شومر در خصوص سطح تهدید این اشیای پرنده گفت که اشیای پرنده بر فراز آلاسکا و کانادا «بسیار کوچک‌تر» از بالن قبلی بودند و تهدیدی متفاوت به شمار می‌رفتند، زیرا در ارتفاعی هم تراز با هواپیماهای تجاری پرواز می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب درباره شرمینه اینکه او به‌طور حرفه‌ای قریب به دو سال است که این رشته را دنبال می‌کند و حالا در این زمان اندک نه‌تنها به تیم ملی رسیده بلکه توانسته سهمیه بازی‌های المپیک پاریس را هم برای خودش مسجل کند. او که این روز‌ها دانشجوی کارشناسی ارشد پلمیر در دانشگاه امیرکبیر است با داشتن ۲۴ سال، یکی از پدیده‌های جدیدی است که به‌تازگی در ورزش ایران ظهور کرده است.
بیست و یکمین مهاجم پرسپولیس طی هشت سال از این تیم جدا شد آن هم در حالی که سرخ ها مدافع عنوان قهرمانی هستند.
سیستم جدید رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به سود ایران و البته ژاپن شده است.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته‌های عجیب خود برای در اختیار گرفتن‌ای باشگاه را مطرح کرده است.
آلف‌ اینگه، پدر ارلینگ هالند، می‌گوید چطور پس از انتقال این بازیکن به منچسترسیتی همه چیز پیرامون او تغییر کرده است.
اسدی، بهترین گلزن فصل پیش تراکتور، مقابل این تیم گل زد و خوشحالی نکرد.
موضوع اصلاحیه جدید بر قوانین نقل و انتقالاتی تصویب شده ماه‌های پیش، سوژه امروز فوتبال ایران است.
سجاد شهباززاده دوران پرفراز و نشیبی را در لیگ ایران داشته؛ از آقای گلی و درخشش تا تلاش برای زدن حتی یک گل در طول فصل.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره آخرین وضعیت محمد نادری به عدم وجود قوانین تنظیمی جدید از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اشاره کرد.
یکی از یافته‌های شایان‌توجه به گفته باستان‌شناسان، چندین لیوان شیشه‌ای رنگی و قطعاتی از سفال بود. این اشیاء از این لحاظ غیرمعمولی هستند که از آن دوره اشیاء کمی پیدا شده‌اند و رویهم رفته اطلاعات کمی درباره آن دوران روم در دسترس است. تا قبل از این فقط ۷ جام شیشه‌ای متعلق به آن دوران پیدا شده بود، اما ۷ مورد دیگر در حفاری‌های اخیر پیدا شدند.
سرمربی جدید الاهلی سابقه هم تیمی بودن با روبرتو فیرمینو را در کارنامه دارد.
کارگروه ناظر بر قرارداد و سقف بودجه های ورزشی بیانیه‌ای صادر کرده است.
جسیکا تائوبرت، یکی از پژوهشگران روانشناسی دانشگاه کوئینزلند، می‌گوید: «هدف مطالعه ما این بود که بفهمیم آیا نمونه‌هایی از پاریدولیا چهره می‌توانند حامل انواع سیگنال‌های اجتماعی مانند سن و جنسیت بیولوژیکی باشند که به طور معمول چهره‌های واقعی منتقل می‌کنند. نتایج ما یک سوگیری قابل توجه در ادراک جنسیتی را نشان داد، به طوری که بسیاری از چهره‌های واهی بیشتر به عنوان مرد در نظر گرفته می‌شوند تا زن.»
رونمایی از سنگ نگاره استردادی به ایران، برپایی نمایشگاهی از اشیای برگشت داده شده در هفته دولت و بررسی لغو روادید ایران با ۶۰ کشور از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته جاری بود.
صادقی معتقد است اگر هر زبان دیگری هم در این سیستم گذاشته بشود و با همین سیستم آموزش داده بشود به یک واحد درسی پوچ خواهیم رسید: «شاید می‌توانستیم این فضا و این دروس را به موسیقی و هنر اختصاص بدهیم هر چند من معتقدم تکثر هیچ مشکلی ندارد به‌شرطی که بعدا تبدیل به اجبار نشود.»
فرشید اسماعیلی در بازار نقل و انتقالات تابستانی موقعیت متفاوتی در مقایسه با سایر بازیکنان دارد.
دانشمندان دانشگاه لوفبورو نشان دادند که یک دوربین موج تراهرتز می‌تواند تصاویر سه‌بعدی از مواد میکروسکوپی که در داخل اشیاء کوچک پنهان شده است، ثبت کند.
در سال ۲۰۱۹ یک جستجوگر آماتور در دانمارک توانست مجموعه‌ای از اشیاء برنزی خارق‌العاده و بی‌نظیر را کشف کند. این مجموعه قرار است به زودی به نمایش عمومی درآید.
به گفته باستان‌شناسان، این کوزه در یک مقبره جمعی قرار داشته که احتمالاً متعلق به یک خانواده مرفه بوده است. در این آرامگاه علاوه بر اشیاء متعدد مربوط به مراسم خاکسپاری (اقلام پیش‌کشی و جامه‌های تدفین)، کوزه‌های خاکستر شش فرد بالغ (شامل سه زن و سه مرد) پیدا شدند.
ایوب و سه همکارش با دیدن افزایش سریع تعداد افراد مبتلا به زوال عقل تصمیم گرفتند فناوری حاضر را ابداع کنند. این بیماری، عملکرد مغز را محدود می‌کند و به سردرگمی، از دست دادن حافظه و ناتوانی منجر می‌شود. بسیاری از این افراد مبتلا به این بیماری، جای اشیای مورد استفاده روزمره را فراموش می‌کنند که کیفیت زندگی آن‌ها را پایین می‌آورد و بار اضافی بر دوش مراقبین آن‌ها قرار می‌دهد.
معاون اجرایی پلیس آگاهی فراجا گفت: لازم است برای نگهداری پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیا قیمتی و اسناد با ارزش به صندوق امانات بانک‌ها به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.
جدا از اینکه مار‌ها منشأ یکی از رایج‌ترین فوبیا‌های شناخته شده برای انسان هستند، اما نمی‌شود جذابیت شان را نادیده گرفت. از تنوع گسترده اندازه آن‌ها گرفته تا توانایی هیپنوتیزم کننده، بلعیدن اشیاء چندین برابر اندازه خود، جالب‌ترین حقایق عجیبی است که می‌توانید در مورد این موجودات بدنام و زیبا کشف کنید.
تحقیقات محققان در زمینه دسته بندی اشیا در سیستم بینایی با مقایسه چند متغییری ام آر آی و الکتروانسفالوگرام با الکتروکورتیکوگرام مورد بررسی قرار گرفت.
اشیاء تیز و برنده یا هر شیئ که به صورت سلاح استفاده شود و حالت تیز دا شته با شد که از دیدگاه برگزار کنندگان خطرناک تشخیص داده شود مانند چتر، کلاه موتورسیکلت یا موارد مشابه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ