معاون اجرایی پلیس آگاهی فراجا گفت: لازم است برای نگهداری پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیا قیمتی و اسناد با ارزش به صندوق امانات بانک‌ها به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا شما هم در به خاطر سپردن نام‌ها مشکل دارید؟ در این مطلب ترفند‌های ساده‌ی به یادآوردن نام‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
مدیران باشگاه استقلال با گزینه‌های جدیدی برای سپردن سرمربیگری این تیم مواجه هستند؛ آنها با بررسی جوانب باید تصمیم بگیرند.
سپردن سکان دستگاه سیاست خارجی ترکیه به هاکان فیدان، اتفاق مهمی بود که می تواند نشانه هایی از رویکردها و تصمیمات سیاست خارجی اردوغان در مورد منطقه و جهان را به نمایش بگذارد.
مدیران باشگاه مس کرمان 5 گزینه نهایی خود برای سپردن سرمربیگری این تیم در لیگ دسته اول را مشخص کرده‌اند.
سخنگوی IBM در گفتگو با خبرگزاری اینسایدر درباره گزارش بلومبرگ می‌گوید: «هیچ سیاستی برای توقف سراسری اتخاذ نشده است. IBM با تمرکز بر نقش‌های پول‌ساز، به‌صورت حساب‌شده و هوشمندانه عمل می‌کند و ما برای پُرکردن شغل‌هایی که به‌طور مستقیم با مشتری یا فناوری‌های ما سروکار ندارند، بسیار گزینشی رفتار می‌کنیم. درحال‌حاضر فعالانه مشغول استخدام برای هزاران جایگاه شغلی هستیم.»
به گفته روانشناسان گاهی فراموشی برای سلامت روان مان بهتر از به خاطر سپردن است، اما درک علل ضعف حافظه نیز به ما کمک می‌کند تا بهتر به خاطر بسپاریم.
معاون اول رئیس جمهور گفت: پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور در گرو سپردن نظام آموزشی و مهارتی به مردم است.
گلر تیم ملی ایران معتقد است وقت سپردن هدایت تیم ملی به یک مربی ایرانی رسیده است.
اراک- رئیس قوه قضائیه از سیاست‌های گزینشی برای سپردن شغل به ویژه پست های مدیریت به افراد انتقاد کرد.
یکی از مربیانی که به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال برای سپردن هدایت تیم ملی از او نام برده شده بود، ضمن تکذیب ارائه برنامه به فدراسیون، با صدور پیامی انصرافش را اعلام کرد.
یکی از معتبرترین منابع تاریخی اشاره می‌کند که اسکندر مقدونی در سال ۳۲۳ قبل از میلاد در بابل درگذشت و در ممفیس به خاک سپرده شد. اما پیکر او بعداً به اسکندریه منقل شد و بعد‌ها هم بار دیگر محل دفن او در اسکندریه تغییر کرد. این مسئله باعث شده تا محل دفن او تا امروز کشف نشده باقی بماند.
کارشناس تعلیم و تربیت گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی یعنی سپردن ذهن و شناخت بچه‌ها به کسانی که این فضای مجازی را مدیریت می‌کنند.
کارشناس تعلیم و تربیت گفت: حضور دانش آموزان در فضای مجازی یعنی سپردن ذهن و شناخت بچه‌ها به کسانی که این فضای مجازی را مدیریت می‌کنند.
شاهین صمدپور، مستندساز با سپردن قرار وثیقه آزاد شد.
از صبح امروز برخی منابع مدعی شدند اکبر طبری با سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شده است در حالی که این موضوع براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه صحت ندارد.
از صبح امروز برخی منابع مدعی شدند اکبر طبری با سپردن قرار وثیقه از زندان آزاد شده است در حالی که این موضوع براساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه صحت ندارد.
با رسیدن سیاوش یزدانی به شرایط آمادگی، ساپینتو در سپردن قلب دفاع تیمش به زوج‌های خط دفاعی استقلال در نیم‌فصل اول و دوم لیگ گذشته مردد خواهد شد.
مجید توکلی با سپردن قرار وثیقه آزاد شد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی قراردادی مفیدترین روش برای خروج دولت از بازار کشاورزی و سپردن این موضوع به بخش خصوصی است.
تئوری‌های توطئه پیرامون مرگ و به خاک سپردن ایوانا ترامپ با توئیت‌ها و هشتگ‌های فعالان لیبرال در رسانه‌های اجتماعی تقویت شدند. هنگامی که پلیس فدرال (اف بی‌آی) برای بازیابی اسناد طبقه‌بندی شده به عمارت ترامپ در مارالاگو یورش برد هشتگ Resistance Twitter تلاش کرد تا ارتباطی میان مرگ ایوانا و مشکلات حقوقی ترامپ برقرار کند.
سرمربی آلمانی سابق استقلال گزینه نهایی مسئولان نفت آبادان برای سپردن هدایت این تیم است.
هاشمی طبا با انتقاد از سپردن ریاست فدراسیون فوتبال به تاج گفت: برخلاف این که این که آقای رییسی می گوید: مسببان وضع موجود و بانیان وضع کنونی نباید بر سر کارها بیایند در عرصه فوتبال این اتفاق افتاد.
الزام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به سپردن تعهد کتبی مبنی بر ده سال خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا خلاف قانون است.
آیا اعتصاب کامیون‌داران کره‌ای ادامه‌دار خواهد شد!؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ