اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز هشتم مرداد ماه با میانگین ۱۰۸ برای سومین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.
رئیس جمهور گفت: اقدامات مؤثر وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت تداوم داشته باشد.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت جوی کشور در هفته پیش رو پرداخت.
تبریز-اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از تداوم وضعیت بهبودی مدیرکل این مجموعه و احتمال ترخیص وی از بیمارستان شهید باهنر کرمان در روزهای آتی خبرداد.
اعتراضات ضددولتی در پرو باوجود اعلام وضعیت اضطراری ۳۰ روزه در این کشور، همچنان ادامه دارد.
فرودگاه مهرآباد تداوم لغو همه پرواز‌های فرودگاه مشهد را اطلاع‌رسانی و اعلام‌کرد: مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: به دلیل سکون نسبی جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، آلودگی هوا و انباشت آلاینده‌ها تا چهارشنبه در کلان‌شهرها ادامه دارد.
تداوم وضعیت قرمز کیفیت هوای تهران
سران قوا با بررسی آخرین وضعیت پیشرفت‌های کشور در حوزه اقتصاد، بر ضرورت تقویت ثبات اقتصادی، سرمایه‌گذاری و تداوم کاهش نرخ تورم تأکید کردند.
سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تا ۲ روز آینده پیش بینی کرد و بر اساس آن تداوم بارش برف و باران را شاهد خواهیم بود.
این وضعیت قاعدتاً مطلوب اهالی سینما و متناسب با شرایط کنونی فرهنگی نیست و مشخص نیست در فضای کنونی سینما که تولیدات سالانه مرتبط با کودک انگشت شمار است، چرا نباید این رویداد را حتی چهار سال یک بار و با دست پر برگزار کرد؟
بررسی وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز کشور نشان از آن دارد که روند تبخیر نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نداشته ضمن آنکه این روند کاهشی است.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۴ آذر) با ادامه پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
حمیدرضا جلایی‌پور تاکید دارد جامعه هنوز وارد وضعیت انقلابی نشده، اما هشدار می‌دهد در صورت تداوم این روند و تحرک قشری که تاکنون ساکت بوده، به سمت وضعیت انقلابی برویم.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
همزمان با هفته پدافند غیرعامل، جلسه ارزیابی وضعیت فرایندهای تداوم کسب‌وکار در شرکت ایرانسل، با حضور مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات برگزار و وضعیت این فرایندها، مثبت ارزیابی شد.
همزمان با هفته پدافند غیرعامل، جلسه ارزیابی وضعیت فرایندهای تداوم کسب‌وکار در شرکت ایرانسل، با حضور مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات برگزار و وضعیت این فرایندها، مثبت ارزیابی شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در برخی کشورها، تداوم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دوز یادآور واکسن بر اساس زمان‌بندی متناسب را ضروری دانست.
رئیس‌جمهور با اشاره به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در برخی کشورها، تداوم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دُز یادآور واکسن بر اساس زمان‌بندی متناسب را ضروری دانست.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
فرماندهی عملیات کربلا به طرح امنیتی ۲۸ صفر اشاره و اعلام کرد که نیروهای امنیتی همچنان در قالب طرح امنیتی اربعین در وضعیت آماده باش قرار خواهند داشت با هر تهدید امنیتی مقابله کنند.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از تداوم انسداد محور امام‌زاده داوود و تردد بدون مشکل در دیگر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در اکثر مناطق کشور تداوم افزایش دما و هوای گرم را شاهد خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ