معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه میدانگاه جهاد به عنوان یک پلازای شهری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: نخستین بار است در شهر تهران که یک ورودی فاخر برای مترو تهران طراحی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تایسون فرصتش برای گرفتن انتقام شکست محمد علی از هولمز را هشت سال بعدتر به دست آورد وقتی در ژانویه ۱۹۸۸ در سالن ترامپ پلازا در آتلانتیک سیتی با هولمز روبرو شود.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
همزمان با ایام اربعین حسینی و مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، علم و کتل های پلازای میدان هفت تیر به پلازای حرم عبدالعظیم حسنی منتقل می‌شود.
شهردار تهران گفت: بر روی پایانه اکباتان پلازای شهری که مطابق با نیاز اهالی محله است اجرایی می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن اعلام پیشرفت ۳۶ درصدی عملیات احداث میدانگاه (پلازا) جهاد، از مراحل نهایی اجرای فونداسیون و اسکلت بنای طراحی شده در این پروژه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ