امیرعباس آزرم‌وند روز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه آزاد شد. آقای آزرم‌وند از اسفندماه سال گذشته دوران محکومیت سه سال و هفت ماه خود را می‌گذراند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استارلب یک ایستگاه فضایی تجاری است که جانشین ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد شد. این سرمایه‌گذاری مشترک به رهبری ایالات متحده، شرکای کلاس جهانی را در حوزه فضایی گردهم می‌آورد و درعین‌حال با حفظ منافع، آمریکا و اروپا را در اکتشاف فضایی بیشتر متحد می‌کند.
در این ویدئو شاهد فرود باشکوه هواپیمای غول پیکر ایرباس A380 در باند کاملا مه آلود خواهید بود:
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
در مورد هواپیمای A380، شرکت ایرباس از طراحی‌های متنوعی برای تزئین هواپیما استفاده می‌کند که برخی از آن‌ها شامل طرح‌های هنری، نقوش بومی و نشان‌های هواپیمایی کشورهای خریدار است.
برنامه‌های ایرباس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با نسل آینده پرتاب‌گر‌های فوق سنگین سازگار باشند. این پرتاب‌گرها، بلندترین و قوی‌ترین موشک‌هایی هستند که روزی انسان‌ها را به فضا می‌برند. از جمله این این پرتاب‌گر‌ها می‌توان موشک «استارشیپ» (Starship) شرکت «اسپیس‌ایکس» (SpaceX) را نام برد که در نخستین پرواز آزمایشی مداری خود منفجر شد.
ایرباس A۳۸۰ هواپیمایی امارات، یک هواپیمای دو طبقه‌ و از بزرگترین هواپیماهای مسافربری محسوب می‌شود. در این ویدئو می‌توانید تصاویری از هواپیمای فوق لوکس ببینید.
چهار مرکز مونتاژ برای هواپیما‌های خانواده‌ای ۳۲۰ در سراسر جهان وجود دارد که به ترتیب در تولوز فرانسه، هامبورگ آلمان، موبایل در آلابامای ایالات متحده و تیانجین چین قرار دارند.
ایرباس روز پنجشنبه توافقنامه‌ای را با شرکای چینی خود برای راه اندازی دومین خط تولید هواپیما در تیانجین واقع در شمال چین امضا کرد و قابلیت مونتاژ نهایی هواپیماهای ای ۳۲۰ را افزایش داد.
داستان زندگی امیر عباس هویدا که با ۱۳ سال سابقه نخست‌وزیری و یک سال وزارت دربار در رژیم پهلوی به زندان افتاده بود در ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ خورشیدی در ششمین روز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی با اعدام تمام شد.
ویدیویی از فرود ایرباس A۳۴۰ در فرودگاهی در کاستاریکا از نمایی فوق‌العاده را تماشا کنید.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
هواپیمای ایرباس یک شرکت هواپیمایی در مسیر تبریز به عسلویه توسط کاپیتان فهیمه احمدی دستجری و کمک خلبان فاطمه طا‌ها محمدی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به پرواز درآمد.
ایرباس ۳۵۰ یکی از مدرن‌ترین هواپیماهای مسافربری جهان است که متقاضیان بسیاری هم دارد.
سیستم خودکار جدید ایرباس که دراگون‌فلای نام دارد، برای تقلید از توانایی حشرات در تشخیص مکان‌های خاص توسعه یافته است
منابع لبنانی از تیراندازی به دو هواپیمای متعلق به دو هواپیمای ایرباس در فرودگاه بین المللی بیروت خبر دادند.
مطابق با برنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری و در مسیر توسعه ناوگان هوایی کشور، ۴ فروند ایرباس به ایران وارد شد.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۴ فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰ به کشور خبر داد.
معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می‌کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۱۰ میلیون تن تأکید کرد.
معاون اقتصادی با بیان اینکه بندرامیرآباد به تنهایی با بنادر کشور در ساحل دریای خزر برابری می‌کند بر ضرورت توسعه بندرامیرآباد و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا به ۱۰ میلیون تن تأکید کرد.
ایرباس مشغول مهندسی مخزن های ذخیره هیدروژن برودتی نوین برای هواپیماهایی در آینده است که با هیدروژن مایع پرواز می کنند. چنین مخزنی هیدروژن را باید در دمای ۲۳۵- درجه سانتیگراد حفظ کند.
صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی در حال مذاکره با بوئینگ و ایرباس در مورد سفارش خرید حدود ۸۰ هواپیما است.
صبح امروز یک دانشجوی ارشد معدن خود را در خوابگاه کوی امیرآباد دانشگاه تهران حلق آویز کرد.
صبح امروز یک دانشجوی ارشد معماری خود را در خوابگاه کوی امیرآباد دانشگاه تهران حلق آویز کرد.
هواپیماسازی اروپایی ایرباس اعلام کرد ۴۶ هواپیما در ماه جولای تحویل داده است که نسبت به ماه قبل ۴۷ فروند کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ