یکی از شطرنجبازان ایران درحالی در آستانه استاد بزرگی قرار گرفته که شطرنج ایران پیش از این هم استاد بزرگان زیادی دراختیار داشته که البته بعضا دیگر زیر پرچم کشورمان قرار ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۲ یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار گرفته بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی است و حداکثر دما ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود
به‌دنبال وقوع آتش‌سوری گسترده و بی‌سابقه در جنگل‌های آلبرتا در کانادا و تخلیه بیش از ۲۴ هزار نفر، در این استان وضعیت اضطراری اعلام شد.
همزمان با چهارشنبه سوری، ۲۴ ایستگاه سنجش آلودگی صدا در وضعیت قرمز و خطرناک قرار گرفتند.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۵۸ یعنی بازه ناسالم برای همه قرار دارد.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
سازمان هواشناسی وضعیت هوای پایتخت را طی شبانه روز آینده پیش بینی کرد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان ابری است و حداکثر دما ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود
یکی از شطرنجبازان ایران درحالی در آستانه استاد بزرگی قرار گرفته که شطرنج ایران پیش از این هم استاد بزرگان زیادی دراختیار داشته که البته بعضا دیگر زیر پرچم کشورمان قرار ندارند.
مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه از پایش و رصد دقیق فعالیت‌های لرزه‌ای استان و منطقه طی ۲۴ ساعت گذشته و بعد از زلزله ترکیه یاد کرد و افزود: با اطلاعاتی که از ایستگاه‌های لرزه‌نگاری به دست آوردیم، هیچ روند غیرطبیعی در وضعیت لرزه‌های استان کرمانشاه و منطقه زاگرس ایجاد نشده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان برفی و حداکثر دما یک درجه سانتیگراد خواهد بود. همجنین کاهش دمای تهران تا فردا ادامه دارد؟
حجت‌الاسلام و المسلمین غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای شامگاه روز پنجشنبه (۲۴ آذرماه) در شورای قضایی استان زنجان با تاکید بر تعیین تکلیف اموال تملیکی، اظهار کرد: در راستای پیگیری وضعیت این کالا‌ها گزارشی تهیه و در اختیار رئیس قوه قضاییه قرار گیرد تا یک بار برای همیشه وضعیت این کالا‌ها که در انبار‌ها مانده‌اند مشخص شود. این کالا‌ها با توجه به تعیین تکلیف نشدن در حال از بین رفتن است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود. و آلودگی هوای تهران فردا نیز ادامه دارد.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان تا حدودی آفتابی و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما ۳۰ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد؛ یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برایمان تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
وزیر صمت گفت: در مبادلات بین المللی بیش از آن که توازن ارزی اهمیت داشته باشد، قدرت برای ما اهمیت دارد یعنی اینکه ما کالا‌هایی صادر کنیم که برای ما تولید قدرت کند، جهت گیری ما در وزارت صمت اینجاست.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۴ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان درباره وضعیت آلودگی هوای مشهد گفت: از شدت آلاینده‌های گرد و غبار در سطح جو طی روز دوشنبه کاسته خواهد شد، میزان این آلودگی بر اساس شاخص متوسط ۲۴ ساعته ۱۵۰ است، اما بر اساس شاخص‌های لحظه‌ای در ساعاتی از روز به ۱۷۰ نیز رسیده است.
براساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ذيلاَ ذكر شده ،‌ مابقي محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آن ها به روال عادي در جريان است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ