اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این احتمال وجود دارد که خوردن مقادیر زیاد تخم مرغ خطر ابتلا به بیماری‌های مزمنی مانند دیابت را افزایش دهد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۹ در مجله Diabetes Care منتشر شد، نشان داد افرادی که بیش از هفت تخم مرغ در هفته می‌خوردند (نسبت به کسانی که تخم مرغ کمتری مصرف می‌کردند)، بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع ۲ بودند.
برنج سفید منبع متراکم کربوهیدرات‌ها است و گلایسمی بالایی دارد بنابراین پس از خوردن آن قند خون افزایش می‌یابد. این ماده غذایی فاقد پروتئین و دارای چربی اندکی است. اگر علاقمند به خوردن برنج هستید و هر روز از این غذای خوشمزه استفاده می‌کنید، بهتر است با عوارضی که استفاده زیاد از برنج سفید برای شما ایجاد می‌کند، در این بخش آشنا شوید.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با پیشنهاد افزایش عوارض فرودگاهی در نرخ بلیت هواپیما، از ساخته شدن باند جدید در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
تحقیقات نشان داده است که مصرف نوشیدنی‌های حاوی قند بالا از هر نوعی می‌تواند منجر به افزایش وزن و افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲، بیماری‌های قلبی عروقی و نقرس شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به افزایش ۲۰ درصدی عوارض خروج از کشور در سال آینده را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به افزایش ۲۰ درصدی عوارض خروج از کشور در سال آینده را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.
طیف بیماری از یک بیماری با تب خفیف تا یک تابلوی بالینی شدید با تب بالا و درد و ناراحتی شدید شکمی و عوارض مختلف می‌تواند متنوع باشد. در مناطقی که تیفوئید یک بیماری بومی است ممکن است برخی مبتلایان بدون علامت بوده و یا تنها علائم خفیفی از بیماری را بروز دهند. در موارد شدید بالینی که با کاهش سطح هوشیاری نیز همراه شده است، میزان مرگ و میر بالا می‌رود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: عوارض شهرسازی مربوط به سال ۱۴۰۲ در مناطق جنوبی تا ۲۵ درصد و در مناطق شمالی ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
اعضای شورای شهر تهران با افزایش ۲۰ درصدی بهای عوارض طرح ترافیک در سال آینده موافقت کردند.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
بر اساس ابلاغیه گمرک ایران، افزایش عوارض صادراتی سیب زمینی از ۱۲ درصد به ۷۰ درصد ارزش پایه صادراتی از تاریخ ۲۴ دی تا پایان سال جاری اعمال شده است.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
نشستن به مدت طولانی با افزایش موارد نگران‌کننده‌ای از شرایط نامطلوب سلامتی مانند سلامت ضعیف قلب، دیابت، افزایش وزن، زوال عقل و سرطان‌های متعدد مرتبط است. حتی اگر به طور منظم ورزش کنید، نشستن طولانی‌مدت و سایر رفتار‌های بی‌تحرکی می‌تواند سلامت شما را تضعیف کند.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به میزان ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.
عوارض محصولات آب بر در بودجه ۱۴۰۲، ۳ درصد افزایش یافت.
براساس لایحه بودجه 1402، وزارت راه و شهرسازی مجاز است که نرخ عوارض جاده ای را به صورت پلکانی افزایش دهد.
گمرک ایران افزایش عوارض صادراتی پیاز از ۵۰ به ۱۰۰ درصد را ابلاغ کرد.
نگه داشتن عطسه فشار درون سیستم تنفسی را ۵ تا ۲۴ بار بیش‌تر از فشاری که عطسه کردن ایجاد می‌کند، افزایش می‌دهد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید در اعمال محدودیت در صادرات محصولات جالیزی و افزایش صددرصدی عوارض صادراتی این محصولات تجدیدنظر کند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با وضع تعرفه نمی توان امنیت غذایی را تامین کرد ولی اگر بر افزایش راندمان مصرف آب و تولید کار کنیم به اهدافمان در زمینه خودکفایی و حفظ صادرات دست یابیم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: درچارچوب حمایت از ناوگان اتوبوسرانی مقرر شد کرایه اتوبوس‌ها برای سفرهای اربعین قدری افزایش یابد تا بخشی از هزینه‌های سفر یکسره را جبران کند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ارائه پیشنهاد این شرکت برای افزایش عوارض فرودگاهی به ۵ درصد بلیت پروازهای داخلی و ۷ درصد قیمت بلیت پروازهای خارجی به هیئت دولت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ