خسرو حیدری مربی استقلال شب قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان مورد سرقت قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی جوان در حین زورگیری از یک بانوی سالخورده خبر داد.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری اعضای یک باند سرقت خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان این پرونده در چهار عملیات همزمان پلیس، دستگیر شدند.
پلیس تهران اعلام کرد: سارقانی که اقدام به زورگیری با سلاح گرم در بلوار فردوس کرده بودند، دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند ، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن قبل از سفر به آمریکا با یک حادثه عجیب روبرو شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری زورگیر حرفه‌ای خبر داد که با همکاری ۳ همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن تاکسی‌های اینترنتی در تهران خبر داد.
کتک خوردن سارق‌ها و زورگیر‌ها از زنان رزمی‌کار ایرانی!
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: شروران قمه به دست جاده قدیم مشهد - نیشابور که با تهدید چاقو زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند.
پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد میانسالی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره زورگیری اعتراف کرد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند، خبر داد و گفت: هر ۲ متهم از زورگیران حرفه ای هستند.
سرپرست پرسپولیس دقایقی پیش در سعادت‌آباد مورد حمله سه زورگیر قرار گرفت و گوشی‌اش به سرقت رفت.
رازی که عروس فاش کرد!/  بهمن در کوهرنگ  ۴ نفر را بلعید/ جنایت در جاده خاکی/ ۱۳۰ سال حبس برای متهمان پرونده فرار مالیاتی/ قصاص مجازات قتل با کلاشینکف/ پشیمان نیستم، آن‌ها کری می‌خواندند!/ پلیس مالباخته را از چنگ زورگیر‌ها بیرون کشید!/ تنبیه مرگبار نامادری
پلیس مالباخته را از چنگ زورگیرها بیرون کشید!
زورگیر شب های طرق دستگیر شد
فرمانده پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت که در پوشش مسافرکشی اقدام به زورگیری از مسافران می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مأمور قلابی در ستارخان خبر داد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای که در محله جوادیه زورگیری می‌کردند خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد/ قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار/ درگیری با مادرزن!/ عود روشن خوابگاه را به آتش کشید/ زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله/ سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی/ مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!/ داماد شیشه‌ای در یک قدمی چوبه دار
خیابان سعدی تا دهه ۴۰ به کوچه لختی­‌ها معروف بود؛ دلیلش هم کمین کردن باجگیر‌ها و زورگیر‌ها حوالی زیر پل اکباتان بود که اصطلاحاً مردم را لخت می­‌کردند و هرچه در جیب­هایشان بود از آن­ها می­‌گرفتند. به طوری که با تاریک شدن هوا کسی جرئت عبور از این گذر را نداشت.
مال باخته، زورگیرها را شناخت!
عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: زندگی شهری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد؛ مثلاً امکان دارد شما در حال رفتن به محل کار خود باشید و ببینید کسی به فرد دیگری حمله می‌کند، با دخالت شما برای شما نیز پرونده‌ای تشکیل می‌شود و این پرونده امکان دارد شما و خانواده‌تان را تا سال‌های سال درگیر کند. به دلیل اینکه دو طرف دعوی ممکن است به شما بگویند چه کار داشتی که دخالت کردی. ممکن است که خود شما زخمی شوید، چون که مهارت خاصی ندارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ