علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مجلس جایی برای آزمون و خطا نیست،گفت: اگر قرار باشد ۲۹۰ سردار حکمرانی در مجلس وجود داشته باشد، این سرداران باید سلسله مراتب را طی کرده باشند. دوره ماندگاری هرکس در مجلس بیشتر باشد، برای مجلس مفیدتر است.
نماینده تبریز در مجلس گفت: اگر می‌خواهیم کاری انجام دهیم باید نگاه و راه‌مان را اصلاح کنیم. اگر اصلاح نکنیم با همین مسیری که می‌رویم و با مقصر دانستن دیگران مشکل حل نمی‌شود و بیخود وقت تلف می‌کنیم.
در چارچوب نظارت معمول و طبق رویه‌های نظارتی،از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه تاکنون، چندین پرونده معاملات مبتنی بر اطلاعات نهانی،پیش‌دستی در معاملات و سواستفاده مربوط به اشخاص حقوقی،شناسایی شده است.
زن جوان گفت: صبح همسرم به سرکار رفت و من و پسرش در خانه تنها بودیم که مادرش زنگ زد و شروع به توهین کرد و حرف‌هایش مرا از خود بی‌خود کرده بود و از خشم و عصبانیت نمی‌دانستم چه کار باید بکنم تا اینکه نگاهم به پسربچه افتاد و همان لحظه بود که در ذهنم فکر انتقام افتادم. از روی خشم و عصبانیت به سراغ پسرکوچولو رفتم و دستم را روی گلویش فشار دادم و بعد از لحظاتی ناگهان پسرکوچولو بی‌حرکت شد و وقتی دستم را از روی گلویش برداشتم دیگر هیچ حرکتی نمی‌کرد و نفس نمی‌کشید.
فرانک لمپارد، مربی موقت چلسی، در آستانه بازی فردای تیمش برابر ناتینگهام فارست، گفت نباید با یک برد از خود بی‌خود شد.
هافبک با تجربه گل گهر می گوید علاوه بر حفظ بهترین جایگاه به قهرمانی حذفی هم فکر می کنند.
گزارشگر مشهور فرانسوی در بازی روز گذشته پاری سن ژرمن با لیل از سوپر گل پیروزی بخش مسی از خود به بی خود شد.
مهاجم پیکان می‌گوید بیژن حیدری داور وسط با لحن بدی با او صحبت کرده است.
در نیمه دوم استقلال با استفاده از افت بدنی بازیکنان‌مان و همچنین تجربه خودش توانست سه گل بزند.
سردار سلامی گفت: بیخود خواب آشفته نبینید، اینجا مردان و زنان قدرتمندی از انقلابشان دفاع می‌کنند که جبل راسخ هستند و حتی اگر کوه‌ها بلرزند، آنها نمی‌لرزند؛ این نظام مستحکم‌تر از تمام نظام‌های عالم است.
جواد نکونام می‌گوید هیچ پیشنهادی برای سرمربیگری در تیم ملی به دستش نرسیده و کسی نباید به جای او در این زمینه مصاحبه، تایید یا تکذیب کند.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی توطئه‌گران یا افراد فریب‌خورده نیز اقدام به آتش‌زدن و تخریب و ریختن خون بی‌گناهان می‌کنند که باید با جدیت با آن مقابله شود.
علی دایی کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیخود کردند نام مرا در کارزار حذف تیم ملی ایران از جام جهانی آورده‌اند.
علی دایی پس از شنیدن شایعات موجود در خصوص امضای او پای نامه حذف تیم ملی از جام جهانی واکنش تندی از خود نشان داد.
علی دایی در گفت‌وگو با یورونیوز فارسی در حالیکه به خبرنگار گفته بود، قصد مصاحبه ندارد، با اصرار روبرو شد و در واکنشی کوتاه گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی به یورونیوز گفت: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند.
اگر در فتنه‌های گذشته کسی بابت دروغ‌سازی‌ها و کشته‌سازی‌ها در پیشگاه قانون قرار می‌گرفت شاید به این سادگی‌ها این بازی تکراری رخ نمی‌داد. هنوز هم دیر نشده است، با بانیان و دروغ‌پردازان کشته‌سازی بدون کنتور باید با ابزار قانون برخورد کرد.
صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خوزستان سروصدا کرد.
معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به گزارش تحقیق و تفحص مجلس واکنش نشان داد.
طرف آمریکایی در مذاکرات اخیر وین در حد نسبی در دو موضوع انعطاف شفاهی خود را بیان کرده و باید کتبی باشد و در موضوع سوم و تضمین‌ها باید انعطاف آمریکا را داشته باشیم اگر آمریکا انعطاف را نشان دهد در روز‌های آینده به نقطه توافق می‌رسیم. آن‌ها از پلان بی صحبت می‌کنند، ولی ما هم پلان بی خود را داریم. این موضوع باید از طریق مذاکرات به نتیجه برسد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران از افزایش قابل توجه مصرف برق امروز خبرداد.
گروه صنعتی ایران خودرو نخستین همایش ظرفیت‌های همکاری با شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان را با امضای ۵۳ تفاهم نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید قطعه و مجموعه خودرو به پایان رساند.
مصطفی هاشمی‌طبا با اشاره به حملات نمایندگان مجلس به روحانی گفت: متأسفانه، مجلس ما مدت‌هاست از حرف‌های زشت، بی‌خود و تهمت استفاده می‌کند. اگر آقای روحانی کار خلافی کرده است باید محاکمه شود و در دادگاه به اتهامات او بررسی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ