در حالی که تهرانی‌ها از ابتدای بهمن ماه هوای مطلوب تنفس کرده‌اند، هم‌اکنون میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای همه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۴۹ یعنی در بازه ناسالم برای گروه‌های حساس و در آستانه وضعیت قرمز قرارگرفت.
شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۲ یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار گرفته بود.
شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۲ یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار گرفت.
شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۲ یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار داشته است.
شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۸۷ و در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ به طوری که یک ایستگاه (سوهانک منطقه یک) در وضعیت پاک و ۲۰ ایستگاه در وضعیت قابل قبول قرار دارند و عدد شاخص در هشت ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. همچنین، در هیچ ایستگاهی وضعیت ناسالم برای همه یا قرمز ثبت نشده است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۷۷ یعنی بازه ناسالم برای همه قرار دارد.
کیفیت هوای تهران در وضعیت قرمز
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد 162 یعنی بازه ناسالم برای همه و در وضعیت قرمز قرار دارد.
کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱۷)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه ۱)، شهرداری منطقه ۲، پونک، شهرداری منطقه ۴، ستاد بحران (منطقه ۷) و مسعودیه (منطقه ۱۵) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۳ بهمن) در شرایط ناسالم قرار دارد.
در پنج روز گذشته کیفیت هوای تهران در محدوده ناسالم برای همه بود و به نظر می‌رسد وضعیت قرمز شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز هم تکرار شود.
کیفیت هوای تهران تنها در یک ایستگاه قابل‌قبول است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۵۷ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار دارد.
وضعیت قرمز ۳۰ ایستگاه سنجش کیفیت هوای تهران
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۸۵ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۵۹ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۹ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ «قرمز» درآمده است.
تداوم وضعیت قرمز کیفیت هوای تهران
تهران بعد از تحمل ۴روز «وضعیت اضطراری»، باز هم «تصمیمات موازی آلودگی هوا» به خود دید. مصوبات اخیر در پایتخت برای بحران «هوای سمی»، به جای آنکه از جنس «کاهنده ذرات معلق و گازهای آلاینده هوا» باشد، عملا «سبک زندگی در آلودگی» را به شهروندان ابلاغ کرده است. در آخرین مصوبه، «دورکاری برای اقلیت‌ها» یعنی کارمندان دارای شرایط خاص تجویز شده است که به‌دلیل عدم برقراری ارتباط بین این تصمیم و منشأ آلودگی، شرایط قرمز تا زمان «باد و باران» تمدید خواهد شد. این مدل مواجهه با بحران، آلودگی را گارانتی می‌کند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۶۵ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۸ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ قرمز و دو ایستگاه به رنگ بنفش درآمده است.
تداوم وضعیت قرمز کیفیت هوای تهران
وضعیت قرمز در ۲۵ ایستگاه کیفیت هوای تهران
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۶۳ یعنی در شرایط قرمز و بازه ناسالم برای تمام همه جامعه قرار دارد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۱۸ آذرماه) وضعیت هوای تهران با رسیدن به عدد ۱۵۵ به رنگ «قرمز» درآمده و برای همه آلوده است.
کیفیت هوای شهر تهران در پاییز امسال تاکنون ۴۴ روز در شرایط قابل قبول، ۱۷ روز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و دو روز بسیار ناسالم را تجربه کرده است که در مدت مشابه در سال گذشته ۳۹ روز قابل قبول، ۲۱ روز ناسالم برای گروه های حساس و یک روز ناسالم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ