محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت امین اسماعیل نژاد توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف در واکنش به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره ناترازی در تبصره ۱۴ بیان کرد: این حرفا که شما ناراحت شدید واقعیت‌هایی است که وجود دارد. البته ما قبول داریم که شما در وسط بودجه کار خود را شروع کردید، اما مسائل باید دنبال شود.
رضا درویش که همیشه در تلاش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان مواجه شده است.
آندره اونانا معقتد است که ترک اینتر برای او به اندازه ترک خانواده سخت بوده است.
همشهری آنلاین نوشت: سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.یکی از روش‌های سنتی در درمان سنگ کلیه نوشیدن هندوانه پخته است.
سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.
آلفی هالند، پدر ارلینگ هالند، مدعی شده که درگیری بین او و هواداران رئال به خاطر شادی پس از گل سیتی بوده است.
محمد عمری، وینگر پرسپولیس می‌گوید، حذف استقلال از آسیا واقعا حیف بوده و او واقعا از شنیدن این خبر ناراحت شده است.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی که در بازی امروز تیمش مقابل لیورپول عملکرد درخشانی داشت می‌گوید پیش از شروع بازی احساس بیماری می‌کرده و به شدت ناراحت بوده است.
یکی از رمزهای موفقیت استقلال در این فصل همدلی و اتحاد حاکم بر این تیم بوده است.
مهدی هاشم‌نژاد می‌گوید سرمربی اسپانیایی آن‌ها به دلیل از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی مقابل نفت آبادان بسیار ناراحت بوده است.
مربی گلرهای مس کرمان می‌گوید لزومی نداشت که ساپینتو وقتی تیم‌شان سه بر یک جلو است، فحش بدهد و مسی‌ها را تحریک کند؛ پاکزاد می‌گوید روزبه چشمی هم پس از بازی از این موضوع ناراحت بوده است.
مگر علی دایی کم برای این مملکت زحمت کشیده؟ ما که هم تیمی هایش بودیم، دیدیم و می‌دانیم او چه کار‌هایی برای ایران کرده. عرق ریخته و پول حلال به دست آورده. علی دایی جهانی است. وقتی توهین‌ها علیه او را دیدم ازته قلبم ناراحت شدم. دنده‌های او را ما دیدیم که چطور شکست. طحال علی دایی را ما دیدیم که چطور پاره شد. در کل توهین کردن به هیچ شخص و هیچ فردی را نمی‌پسندم. من خودم ورزشی هستم و ایثارگر هم بوده ام. شما این حرف‌ها را از زبان یک ایثارگر می‌شنوید.
نوری شاهین دوران خوبی در رئال نداشت. روز جدایی از رئال، ژوزه مورینیو به او گفت که در حد و اندازه های رئال نبود که باعث ناراحتی او شده بود.
مربی سئوتا از واکنش ژاوی به قرعه بارسا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری ناراحت شده و امروز پاسخ او را داد.
ناصر الخلیفی بار دیگر اعتراف کرد که در فینال جام جهانی هوادار فرانسه بود و از شکست این تیم و ناکامی کیلیان امباپه در فتح جام ناراحت است.
سرمربی تیم ملی در جام جهانی می‌گوید از نتایج به دست آمده در قطر احساس ناراحتی و دلگیری دارد چرا که شانس صعود در دستان ایران بوده اما اجازه دادند لحظات جادویی فرار کنند!
محمد مدرسی بیان کرد: ورود افراد نظامی به محوطه خوابگاه دانشجویی به عنوان فضایی آموزشی ممنوع بوده و دانشجویان به این اتفاق معترض و ناراحت هستند.
محمد مدرسی بیان کرد: ورود افراد نظامی به محوطه خوابگاه دانشجویی به عنوان فضایی آموزشی ممنوع بوده و دانشجویان به این اتفاق معترض و ناراحت هستند.
گِرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، مدعی شد خط زدن رک استفن از لیست جام جهانی برایش دشوار بوده است.
آمار بارسلونا برابر بایرن نشان می‌دهد که این تیم برابر حریف شب گذشته‌اش یک ناکام مطلق بوده است.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت امین اسماعیل نژاد توضیح داد.
«تخریب محله مسکونی در شهر جده که ابراهیم و خانواده اش در آن حضور دارند، به طور خاص برای فرزندان وی که دوستان خود را از دست داده اند مساله‌ای به شدت ناراحت کننده بوده است. ابراهیم می‌گوید که فرزندانش حتی به وی گفته اند که دیگر نمی‌خواهند در شهر جده زندگی کنند».
حاصل تلاش کشتی‌گیران فرنگی ایران در هشت وزن قهرمانی جهان، تنها یک فینالیست بوده است. گرایی با درخشش مجدد خود دومین فینال پیاپی را تجربه می‌کند. شکست ساروی مقابل الکسانیان ارمنی هم دوستداران کشتی را ناراحت کرد
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید اخراج توماس توخل برای او غیرمنتظره بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ