سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه جدیدی، از اثبات پرداخت غیرقانونی 5 میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال به فتح‌الله‌زاده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیکه ستین، مربی ویارئال بدترین کابوس خود را تجربه می‌کند. بهترین بازیکنان او در حال جدا شدن هستند و تیمش در آستانه فروپاشی است.
محمد محبی نتوانست از بزرگ‌ترین فرصت گلزنی تیمش در نیمه نخست استفاده کند.
تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول، به دلیل مصدومیت، چهار هفته دور از میادین خواهد بود و بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
ابراهیم کوناته به دلیل مصدومیت در بازی برابر برایتون، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
روبرت لواندوفسکی در شرایط روحی مناسبی به جام جهانی نرسید و در بازی روز گذشته مقابل مکزیک یک پنالتی را از دست داد. ماه نوامبر برای او خوب شروع نشد و در ادامه نیز خوب پیش نرفته است.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی درباره افزایش جرایم منجر به قتل می‌گوید: در میان آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌ها قتل یکی از خشن‌ترین عوارض پرخاشگری و خشم است. از نگاه رفتارشناسی اجتماعی قتل را می‌توان به دو شکل با برنامه‌ریزی قبلی و بدون مقدمات و برنامه‌ریزی تقسیم کرد. قتل با برنامه‌ریزی یعنی اینکه فرد با تهیه مقدماتی نظیر ابزار کشتار، اسلحه سرد یا گرم برای انجام هدف شوم خود به سمت فرد یا افراد حرکت می‌کند.
متهم گفت: وقتی بدهکار بودم، تصمیم گرفتم با اسلحه به یک مغازه طلافروشی بروم. مبلغ یک میلیارد تومان سکه سرقت کنم و بیرون بیایم. فقط می‌خواستم همان مبلغ بدهکاری‌ام را سرقت کنم. برای همین به صورت اینترنتی یک اسلحه کلت با فشنگ خریدم. به یکی از شهر‌های غربی رفتم و اسلحه را تحویل گرفتم. بعد سوار یک تاکسی اینترنتی شدم و به محل سرقت رفتم.
باشگاه لیورپول مصدومیت تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی‌اش در دیدار امروز مقابل فولام را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ