ریکاردو آلوز، ستاره این روزهای تراکتور می گوید لازم است این تیم در این روزها بیش از همیشه اتحاد خود را حفظ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو که حسن یزدانی مقابل تیلور شکست خورد، اشتباه داوری در عین حال که منجر به تغییر قانون شد، در کلاس‌های داوری نیز توضیح داده می‌شود.
هر روز که می‌گذرد، راننده‌های بیشتری در حال مبارزه با بخش‌های خطرناک پیست اسپا فرانکورشان بلژیک دچار حادثه می‌شوند. آنجا یک پیچ واقعاً کُشنده دارد؛ اوروژ!
سید نصرالله در سخنانی تاکید کرد که اگر دولت سوئد در این مسیر توهین آمیز علیه قرآن باقی بماند، جزو کشورهای «در حال مبارزه با اسلام» طبقه بندی می شود.
دختر ساموئل اتوائو در حال تنظیم شکایتی از اوست که در آن یک سال حبس برای ستاره سابق بارسلونا درخواست شده است.
امام جمعه مشهد اضافه کرد: این را بدانید این دشمنی تمام‌نشدنی است و در برابر جنایاتی که دشمن مشرک بر آن‌ها اصرار دارد، مردم ما ۴۳ سال در برابر چنین دشمنی ایستاده‌اند و مبارزه می‌کنند. این مبارزه باید تشدید و تقویت شود، زیرا دشمنی دشمن در حال تشدید و تقویت است. آن‌ها هر جنایتی که ممکن بود در حق مردم ما در تیرماه انجام دادند و اکنون نوبت به خود قرآن رسیده است.
ایلان ماسک، بعد از دعوت مارک زاکربرگ، رئیس فیسبوک به مبارزه در قفس، این مبارزه را جدی گرفته و با استخدام یک مربی حرفه‌ای در حال تلاش و تمرین است.
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان نیز تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر شده است، گفت: علی رغم وعده‌های طالبان و براساس آمارهاس رسمی سازمان ملل در سال گذشته، کشت و تولید مواد مخدر افزایش داشته است. تولید مواد مخدر صنعتی رکورد زده و افغانستان در حال حاضر رتبه اول تولید تریاک در دنیا و رتبه دوم تولید مواد مخدر صنعتی و متامفتامین را در دنیا دارد. همه شواهد نشان می‌دهد که در منطقه و جهان با افزایش تولید و مصرف مواد مخدر روبه رو هستیم.
بسیاری از کارشناسان اقتصادی از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقاد کرده‌اند؛ به عبارتی می‌توان چنین گفت که در حال حاضر حتی آماری قابل‌اتکا از میزان قاچاق کالا و ارز وجود ندارد.
اسلامشهر- مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر گفت: مبارزه با آفت « سن مادر» در مزارع اسلامشهر در حال اجرا است.
تایباد ـ مدیرکل امور مقابله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر ۳۲ دستگاه متولی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح کشور فعالیت می‌کنند.
رزمی کار کشورمان در حال پیگیری تمرینات خود برای حضور پر قدرت در سومین مبارزه خود در سازمان BFC است.
تماس تلفنی مطهری با فوتبالیست مازندرانی در حال مبارزه با سرطان
تماس تلفنی مطهری با فوتبالیست مازندرانی در حال مبارزه با سرطان
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا در عین حال تاکید کرد که اگر مخدر جدیدی نیز در آزمایشگاه‌های ما مورد شناسایی قرار بگیرد، حتما نسبت به معرفی و اطلاع‌رسانی درباره آن اقدام خواهد شد و روند بررسی و آزمایش موادمخدر نیز در آزمایشگاه‌های ما همواره در حال انجام است.
افزایش تولید کربن و آلودگی کلان شهرهای جهان تبدیل به یکی از  بزرگ‌ترین چالش‌های پیش‌رو کشورهای در حال توسعه در مسیر «صنعتی شدن» و پیوستن به جرگه کشورهای توسعه یافته شده است.
افزایش تولید کربن و آلودگی کلان شهرهای جهان تبدیل به یکی از  بزرگ‌ترین چالش‌های پیش‌رو کشورهای در حال توسعه در مسیر «صنعتی شدن» و پیوستن به جرگه کشورهای توسعه یافته شده است.
گفته می‌شود که چیا در حال مبارزه با شرایطی است که به واسطه آهنگ جدید و ابراز ناراحتی علنی همسر سابق نامزدش برای او ایجاد شده است.
عزیزی مدیرکل مبارزه با فرارهای مالیاتی گفت: مطبی از کارت‌خوان یک شغل معاف از مالیات مثل محصولات کشاورزی استفاده می‌کرده که در حال تکمیل اطلاعات هستیم تا به مرجع قضایی ارسال شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی در تمام عمر خود به طور دائم در حال مبارزه بود.
گلودرد اغلب نتیجه طبیعی التهاب است. وقتی سیستم ایمنی بدن شما در حال مبارزه با ویروسی است که در مجاری تنفسی فوقانی جا خوش کرده، تورم و درد می‌تواند بلع غذا و هیدراته ماندن را دشوارتر کند. این خشکی سرفه را تشدید می‌کند. هیدراته ماندن با نوشیدن آب ساده، چای و دمنوش یا سوپ می‌تواند به شما کمک کند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.
شی خود را در حال مبارزه مرگ یا زندگی برای بقای حکومت حزبی علیه نیرو‌های براندازی می‌داند که توسط دولت‌ها و سازمان‌های خارجی متخاصم هدایت می‌شوند.
این قانون، مبارزه با سوداگری و دلالی سکه و ارز را عملیاتی می‌کند که مجلس‌های مختلف در تصویب آن ناکام ماندند.
وزیر اطلاعات گفت: اما درباره «قاسم مکارم» اقدامات صورت گرفته است و اکنون در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و به گفته رییس جمهور دولت مدعی مبارزه با فساد است و نسبت به آن کوتاهی نخواهد کرد.
وزیر اطلاعات گفت: درباره آقای مکارم از اعضای وزارت راه هم اقدام صورت گرفته و پرونده در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و بر اساس گفته آقای رئیسی، دولت پیش قدم مبارزه با فساد است و نسبت به این مسأله کوتاهی نخواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ