استقلال در دور برگشت لیگ برتر تبدیل به یک تیم کاملا تهاجمی شده است. تیمی که زیاد موقعیت ایجاد می کند و با وجود اینکه زیاد هم موقعیت از دست می دهد، پر گل به پیروزی می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت گفت: شنیدن صداهای موافق و مخالف، همفکری و تبادل نظر لازمه پیشرفت کشور است.
سخنگوی دولت گفت: شنیدن صداهای موافق و مخالف، همفکری و تبادل نظر لازمه پیشرفت کشور است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: انتظار ما این است که تا پایان سال میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی به بیش از ۳۵ درصد برسد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات در حال حاضر ۶۳ درصد رشد داشته و تا پایان سال این رشد به ۷۵ درصد می رسد.
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت پیگ هوشمند ایرانی با توان متخصصان داخلی بخش خصوصی خبر داد.
رشت- معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای بهره برداری آزاد راه رشت- قزوین تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شهردار کلانشهر مشهد با اشاره به موفقیت های بانک شهر طی یک سال گذشته، گفت: هم اکنون شاهد رقابت نزدیک این بانک با بانک های بزرگ و قدیمی سیستم بانکی کشور هستیم.
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از پیشرفت ۴۴.۲۲ درصدی پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل در سال ۱۴۰۲ خبر داد که پیشرفت آن در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۱.۳۳ درصد بوده است.
بلاتکلیفی دو دهه‌ای پروژه ریلی رشت - آستارا، حجم زیادی از جریان سازی اقتصادی و تجاری اوراسیا در این مسیر را سرگردان کرده و حال باید منتظر بود و دید این پروژه با حضور روسها به سرانجام می رسد؟
خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار کرد: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور وزن سیاسی و بین‌المللی ایران را در عرصه جهانی افزایش داد و ما اکنون جزو کشورهای پیشرفته در حوزه‌های هسته‌ای، نظامی، دفاعی، فناوری و صنعتی هستیم.
عضو هیأت رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین المجالس جهانی در کنفرانس بین الادیان اتحادیه بین المجالس گفت: توسعه جامعه مدنی و زنان در شبکه سازی اجتماعی در ایران پیشرفت چشمگیری داشته است.
عضو هیأت رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین المجالس جهانی در کنفرانس بین الادیان اتحادیه بین المجالس گفت: توسعه جامعه مدنی و زنان در شبکه سازی اجتماعی در ایران پیشرفت چشمگیری داشته است.
شوش- تأمین نشدن زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرستان شوش باعث نارضایتی شدید مردم شده که بارها از سوی مسئولان وعده‌ها داده شده اما تاکنون هیچکدام محقق نشده‌اند.
اهواز- جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی از لحاظ کمیت و کیفیت پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های دفاع مقدس داشته است.
رئیس صندوق نوآوری گفت: تنها ۵ درصد (۴۰۰ شرکت دانش بنیان) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی فعالیت می کنند و به اعتقاد من با توجه به ظرفیتی که داریم، عدد کمی محسوب می شود و فاصله زیاد است.
اردبیل- نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: پیشرفت کشور در حال حاضر معطل مذاکرات هسته ای نمانده بلکه فعالیت های هسته ای مناسبی را در چارچوب قوانین جهانی شاهد هستیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیشرفت و توسعه مستلزم ایجاد قدرت است و جمعیت، یکی از ارکان اصلی قدرت محسوب می‌شود.
هوادار در دیدار پایانی خود در ماراتن فرسایشی خلیج فارس موفق به تساوی برابر ذوب آهن در اصفهان شد و فصل را با یک امتیاز خارج از خانه و قرار گرفتن در رده دهمی به پایان رساند.
وزیر ارتباطات از هدفگذاری برای رسیدن به پیشرفت ۷۵درصدی در پروژه شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال تاکید کرد.
رودبار - نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه سد دیورش خبر داد و گفت: برای تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت بیش از ۴۰ درصد پروژه فولاد شهرستان مه ولات در کمتر از یک سال خبر داد.
سرپرست مدیریت کل مؤسسه بنادر کویت بر اشتیاق کشورش به پیشرفت روابط تجاری کویت و امارات و ارتقای آن تأکید کرد.
یک مقایسه آماری بین فصل جاری و فصل گذشته لالیگا نشان می دهد که بارسلونا چه پیشرفت بزرگی کرده ولی رئال همان روند سابق را ادامه داده است.
سه کشور اروپایی انگلیس،‌ فرانسه و آلمان در بیانیه مشترکی تصمیم ایران برای پشرفت برنامه هسته‌ای خود را محکوم کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ