روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت چینی یک دوچرخه برقی با نام Urtopia معرفی کرده است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. در این محصول از دستیار هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی استفاده شده که با دستیار صوتی به فردی که سوار دوچرخه است، خدمات می‌دهد. در Urtopia کاربر با فشار دکمه‌ای دستیار صوتی #چت‌جی‌پی‌تی را وارد مدار می‌کند. با فعال‌شدن این سیستم هوشمند، کاربر با دستیار صوتی شروع به گفتگو می‌کند و این دستیار صوتی به‌صورت هوشمند توان راهنمایی کاربر دوچرخه را دارد و به سؤال‌های او جواب می‌دهد. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار معرفی نشده است.
مشهد ـ نخستین واحد تولید کود سولفات پتاسیم در شرق کشور یا حضور معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد به بهره برداری رسید.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، برای زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، تمهیدات ویژه ای پیش بینی کرده است.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران دربی خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان گرامی جهت بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال تماشاگران صدمین شهرآورد پایتخت‌ خدماتی را با با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز ارائه می‌دهد.
واحد خدمات رایانش ابری شرکت آمازون روز پنج شنبه از عرضه مجموعه‌ای از فناوری‌ها با هدف کمک به دیگر شرکت‌ها برای ارائه خدمات هوش مصنوعی خبر داد.
خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از مبدا بهشت زهرا (س) رایگان است.
نتایج ارزیابی خدمات فروش خودروسازان داخلی و وارد کنندگان، از مهمترین ارزیابی‌هایی است که انعکاس دهنده سطح کیفیت فروش این شرکت‌هاست. از همین رو در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صمت و مبتنی بر نظرات مشتریان صورت پذیرفته است، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را بدست آورده است.
سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در پی بارش برف صبح پنج شنبه در پایتخت از تدابیر و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی این شرکت در روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» خبر داد.
سرپرست معاونت بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تمهیدات این شرکت به منظور خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۰۰ شهید گمنام خبر داد.
شرکت خودروسازی فولکس‌واگن سال ۲۰۲۳ سختی را برای واحد خدمات مالی خود به دلیل رکود اقتصادی، افزایش قیمت انرژی و افزایش نرخ بهره پیش‌بینی می‌کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به منظور ارتقای سطح علمی و تخصصی کارکنان اتوبوسرانی تهران دوره‌های آموزشی ضمن خدمت در قالب طرحی با عنوان توسعه دانش و آموزش صورت می پذیرد.
دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی گفت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ۲۰ آبان در قالب اجرای طرح میز خدمت در حاشیه نماز جمعه به سوالات شهروندان در حوزه کاری خود پاسخ می‌دهد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم ۱۳ آبان، خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خدمات حمل و نقلی رایگان ارائه می‌کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی کامل و ظرفیت مازاد ناوگان اعزامی این شرکت برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از ظرفیت بخش خصوصی برای شرکت در مراسم اربعین و خدمت رسانی به زائران اعزام شدند .
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران به شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ اربعینی ها خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌ رسانی ناوگان اتوبوسرانی به تماشاگران مسابقه فوتبال تیم‌های پرسپولیس - صنعت نفت آبادان خبر داد.
معاون شبکه شرکت ایساکو گفت: با تشخیص قطعات معیوب و به‌محض ثبت قطعه ایرادی در شبکه نمایندگی‌ها، پیامکی به سازنده قطعه ارسال می‌شود تا بدون وقفه و با جلوگیری از ادامه تولید، بهبود و اصلاح لازم در فرآیند تولید صورت گیرد تا قطعه بدون عیب وارد چرخه تولید و خدمات شده و فرصت ادامه تولید به قطعه معیوب داده نشود.
با صدور حکم رسمی مدیریت عاملی علی رستمی در شرکت ملی صنایع مس ، حاشیه ها در سومین شرکت بزرگ بازار سهام با حدود 300 همت مارکت به پایان رسید
پاکبان بی گناه ، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ