رئیس پیشین اتحادیه فوتبال اروپا ممکن است با قبول پست ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه پس از سال‌ها به این عرصه بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آرمان رمضانی، حالا امید حامدی فر نیز که به دنبال جدایی از استقلال بود، به تمرینات فراخوانده شد.
وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با رئیس جمهور عزل‌شده نیجر، بر تلاش واشنگتن به منظور یافتن راه‌حلی صلح‌آمیز برای حل بحران کنونی در این کشور تاکید کرد.
حتی تماس تلفنی اشتباه کریستیانو رونالدو هم به سرعت در فضای مجازی همه توجهات را به خود جلب می‌کند.
کادر پزشکی تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت آزمون توضیحاتی را ارائه کرد.
وزیر خارجه در تماس تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیشنهاد کرد در واکنش به اقدام اهانت‌آمیز سوئد، نشست اضطراری شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در اولین فرصت برگزار شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه سوئد گفت: در واقع هتک حرمت قرآن کریم، خشونتی آشکار علیه مسلمانان به شمار می‌رود.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد «امانوئل مکرون» امروز با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تماس گرفت و ۹۰ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در اظهاراتی غافلگیرکننده درباره تماس رئیس جمهور این کشور با همتای روس وی، رئیس جمهور اوکراین را رسوا کرد.
مسیح علینژاد گفت: کاخ سفید و دفتر مکرون و رهبران کشوران غربی از من می‌پرسند، الان انقلاب شما تمام شده و کسی در خیابان نیست، پس چرا نباید به میز مذاکره برگردیم؟
بنا به گزارش های رسانه ای، رئیس جمهور فرانسه قصد دارد با همتای روس خود در روزهای آتی گفتگو کند.
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، پیروزی وی در انتخابات اخیر کنست رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیری به خود ندیده بود.
پس از اعلام استعفای لیز تراس، در حالی که امانوئل مکرون گفت از رفتن یک همکار ناراحت است، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که انگلیس تا کنون چنین نخست وزیر فاجعه ای به خود ندیده بود.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با میشل عون رئیس جمهور لبنان، حصول توافق در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با تل آویو را به وی تبریک گفت.
رئیس‌ جمهور فرانسه امروز در تماسی تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی» به وی وعده داد تا به کی یف کمک کند.
مقام ارشد کاخ سفید گفت: طبق دیدار‌های رییس جمهور بایدن با لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس و رییس جمهور مکرون، معلوم است که تروئیکای اروپا [آلمان، فرانسه و انگلیس]و آمریکا بر سر پیامی روشن اتفاق نظر دارند، یعنی این که توپ در زمین ایران است، توافقی روی میز است و آن‌ها باید آن را بپذیرند.
بر اساس اعلام کرملین، رؤسای جمهور روسیه و فرانسه در تماسی تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند.
رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس در گفتگویی تلفنی بر تقویت همکاری ها بین پاریس و لندن تاکید کردند.
رؤسای جمهور فرانسه و اوکراین امروز در تماسی تلفنی درباره نیروگاه هسته ای زاپروژیا گفتگو کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ