وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی یکی از مهم‌ترین تکالیف این وزارتخانه در کنار مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی است، گفت: در حال حاضر حتی یک سالن استاندارد دوچرخه‌سواری در کشور نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: قرار است تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود تا آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.
برادران پناهیان را شاید بتوان تندترین منتقدان دولت روحانی دانست. به کار بردن اصطلاحات عجیبی در ارتباط با عملکرد دولت، برادران پناهیان را در سال پایانی کار دولت روحانی در مرکز توجه قرار داده بود: «روی کره مریخ، یک استانی است که در آن دکل نفتی قرار دارد و کارکنان اون مجتمع‌ها برای خودشان آب شیرین‌کن دارند و روستا‌های اطراف اون مجتمع‌ها در حال هلاک شدن از بی‌آبی هستند. من بودم، استاندار آن استان ر‌ا به گاری می‌بستم و می‌گفتم که هر روز باید بروی برای این مردم آب بیاوری»
نان قوت غالب مردم بوده و پس از ۳ سال قیمت آن در بعضی استان‌های کشور افزایش یافته است؛ در مشهد نان بربری از ۱,۱۵۰ تومان با افزایش حدود ۴۳ درصدی به ۱,۶۵۰ تومان در یک هفته اخیر رسیده است.
سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در این استان تعطیل نشد، گفت: در دو سال اخیر شاهد افزایش ظرفیت تولید در واحدهای صنعتی بودیم.
این خانه متحرک در واقع خودروی قدیمی «شورلت بلیزر شاین» (Chevrolet Blazer Cheyenne) مدل ۱۹۷۶ است که روی پلتفرم کی ۵ بلیزر به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است. این یک نمونه کمیاب از حدود ۱۸۰۰ کمپر موسوم به «کمپر شاله» (کمپر خانه ویلایی) است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. این بلیزر استثنایی تنها با ۹۱.۷۱۳ کیلومتر کارکرد، اخیرا با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد.
پلیس امنیت عمومی فراجا از پلمب یک سالن زیبایی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید باید به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فرصت داد تا به سمت استانداردها پیش روند.
هاکی روی یخ ایران که دو سال است به عضویت فدراسیون جهانی درآمده، در این مدت کوتاه با بهره مندی از یک پیست استاندارد توانسته دو حضور موفق در مسابقات جهانی داشته باشد.
به گفته یک مقام دولتی در هند شرکت های تولید کننده موبایل باید تا مارس ۲۰۲۵ میلادی یو اس بی سی را به عنوان پورت شارژ استاندارد در دستگاه هایشان به کار گیرند.
وای فای ۶، جدیدترین استاندارد در سال ۲۰۱۹ شروع به کار کرد. این استاندارد با استاندارد ۸۰۲.۱۱ax IEEE مطابقت دارد. هر یک از استاندارد‌های قبلی IEEE دارای یک عدد متناظر هستند: وای فای ۵ به ۸۰۲.۱۱ac اشاره دارد.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
تربت حیدریه ـ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در سومین سفر کاری خود طی یکسال گذشته امروز به تربت‌حیدریه سفر می‌کند.
در حال حاضر برای مردم کره جنوبی معمول است که نه تنها یک سن، بلکه سه سن داشته باشند - یک «سن بین‌المللی»، یک «سن کره ای» و یک «سن تقویمی». اما به منظور پایان دادن به سردرگمی ناشی از این سیستمِ سه‌تاییِ محاسبه سن، به ویژه در اسناد رسمی و مدارک پزشکی، پارلمان این کشور حکم داده است که از ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی، تمام اسناد رسمی باید از استاندارد «سن بین المللی» استفاده کنند.
بختیاری گفت: آبی که وارد شبکه می‌شود کاملاً سالم و در چهارچوب استاندارد قرار دارد،در برخی از مناطق یک یا دو چاه دچار مشکلی شده و نشت پیدا کنند می تواند علت طعم بد آب در برهه ای از زمان باشد.
یک کارشناس انرژی گفت: در حال حاضر تراز گاز طبیعی در کشور تقریباً در وضعیت متعادل قرار دارد، اما در هر لحظه از فصول سرد سال ممکن است این تراز تغییر کند.
نظری گفت: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در خیابان شهید رجایی اراک کشف شد.
با توجه به غیربومی بودن ماهی «سی بس» مجوز پایلوت پرورش این گونه به مدت یک سال مشروط به ارائه گزارش ارزیابی ریسک گونه در سال ۱۳۹۶ داده شد و با توجه به عدم ارائه گزارش ارزیابی ریسک مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست از سوی سازمان شیلات ایران و اتمام مهلت مجوز پایلوت، در حال حاضر پرورش این گونه تا ارائه گزارش مورد تایید ارزیابی ریسک بر اساس روش‌های به‌روز و استاندارد جهانی ممنوع است.
طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو با سیزده سال صدرنشینی در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، امسال نیز با کسب امتیاز ۸۵.۹۲ برای نخستین بار، «رتبه یک» این حوزه را بلامنازعانه به خود اختصاص داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
دکتر «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل این سازمان با انتقاد از وضعیت اقتصاد سلامت و سیاست‌های نادرست این حوزه گفت: با این شرایط، در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت و مجبور می‌شویم برای برخی درمان‌ها با چند برابر هزینه، بیماران را به خارج از کشور بفرستیم یا با یک عقبگرد ۴۰ ساله، از هند، پاکستان و فیلیپین، پزشک وارد کنیم.
هند به زودی سیاستی مشابه اتحادیه اروپا در پیش می گیرد و استاندارد یک پورت شارژ یکسان برای دستگاه های الکترونیکی مانند موبایل، تبلت را اعمال می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ