میشل پلاتینی، رییس سابق یوفا، روز گذشته با وزیر ورزش فرانسه دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو دستور جمع آوری فرآورده غیرمجاز لاغری پلاتین از سطح عرضه را صادر کرد.
رودیوم به عنوان نادرترین فلز گروه پلاتین، تقریباً ۰.۰۰۰۰۳۷ بخش در میلیون در پوسته زمین وجود دارد، در حالی که طلا با فراوانی حدود ۰.۰۰۱۳ بخش در میلیون یافت می‌شود. رودیم که عمدتاً در آفریقای جنوبی و روسیه تولید می‌شود، می‌تواند به‌عنوان محصول جانبی پالایش سنگ‌های مس و نیکل، که حاوی حداکثر ۰.۱ درصد از این فلز گرانبها هستند، تولید شود. سالانه حدود ۱۶ تن رودیم تولید می‌شود.
میشل پلاتینی، ستاره سابق فوتبال فرانسه، یک‌بار دیگر تاکید کرد که به دنبال هیچ سمتی در فدراسیون فوتبال کشورش نخواهد بود.
براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی اصل طلا، جواهر و پلاتین به‌کاررفته در مصنوعات ساخته‌شده از ارزش افزوده معاف است.
رئیس پیشین اتحادیه فوتبال اروپا ممکن است با قبول پست ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه پس از سال‌ها به این عرصه بازگردد.
گمرک ایران چگونگی ورود و اظهار و تشریفات گمرکی و ترخیص شمش طلا، نقره و پلاتین را ابلاغ کرد.
براساس مصوبه هیئت وزیران واردت شمش طلا، نقره و پلاتین آزادسازی شد با این شرایط این سوال به ذهن می رسد که این مصوبه چه تاثیری بر اقتصاد کشور خواهد داشت.
سایه سنگین رکود اقتصادی بر پلاتین و پالادیوم
زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، می‌گوید کریم بنزما جلوتر از ژان پی‌یر پاپن و میشل پلاتینی بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال این کشور است.
زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، می‌گوید کریم بنزما جلوتر از ژان پی‌یر پاپن و میشل پلاتینی بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال این کشور است.
رفع اختلالات ارسال پیامک رجیستری موبایل، معافیت واردات طلا، پلاتین و نقره خام از مالیات، کاهش انحصار در تولید خودرو تا ۱۴۰۴و حضور هیأت تجاری روسی در ایران از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
طبق اعلام رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، واردات طلا، پلاتین و نقره به صورت خام از عوارض گمرکی و مالیات معاف شد.
همراه بیمار گفت: حدود ۴۰ روز قبل بود که مادرم را به دلیل «زمین خوردگی» به بیمارستان نیشابور انتقال دادیم و بنا به نظر پزشکان به دلیل شکستگی استخوان پا بستری شد تا عمل «پلاتین گذاری» انجام شود. این درحالی بود که هزینه زیادی را متحمل شدیم و «پلاتین ها» را نیز در بیمارستان تهیه کردند. اما از چند روز قبل تورم وحشتناکی در پای مادرم پدیدار شد و درد جانکاهی وجودش را فرا گرفت. وقتی با همه سختی‌ها دوباره او را نزد متخصصان ارتوپدی بردیم و تصویر برداری‌ها انجام شد به حقیقت تلخی رسیدیم که بیانگر کج شدگی یا شکستگی «پلاتین» در پای مادرم بود.
بریتیش ایرویز ۳۰ هزار پرواز را کنسل کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ