اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
پنج اثر ناملموس یزد شامل نحوه بافت بادبزن اسمی بافق، حناسایی یزد، طرز تهیه فالوده یزدی، مراسم دوخت پیراهن مراد در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، مراسم صبح روسیَه (سیاه) در فهرج و خرانق در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت رسیده است.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: کلیه دانشجویان متقاضی شرکت در مراسم ایام محرم و راهپیمایی اربعین باید قبل از ثبت و ارائه درخواست مجوز خروج از کشور داشته باشند.
«آنتوان سوریوگین» عکاس معروف قاجار زمانی که عکس مراسم اعدام میرزا رضای کرمانی قاتل شاه صاحب قران را ثبت کرد هیچ گاه فکر نمی‌کرد این عکس معروف‌ترین عکس دوران حضورش در ایران شود.
عکس زیر را آنتوان سوروگین، عکاس معروف دوران قاجار از مراسم تاجگذاری مظفرالدین شاه ثبت کرده است.
«میگل دیاز کانل» رئیس جمهور کوبا صبح امروز پنجشنبه به وقت محلی، در کاخ انقلاب شهر هاوانا، به شکل رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس یک هیئت‌ عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر کرده است، استقبال کرد. در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، روسای جمهور ایران و کوبا از یگان تشریفات سان دیده و اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. پس از انجام مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی رؤسای‌جمهور و نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار خواهد شد.
در مراسمی با حضور قائم مقام تامین و تولید و معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، نخستین سری خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو زودتر از موعد تحویل مشتریان شد.
در اینجا تصاویری از مراسم تشییع جنازۀ ناصرالدین شاه را ملاحظه می‌کنید که عکاسانی مثل عبدالله قاجار و آنتوان سوروگین آن‌ها را ثبت کرده‌اند.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از ثبت حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال قبل از رسیدن به مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
آئین‌های سه مرحله اصلی گذار و در کنار آن مراسم عید قربان، به عنوان یک گذر در میانه زندگی فرد، در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان و در قالب طرح مردم‌شناختی آئین‌های گذار بررسی شد.
وزیر امور خارجه در جریان سفرش به لبنان، در حاشیه یکی از برنامه هایش در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زهرا (س) حضور یافت و این تصویر متفاوت از او ثبت شد.
عربستانی ها بابت بروز یک بحران احتمالی در مراسم معارفه کریستیانو رونالدو نگران هستند.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
ویدیویی که مشاهده می‌کنید از دقایق ابتدایی مراسم خاکسپاری مهسا امینی بامداد امروز در زادگاهش سقز ثبت شده است.
جین بارلو که به عنوان عکاس مراسم دیدار لیز تراس، نخست‌وزیر جدید بریتانیا با ملکه الیزابت دوم در قصر بالمورال انتخاب شده بود، آخرین عکس ملکه بریتانیا را در تاریخ ششم سپتامبر ۲۰۲۲ به ثبت رساند. ملکه الیزابت دو روز بعد در ۹۶ سالگی در همین قصر درگذشت.
کلیه مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند می‌بایست در محدوده زمانی هشتم مرداد ماه تا پنجم مهرماه مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha. epolice. ir نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: تمام مشمولان غیرغایب که قصد حضور در این مراسم پرشکوه را دارند باید در محدوده زمانی ۸ مرداد تا ۵ مهر مصادف با اول محرم الحرام تا پایان ماه صفر، از طریق سامانه sakha.epolice.ir برای ثبت درخواست خروج از کشور اقدام کنند.
مشهد ـ مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: مراسم شبیه خوانی زنان روستای فدیشه نیشابور در فهرست میراث فرهنگی ناملموس (معنوی) ملی کشور ثبت شد.
مشهد ـ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: مراسم روز عاشورای روستای مرزان شهرستان فیروزه در فهرست میراث فرهنگی ناملموس (معنوی) ملی کشور ثبت شد.
این پیشنهادات با استقبال و تأیید مرحوم سید احمد آقا مواجه می‌شود و نتیجه همان می شود که پیکر مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حدود سه روز با کیفیت خاصی در محل مصلای فعلی نگهداری و آن صحنه های ماندگار در تاریخ به ثبت رسید و سپس در مکان فعلی به خاک سپرده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ