سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر در رابطه با اینکه تیم سابر در مسابقات مختلف با یک ترکیب ثابت شرکت می‌کند، توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه روند افزایش دما، زوال شناختی به عنوان یک بیماری پنهان مرتبط با گرمای شدید ظاهر می‌شود.
یکی از فرماندهان ارشد تیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره خطرات پیش روی این رژیم از جبهه‌های مختلف به ویژه در نقاط مرزی به شدت ابراز نگرانی کرد.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: من همه حاشیه‌سازان را می‌شناسم و می‌توانم تک‌تک آنها را نام ببرم؛ اما نمی‌خواهم این کار را انجام دهم. آقایان باج‌خواهی را کنار گذاشته و از حسینی حمایت کنند.
برای دومین هفته پیاپی خبری از حضور سعید عزت‌اللهی در فهرست وایله‌کلوب دانمارک نبود.
موضوع جدایی عثمان دمبله از بارسلونا جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود و نگرانی بابت آن بیش از پیش شده است.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آن‌ها اعلام شود.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: هیچ تهدیدی برای نیروگاه اتمی زاپروژیا وجود ندارد.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی، اعلام آمادگی کرد.
اولی زنی به نام «آمنه» است؛ ۱۰ ساله بوده که پدر معتادش او را به یک مرد افغان در ازای پول می‌فروشد و راهی مشهد می‌شود. اولین بچه‌اش را در سن ۱۴ سالگی، یک فروردین ماه ۹۳ به دنیا آورد و دومی را ۲۸ فروردین ماه ۹۴، اما با فلج مغزی؛ نه راه می‌رود و نه صحبت می‌کند. در یک خانه همراه با برادر شوهری که او را بار‌ها و بار‌ها تهدید می‌کند که باید رابطه ... داشته باشد، اگرنه شرایط زندگی را برایش سخت‌تر خواهد کرد؛ زندگی با مردی که نه هزینه‌های زندگی او و بچه‌هایش را می‌دهد و نه دست از کتک زدن‌های هر روزه بر می‌دارد.
شاکی توضیح داد: برای خرید از خانه خارج شده بودم که در خیابان یکی از اقوام دورمان به نام صابر را دیدم. او سوار بر ماشینش بود و با این بهانه که می‌خواهد مرا برساند، خواست سوار ماشین شوم. اما به محض سوار شدن، چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.
فوق ستاره فوتبال آرژانتین با زدن ۳ گل در بازی دوستانه تیم ملی کشورش برابر کوراسائو نام خود را در کنار علی دایی و رونالدو قرار داد.
رئیس جمهور عراق در حاشیه کنفرانس آب سازمان ملل در نیویورک از بحران آب به عنوان تهدیدی برای جهان نام برد.
روزنامه الرایه در گزارشی از شکست الدحیل مقابل الهلال به عنوان «رسوایی بزرگ» نام بُرد.
برخی از کاربران شبکه اجتماعی «ردیت» ادعا می‌کنند که روشی را ایجاد کرده‌اند که ChatGPT را مجبور می‌کند قوانین خودش را نقض کند یا بمیرد. برای اجرای این روش، آن‌ها راه‌حلی به نام «اکنون هر کاری را انجام بده» ایجاد کرده‌اند که به اختصار «DAN» (Do Anything Now) نامیده می‌شود.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، «این‌همانی» تهدید ایران و روسیه در بحث اوکراین را موجب تصویب قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی در پارلمان اروپا دانست.
اگر بازگشت نتانیاهو به قدرت تنش‌ها را در جبهه فلسطین افزایش دهد، اما همزمان ممکن است به فوریت بیشتر در موضوع هسته‌ای ایران منتهی شود. نتانیاهو جدال بر سر پرونده تهدید هسته‌ای ایران را به نام خود سند زده است و اکنون به نظر می‌رسد که او دقیقا با بازگشت به قدرت در حال ادامه انجام ماموریتش باشد.
قدمت نام خلیج فارس آن چنان دیرینه است که جای هیچ گونه شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد. این پهنه آبی در تمام متون عربی، بحر فارس یا خلیج فارس نامیده شده است.
اردوغان بدون ذکر نام آمریکا به عنوان حامی اصلی گروه‌های مسلح کُرد در سوریه گفت: ما می دانیم که چه طرفی از تروریست‌ها حمایت می کند و به انها سلاح و پول می‌دهد.
یک ماه پس از انتشار گزارش آن روزنامه کتابی به نام "مافیای آلبانیایی؛ تهدیدی برای اروپا" در فرانسه چاپ شد. این کتاب تصویری نگران کننده از اقدامات جنایی صورت گرفته توسط مافیای آلبانیایی را ارائه می‌داد که "حتی احترام زیادی را در میان خانواده‌های قدرتمند مافیایی در سیسیل ایتالیا برانگیخته است".
متهم همدست فراری و سابقه دار خود را «مجید معروف به «خله»» معرفی کرد و گفت: گوشی‌های سرقتی را به یک مالخر حرفه‌ای به نام «میلاد» می‌فروشند و روز گذشته نیز یک دستگاه گوشی سرقتی را به مبلغ یک میلیون تومان به وی فروخته اند. وی در عین حال معترف شد با افراد دیگری نیز در مناطق بولوار بهمن، سپاد، ایثارگران، توس و ... گوشی قاپی‌های خشن همراه با تهدید را انجام داده اند.
روزنامه مارکا اسپانیا از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به عنوان جدیدترین تهدید این تیم پرتغالی نام برد که می‌تواند میهانی تیم اتلتیکو مادرید را به هم بریزد.
موساد هفته گذشته بیانیه بی‌سابقه‌ای را منتشر کرد که در آن از انتصاب تاریخی دو زن در هیئت رهبری عالی خود خبر داد. فردی به نام K یکی از کارکنان قدیمی موساد مسئولیت میز ایران را در موساد برعهده گرفته و مسئولیت مقابله با خطرناک‌ترین دشمن اسرائیل از جمله تهدید هسته‌ای را بر عهده دارد.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ