الکس ساندرو در بازی برزیل برابر سوئیس مصدوم شده و بازی برابر کامرون را از دست خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژسوس در نشست خبری پس از دیدار الهلال و الفیحا گفت که تیمش هرچه خواسته انجام داده اما از موقعیت‌ها استفاده نکرده است.
الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
نیمار فاش کرد که پس از شکست برابر کرواسی در جام جهانی بدترین هفته زندگی‌اش را پشت سر گذاشت و به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کرد.
جونی کالافات مغز متفکر نقل و انتقالات رئال مادرید است. کسی که پس از شکست بزرگ رئال در جذب نیمار، وارد باشگاه مادریدی شد.
اخیرا فاش شد که نیمار به همسرش، برونا بیانکاردی، خیانت کرده و حالا مشخص شده که او باید یک میلیون یورو غرامت به همسرش بدهد.
اخیرا فاش شد که نیمار به همسرش، برونا بیانکاردی، خیانت کرده و حالا مشخص شده که او باید یک میلیون یورو غرامت به همسرش بدهد.
یک مرد 30 ساله برزیلی وصیت کرد که پس از مرگش، تمام ثروت و املاک او به نیمار برسد.
پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.
از روز گذشته و پس از مصدومیت نیمار در بازی برابر لیل، گمانه‌های زیادی در مورد وضعیت او شده و در جدیدترین آنها لوپاریزین نوشت که نیمار 4 هفته قادر به همراهی تیمش نیست.
یونس عبدالحمید، کاپیتان رنس، پس از تساوی برابر پاری سن ژرمن از عملکرد سه ستاره این تیم در خط حمله انتقاد کرد.
مارکوس رشفورد، پس از جام جهانی، عملکردی بهتر از هر مهاجمی در دنیا داشته و بالاتر از ستاره هایی چون لیونل مسی و نیمار قرار دارد ولی مهدی طارمی همچنان بیشتر از او گل زده است.
مارکوس رشفورد پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای با پیراهن منچستریونایتد داشته ولی رکورد گلزنی او همچنان کمتر از مهدی طارمی است. او امشب این شانس را دارد تا از ستاره ایرانی گذر کند.
مارکوس رشفورد در فصل جاری و به خصوص پس از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای داشته و در حال حاضر تنها سه مهاجم در میان 5 لیگ معتبر اروپا را بالاتر از خود می‌بیند.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین و مهاجم پاری‌سن ژرمن، خود را برای اولین بازی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 آماده می‌کند.
نیمار پس از اخراج در بازی با استراسبورگ، ورزشگاه را ترک کرد و منتظر پایان بازی نماند.
بازیکنان برزیلی تیم پاریس سن ژرمن، پس از جام جهانی 2022 قطر، به تمرینات تیم پیوستند.
نیمار ستاره برزیلی در یکی از تمرینات تیم ملی برزیل توانایی بالای خود در کنترل دریافت توپ از ارتفاع بالا را نشان داد. در ویدئوی منتشر شده توپ از ارتفاع ۳۵ متری توسط پهپاد به پایین پرتاب می‌شود و نیمار آن را کنترل می‌کند. بلافاصله پس از موفقیت شماره ۱۰ برزیل، دیگر بازیکنان دور او حلقه زده و به جشن و پایکوبی پرداختند.
لوپاریزین پس از انتشار جزئیات قرارداد جدید کیلیان امباپه با پی اس جی، در مورد قرارداد لیونل مسی و نیمار نیز گزارشی جداگانه منتشر کرد.
درحالیکه این روزها همه نگاه‌ها به ارلینگ هالند دوخته شده است در فوتبال فرانسه پدیده‌ای ظهور کرده که گفته می‌شود به زودی همه بزرگان فوتبال را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.
یک روز پس از بازی جنجالی پی اس جی و مون‌پلیه، بین نیمار و کیلیان امباپه در تمرین تنش بالا گرفت و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی بکشد که دخالت سرخیو راموس مانع شد.
انتشار یک ویدیو از کیلیان امباپه و اشرف حکیمی نشان می دهد که ستاره فرانسوی از دوست صمیمی خود به خاطر اینکه به او در جریان بازی پاس نداده، عصبانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ