رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمان زورگیری از نوجوانان با سلاح سرد و اسپری اشک آور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سرقت به عنف در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به ۴۰ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید و سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان با پرداخت رشوه قصد رهایی از مأموران را داشتند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.
چند نفر از کارمندان فرمانداری و شهرداری شاهرود به اتهام ارتشاء، تحصیل مال نامشروع و سوءاستفاده از جایگاه شغلی خود بازداشت شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خواهر و برادر سارق در شهرستان میامی خبر داد و گفت: انگیزه متهمان پرونده فروش اموال مسروقه برای تهیه مواد مخدر بوده است.
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از خانم‌ها با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۶ فقره زورگیری اعتراف کردند.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌ها به چندین فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سه مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
بجنورد- دادستان بجنورد گفت: متهمان تعرض به بانوی ناهی از منکر در بجنورد دستگیر شدند.
بجنورد- دادستان بجنورد گفت: متهمان تعرض به بانوی ناهی از منکر دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری با عنوان فروش خودرو‌های صفر کیلومتر با همدستی چند نفر دیگر به نحوی که از برندگان خودرو‌های صفر کیلومتر حواله آن‌ها را خریداری و سپس به چند نفر می‌فروختند معترف و تا کنون ۶۰ نفر از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کرده اند.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزییات دستگیری دو متهم به قتل که مرتکب به ۵ فقره قتل در تهران و دزفول شده اند، گفت: سه فقره وقوع قتل در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاده بود که اولین قتل در تیرماه رخ داده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی فعال سازی واحد‌های گشتی در سطح شهر؛ در محدوده کلانتری نازی‌آباد، ماموران به ۲ نفر از متهمان سابقه دار و تحت نظر این یگان که بی‌هدف در حال پرسه‌زنی و زاغ‌زنی در خیابان بودند، مشکوک شدند و برای بررسی موضوع، متهمان را دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق به‌عنف خشن خبر داد و گفت: انتشار فیلم زورگیری این متهمان در فضای‌مجازی موجب ناراحتی شهروندان شده بود.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به دستگیری قاچاقچیان چوب که اقدام به حمله به نگهبان منابع طبیعی در شهرستان چمستان کرده بودند اظهار کرد: با ورود دادستان چمستان به عنوان مدعی العموم و همکاری نیروی انتظامی قاچاقچیان چوب بازداشت شدند.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان‌پرستی بودند، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ