براساس لایحه بودجه 1402، وزارت راه و شهرسازی مجاز است که نرخ عوارض جاده ای را به صورت پلکانی افزایش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
رحمانی گفت:مشترکان بد مصرف به ازای هر متر مکعب در پلکان ۱۱ در اقلیم‌های مختلف ۵,۰۰۰ تومان و در پلکان ۱۲ به بعد ۶,۰۰۰ تومان تعریف شده‌اند یعنی به ازای هر متر مکعب ۶,۰۰۰ تومان باید پرداخت کند.
رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: افزایش پلکانی برای مشترکین پرمصرف اجرا خواهد شد و حدود دو درصد از مشترکان خانگی هستند.
اصفهان - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از افزایش پلکانی خروجی سد زاینده رود برای توزیع مرحله سوم آب برای آبیاری اراضی کشاورزی شرق اصفهان خبرداد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: در لایحه بودجه موضوع پلکانی کردن حقوق ذکر نشده و تنها دراین لایحه تاکید شده بود که حقوق ها «متوسط ۲۰ درصد» افزایش یابد.
سخنگوی دولت در رابطه با افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارمندان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد دولت افزایش پلکانی حقوق به نفع کسانی است که پایین‌ترین حقوق را دریافت می‌کنند. بودجه هنوز نهایی نشده و به نظر می‌رسد همچنان بتوان در روش سنتی که فاصله حداکثر و حداقل ایجاد کرده تغییر ایجاد کرد. حقوق برای سال آینده پیش بینی می‌شود. مجلس هم لازم است بودجه را غیر تورمی ببندد و هزینه‌های مازاد غیر ضرور به آن اضافه نکند. باید دید پس از اظهار نظر شورای نگهبان مجلس چه تصمیمات اصلاحی را اتخاذ می‌کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز و در جریان بررسی تبصره مربوط به حقوق و دستمزد در بودجه، با پیشنهاد پلکانی شدن افزایش حقوق در سال آینده مخالفت کردند.
محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر به عنوان مخالف گفت: اگر قرار باشد افزایش پلکانی اعمال شود بدان معناست که ما تفاوتی بین بی عدالتی و تبعیض گذاشته‌ایم این یعنی فرقی نمی‌کند بین کسی که سابقه ۲۰ ساله دارد با کسی که تازه استخدام شده است.
زارع درباره پیشنهاد‌های نمایندگان در موضوع حقوق و دستمزد کارمندان در سال آینده گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان در هر پایه‌ای را در سال آینده مطرح می‌کنند؛ برخی هم پیشنهاد افزایش ٢٠ درصدی و برخی دیگر پیشنهاد افزایش حقوق به صورت پلکانی را بیان می‌کنند که برای مبالغ بالا درصد کمتری افزایش لحاظ شود و برای مبالغ پایین مثلاً زیر ۱۵ میلیون تومان افزایش ۲۰ درصد اعمال شود و سقف افزایش هم همان ٢٠ درصد باشد؛ در نهایت کمیسیون فردا در مورد حقوق و دستمزد تصمیم گیری خواهد کرد.
طبق بررسی‌ها و پلکان تعریف‌شده برای مشترکان گاز، ۶۰ درصد واحدهای خانگی با رعایت الگوی مصرف مناسب، در پله‌های یکم تا سوم جای گرفته‌اند افزایشی لحاظ نشده است.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
رئیس جمهور ارتقای رفاه و معیشت مردم را از اهداف بودجه ۱۴۰۲ دانست و گفت: افزایش متوسط یا میانگین رشد ۲۰ درصد حقوق کارکنان و بازنشستگان و رعایت عدالت از طرق پرداخت‌های پلکانی صورت گرفته است.
به گفته مقام‌های طالبان، پیش‌بینی شده که استخراج نفت از این حوزه به شکل پلکانی از ۲۰۰ تن به ۱۰۰۰ تن و سپس تا ۲۰ هزار تن در روز افزایش پیدا کند. همچنین براساس این قرارداد، شرکت سرمایه‌گذار چینی طی یک سال ۱۵۰ میلیون دلار و طی سه سال آینده ۵۴۰ میلیون دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری خواهد کرد و در مجموع عمر این قرارداد ۲۵ سال درنظر گرفته شده است.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در بخش منابع ۷۰۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های مالیاتی و حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های اختصاصی دولت منابع درآمدی پیش‌بینی شده است.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان، هشدار به دانشگاه های علوم پزشکی، افزایش پلکانی حقوق ها در سال آینده و صدور اولین مجوز ثبت محور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بوده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست/ فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت /معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است! /«روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد ... را می‌خوانید.
سخنگوی صنعت برق گفت:برای مشترکان پر مصرف تعرفه‌های غیر یارانه‌ای و به صورت پلکانی است و در صورتی که این مشترکان برق بیشتری را مصرف کنند هزینه‌هایشان به صورت پلکانی افزایش می یابد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران معتقد است: افزایش قیمت در بخش پرمصرف گاز، باعث کاهش مصرف این مشترکین می‌شود و با ارائه تخفیف در بخش مشترکان عادی و درون الگوی مصرف، انگیزه کاهش مصرف را نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.
پلکانی شدن افزایش حقوق و رتبه بندی معلمان بعد از ١٠ سال یکی از وعده‌های دولت مردمی بود که محقق شد. در حوزه اصناف مالیات در بخش تولید را عادلانه کردیم، از ٢۵ درصد به ١٠ درصد سوق دادیم، به سراغ فرار‌های مالیاتی یا فهرست سیاه رفتیم که این‌ها نمونه‌های از اقدامات دولت در راستای اجرای عدالت بود که همچنان ادامه دارد.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
پسرعموهای قاتل باند سرقت تشکیل دادند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ۴ کشته و مصدوم در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی/ غرق شدن زن جوان در ساحل کیش/ انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب/ ازدواج مالباخته با کلاهبردار!/ پدر قربانی پسر خشمگین شد/ پیامکی به رنگ جنایت!/ آموزش سرقت با تیر وکمان فقط ۵۰۰ هزار تومان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ