید و از طرفی به حمام و آب هم دسترسی ندارید، می‌توانید کمی پودر بچه در محل تعریق بریزید تا بوی بد عرق از بین برود.
آزمایش میزان اثرگذاری اسپری ضد پشه در محفظه حشرات را ببینید.
متهم گفت: هیچ راه گریزی نداشتم، چون آن‌ها چند نفر بودند و به صورتم اسپری فلفل پاشیدند. من هم با چشمانی بسته، چاقو کشیدم و بی هدف به طرف آن‌ها حمله ور شدم که در نهایت فهمیدم دو نفر از آنان به قتل رسیده اند و یک نفر دیگر هم در بیمارستان بستری شده است.
مکمل‌های ب ۱۲ در اشکال مختلفی مثل کپسول، قرص، آمپول، قرص‌های ژلاتینی، قطره و حتی اسپری به بازار عرضه می‌شوند. چنانچه کمبود نداشته باشید، مصرف این مکمل‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارض جانبی زیر شود.
این نمیانده مجلس در پاسخ به اینکه آیا سرنخ‌هایی از عاملان به دست آمده است یا خیر، گفت: «در خبر‌های رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی ادعا می‌شد که یک سری افراد را دستگیر کرده‌اند که اقداماتی همچون انداختن اسپری را انجام می‌دادند، اما به نظر من موضوع مسمومیت دانش آموزان فراتر از شیطنت چند دانش آموز است ممکن است این موضوع مواردی از نقشه‌های دشمن و برنامه‌ریزی شده باشد؛ بنابراین باید بسیار عمیق‌تر به آن نگاه کرد.»
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به جای پذیرایی از هواداران ما در ورزشگاه انقلاب کرج، آنها را با اسپری فلفل مورد حمله قرار داده‌اند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمان زورگیری از نوجوانان با سلاح سرد و اسپری اشک آور خبر داد.
تحقیقات در مورد تکنیک ضد آفتاب نتایج متفاوتی به همراه داشته است. حتی حامیان پرشور آن نیز معمولاً ابتدا خواستار کاهش انتشار جهانی هستند. بر اساس گزارش ییل، این دانشگاه طرحی فرضی را برای “چرخش ترموستات جهانی” ترسیم کرده است.
شرکت دارویی فایزر اعلام کرد که مقامات بهداشتی ایالات متحده برای شیوه درمانی تازه این شرکت علیه بیماری میگرن مجوز صادر کرده‌اند.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگران ایرانی یک اسپری مخصوص ابداع کرده اند که از آلودگی سطوح با عوامل بیماری زا جلوگیری می کند.
والدین دانش آموزان انتشار نوعی اسپری در مدرسه را دلیل مسمومیت دانش آموزان عنوان کرده‌اند.
ورزشگاه تختی ارومیه در حالی از دقایقی بعد میزبان بازی پیکان خواهد بود که هیچ اثری از چمن سبز در این ورزشگاه دیده نمی‌شود.
محمد الشناوی، کاپیتان و دروازه‌بان الاهلی مصر در جریان بازی تیمش مقابل الهلال سودان، با پزشک تیم حریف درگیر شد.
آموزش پرورش: حشره کش در فضای کلاس، منتشر و حدود٣٠ دانش آموز دچار مشکل تنفسی شدند که این امر موجب ایجاد استرس شدید در میان دانش آموزان شد.
فعالان محیط زیست، پلیس آلمان را به استفاده از باتوم، اسپری فلفل، ماشین‌های آب پاش، استفاده از سگ‌ها و اسب در متفرق کردن معترضان متهم کردند.
محققان معتقدند نسل بعدی واکسن‌ها باید شامل اسپری بینی یا واکسن‌های استنشاقی باشد که آنتی‌بادی‌های بینی را به‌طور مؤثرتری تقویت می‌کند و به طور بالقوه عفونت‌ها را به‌طور مؤثرتری کاهش می‌دهد.
هرچند اسپری های ضد مه با گرم کردن سطح عینک روشی برای پاک نگه داشتن آن به حساب می آیند اما اکنون یک پوشش جدید طراحی شده که با کمک نانوذرات طلا از مه گرفتگی عینک جلوگیری می کند.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.
پلیس فرانسه برای متفرق کردن معترضان مردمی ده ها هزار نفری از اسپری فلفل، باتوم و گاز اشک آور استفاده کرد.
ماموران یگان ویژه در اهواز زن جوانی که از لیدرهای اغتشاشات در این شهر بوده است را دستگیر کرده اند؛ این زن ادعا می کند چون شهر نا امن است با خود چندین اسپری فلفل به همراه دارد!
هادی قاسمی محقق ایرانی دانشگاه هیوستون ترکیبی جدید ابداع کرده که با اسپری کردن آن روی بال هواپیماها روند یخ زدایی در هوای سرد به سرعت و دقت انجام می‌شود.
یک شرکت دانش بنیان اسپری آبگریزکننده شیشه های خودرو را با فناوری نانو تولید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ