اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران نتیجه اولین دیدار خود در تورنمنت پیک را به سودان واگذار کردند.
تیم ملی هندبال مردان ایران سومین بازی دوستانه خود در اردوی صربستان را مقابل تیم دوم لیگ این کشور واگذار کرد.
شکست منچستریونایتد مقابل تاتنهام بدون هری‌کین
شکست عجیب استقلال مقابل حریف لیگ دویی
الوحده با وجود درخشش ملی پوش ایرانی خود مقابل البطائح شکست خورد.
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر تیم داماش تن به شکست داد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دشمن در موضوع حجاب دوقطبی‌های وحدت شکنی در جامعه ایجاد کرده است، اما حتماً در این راه شکست مفتضحانه ای خواهد خورد.
اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل میتلند دانمارک مغلوب شد.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته دوم مسابقات برابر میهمان خود تیم هوادار شکست خورد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
تیم ملی بسکتبال زنان دیدار سوم خود در کاپ آسیا را واگذار کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران سومین دیدار خود در رقابتهای کاپ آسیا برابر اندوزی را با شکست پشت سر گذاشت.
تیم ملی بسکتبال اسپانیا در دیداری تدارکاتی ولی جذاب، مقابل ایالات متحده آمریکا شکست خورد.
یک دختر سومالیایی که براساس پارتی بازی در مسابقه دو ۱۰۰ متر یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین شرکت کرده بود شکستی مفتضحانه را تجربه کرد.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: هتک حرمت مجدد ‎مسجدالاقصی و سردادن شعارهای نژادپرستانه علیه فلسطینیان و مسلمانان توسط صهیونیست‌ها، واکنش به شکست مفتضحانه در برابر مقاومت قهرمانانه غزه و محکوم است.
رئیسی گفت: اینکه سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد فشار‌های حداکثری ما به ایران مفتضحانه شکست خورده است، نشان از این دارد که دانشمندان ما توانسته‌اند تحریم‌ها را دور بزنند و آن‌ها را خنثی کنند. اما به این کار‌هایی که انجام شده نباید بسنده کرد بلکه باید گام‌های بلندی برای آن برداشت.
خبرگزاری بلومبرگ با انتشار مقاله‌ای تحت عنوان «محمد بن سلمان مسئول رسوایی عربستان در یمن است» نوشت، اولین حمله در سیاست خارجی ولیعهد سعودی با شکست مفتضحانه به پایان رسید.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در جریان ناآرامی‌های اخیر گفت: پوشش ۴۰۰ نقطه برای مقابله با ناآرامی‌ها در دستور کار قرار دارد.
نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به توافق ایران و عربستان از کابینه نتانیاهو انتقاد کرد و گفت که این توافق شکستی مفتضحانه برای دولت رژیم صهیونیستی بوده و در نتیجه ضعف و اختلافات داخلی بوجود آمد.
وزیر اطلاعات گفت: در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شده است.
وزارت دفاع در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله ۹ دی تلاش‌های نافرجام و مفتضحانه برای جداسازی ملت از نظام، طرحی شکست خورده است.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه مشترکی تاکید کردند: «پروژه‌ ویران سازی ایران» شکست مفتضحانه­‌ای خورد. همان پروژه­‌ای که قبلاً در افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی پیاده کردند، اما در ایرانِ قوی شکست سختی خورد.
خیزش گرد و خاک از شمال تا جنوب کشور
شکست مفتضحانه مرادی در انتخابات جهانی وزنه‌برداری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ