آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر روسیه برگزار شد.
فضاپیمای ماموریت هندی «چاندرایان۳» نخستین تصاویر از ماه را قبل از فرود روی قطب جنوب این سیاره به زمین فرستاده است.
فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش ۳۶۰ درجه به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
تلسکوپ فضایی اقلیدس که نزدیک به یک ماه پیش پرتاب شد، اولین تصاویر و داده‌های خود از کیهان را ارسال کرده است.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
میزان تصاویری از تشییع پیکر شهید رانقدر حسن وحیدی چند روز پیش در حمله تروریستی محور خاش-تفتان به همراه سه تن از همکاران خود در حین ماموریت، مظلومانه به شهادت رسید را منتشر کرد.
نیسان مأموریت کشف پتانسیل‌های هوش مصنوعی در صنعت خودرو را به دپارتمان «یوکوهاما لب» محول کرده است. این کمپانی ژاپنی می‌گوید امکان استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف صنعت خودروسازی وجود دارد که تحقیق و توسعه، تولید و حتی طراحی، برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.
در بخشی از ماموریت ناوگروه ‌۸۶، ناوشکن دنا با وجود وزن سبک اما توانست به خوبی از اقیانوس آرام عبور کند و مسیر دریانوردی ‌به دور کره‌زمین را با موفقیت به پایان برساند.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
فضانوردان سعودی پیش از انجام ماموریت تاریخی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار کردند.
ناسا ماموریتی برای کشف حقیقت انجام داده است. در مارس ۲۰۰۹، آژانس فضایی کپلر را پرتاب کرد، یک برنامه اکتشاف که برای جستجوی سیارات احتمالی که حیات دارند طراحی شده بود. کپلر تاکنون تقریبا ۴۵۰۰ سیاره را کشف کرده است.
ایستگاه فضایی بین المللی که با سرعت حدود ۱۷۱۵۰ مایل در ساعت به دور زمین می‌چرخد، در حال حاضر هفت خدمه را در خود جای داده است. در ماه‌های اخیر، فضانوردان ماموریت اکسپدیشن ۶۷ و ۶۸ عکس‌های شگفت‌انگیزی از سیاره دوست‌داشتنی زمین هنگام عبور از بالای سر گرفته‌اند.
تصاویر جدیدی که فضاپیمای ناسا به ثبت رسانده‌است، نزدیک‌ترین تصاویری است که از آتشفشانی‌ترین قمر منظومه شمسی گرفته شده‌است؛ گفتنی است که آخرین تصاویر گرفته شده از «آیو» به ماموریت افق‌های نو در سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد، زمانی که مدارگرد پلوتو در راه رسیدن به این سیاره از کنار آیو عبور کرد.
پس از بررسی تصاویر ماموریت ماهواره‌ای کوپرنیک سنتینل-۲ (Copernicus Sentinel-۲) متعلق به کمیسیون اروپا و همچنین ماهواره (Maxar WorldView-۳)، دانشمندان به تازگی توانستند وجود یک کلونی جدید از پنگوئن‌های امپراطور متشکل از حدود ۵۰۰ پرنده را تایید کنند.
ماموریت فضایی «تس» (TESS) دومین سیاره خارج از منظومه شمسی به اندازه کره زمین را در منظومه‌ای در فاصله ۱۰۰ سال نوری از ما کشف کرده است که احتمالا می‌تواند قابل سکونت باشد.
فضاپیمای اوریون که تحت ماموریت آرتمیس یک به دور ماه رفته بود و چندی پیش به سلامت به زمین بازگشت، تصاویر خیره‌کننده را برای ما به ارمغان آورده است. همان زمان که این فضاپیمای کوچک بدون سرنشین در فضا بود هم این تصاویر به زمین مخابره می‌شد. اما طلوع زمین از پشت ماه تصویری خیره‌کننده و جذاب است که می‌توانید آن را در ویدئوی زیر مشاهده فرمایید.
کپسول اوریون از فاصله ۱۳۰ کیلومتری ماه تصاویری از سطح قمر زمین ثبت و ناسا آنها را منتشر کرده است. این نزدیک ترین گذر کپسول متعلق به ماموریت آرتمیس یک از  کنار ماه به حساب می آید.
نخستین تصویر مربوط به ماموریت آرتمیس یک به زمین ارسال شد. روز گذشته کپسول بی سرنشین اوریون همراه ابر موشک اس ال اس به فضا پرتاب شد تا سفر ۲۵ روزه به ماه را آغاز کند.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
وزیر دفاع لهستان گفت: ارتش مدرن بدون پهپاد وجود ندارد و بیرقدار مأموریت شناسایی و حمله را در ارتش لهستان برعهده خواهد داشت.
«محمد شیاع السودانی» رسما مأموریت نخست وزیری و فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق را از «مصطفی الکاظمی» تحویل گرفت.
مأموران یگان ویژه در کنار همه مأموریت های ریز و درشت خود این شبها در وقت استراحت غذای خود را با کودکان کار تقسیم می کنند اما رسانه های معاند این تصاویر را به شما نشان نمی دهند.
ابوالفضل علیجانی رزمنده مدافع حرم از افسران و رزمندگان دانشگاه علوم و فنون حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیروی زمینی سپاه روز گذشته (دوشنبه ۳۱ مرداد) حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.
نرخ «خط فقر مسکن» در سال ۱۴۰۱ اعلام شد